Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:40

Kookaburra schreef:
Ik zag deze zojuist langskomen op insta. En moest meteen aan dit topic denken :D

[ [url=m/H2XKLL.png]Afbeelding[/url] ]

_O-

Ik cringe echt bij mensen die bij vriend nummer zoveel op social media zetten "al 6 maanden samen. Luf joe! Wil je nooit meer kwijt. Liefde van mijn levennnn" :+

MarlindeRooz

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:41

Ja en dan met 2 maanden weer "verloofd" met de volgende. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:42

MarlindeRooz schreef:
Ja en dan met 2 maanden weer "verloofd" met de volgende. :')

Dat dus.

Of als de relatie uit gaat: "nu even volledig de focus op zelfliefde. Geen relatie meer"
En dan 3 weken later hun nieuwe potentiële echtgenoot gevonden hebben. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:44

Kuggur schreef:
Xyris schreef:
De mate van manipulatie hier in dit topic is wel erg zorgwekkend :/

Ben ik met je eens, volgde dit voor grappige/ludieke ervaringen, maar veel verhalen hier zijn wel erg duister. Nou ja, positieve kant is dat tenminste over exen gaat...

Nou! Ik heb echt geboft met mijn vriendjes/vriendinnetjes. Niet toxic, de meesten zijn nog in m'n leven.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:50

Ik ben ook heel blij dat ik hier niet over mee kan praten...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 08:55

Goh best wat schokkende verhalen hier. Niet dat het me echt verbaast maar toch nog best veel. Gelukkig zijn het ex-en. Ik heb er zelf ook nog wel een paar maar ga ze hier niet posten. Ze zijn wel redelijk in dezelfde trant.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:05

Sherivey schreef:
Kookaburra schreef:
Ik zag deze zojuist langskomen op insta. En moest meteen aan dit topic denken :D

[ [url=m/H2XKLL.png]Afbeelding[/url] ]

_O-

Ik cringe echt bij mensen die bij vriend nummer zoveel op social media zetten "al 6 maanden samen. Luf joe! Wil je nooit meer kwijt. Liefde van mijn levennnn" :+

Daarom is het slimmer om zulke dingen niet op fb te zetten, maar ja, voor veel is het tegenwoordig de manier van zaken delen.. :')

En op een andere reactie, het komt bij alle volwassen mensen voor :) in alle leeftijden..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:06

Hij zei op een avond,
Ik wil graag naar een swingerclub samen met jou.
Want daar kunnen we seks hebben in verschillende kamers ipv het standaard programma.

Wat hij eigenlijk bedoelde, in wil seks met meer vrouwen dan met jou alleen.

Wat ik toen nog niet wist maar wel een buikgevoel had, hij had al weet ik veel hoeveel andere vrouwen in bed gehad tijdens onze "relatie"

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:08

Hij houdt niet van mannengeurtjes :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:14

Suzanne F. schreef:
Goh best wat schokkende verhalen hier. Niet dat het me echt verbaast maar toch nog best veel. Gelukkig zijn het ex-en. Ik heb er zelf ook nog wel een paar maar ga ze hier niet posten. Ze zijn wel redelijk in dezelfde trant.

Nou om toch wat positiefs erbij te kunnen zetten, mijn ex was letterlijk de enige reden waarom ik überhaupt in Nederland ben terechtgekomen uit mijn Oostblok oliebol, iets waar ik elke dag onwijs dankbaar voor ben :D :j *\o/*

Heb soms de neiging om hem alsnog een bedankt kaartje te sturen ofzo := :P

All is well that ends well

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:17

Dan doe ik mee met de positief rare uitspraken van exen!

‘Ja ik hoef niet op vakantie daarheen hoor, ik kan op Google Maps en Streetview wel zien hoe het eruit ziet daar!’ _O-

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:28

Nadat ik het had uitmaakt, was mijn ex heel verontwaardigd dat ik geen laatste keer seks meer met m wilde :roll: Dat ‘hoorde’ volgens hem :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:31

Ik heb alleen maar aardige exen. De eerste was alleen vergeten te vermelden dat hij nog een vrouw en kinderen had... Hij is inmiddels al járen gelukkig met een vriendin van me, we spreken elkaar nog steeds.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:34

Mijn ex had schijnbaar een beste strenge opvoeding gehad.

Ik had zijn in een film avond op bed. Hij prima, wij lekker onze pyjama aan. Ik pak wat drinken en lekkers voor ons. Ga in bed liggen met netjes opgemaakt dienblad met hapjes.

Hij heeft me zeker 5 minuten verontwaardigd aangekeken. Eten en drinken in bed. Als of ik de uitvinder was van iets werelds.
Hij had geleerd dat eten in bed echt niet oké was.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:35

noviceh schreef:
Nadat ik het had uitmaakt, was mijn ex heel verontwaardigd dat ik geen laatste keer seks meer met m wilde :roll: Dat ‘hoorde’ volgens hem :')

Omg!!! Dat ene eerste vriendje van mij had hetzelfde idee. “Ja, misschien kan je morgen even langskomen. Dan kunnen we voor de laatste keer zoenen”. Toen werd hij boos dat ik dat niet wilde. {:}

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:46

deksel schreef:
noviceh schreef:

Omg!!! Dat ene eerste vriendje van mij had hetzelfde idee. “Ja, misschien kan je morgen even langskomen. Dan kunnen we voor de laatste keer zoenen”. Toen werd hij boos dat ik dat niet wilde. {:}

Maar goed dat ie zei "langskomen". En niet ongevraagd voor je deur stond en je probeerde te zoenen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 09:56

Wat een hoop lamlendige stakkers lopen er toch ook rond.

Inderdaad een hoop toxische verhalen die eigenlijk erg verdrietig zijn. Mijn eerste 2 vriendjes verdienen ook zeker geen mentale schoonheidsprijs. De eerste vond zichzelf vooral heel erg zielig altijd, vertoonde grensoverschrijdend gedrag in bed en zat eigenlijk 24/7 thuis te gamen en rpgen en zich te verstoppen in fantasiewereldjes. De tweede (daar gaan de verhalen over op p.2) kon om de paar maanden zijn complete wereldbeeld omgooien en heel erg geloven in zijn eigen waarheid, hij kon van trippende hippie die in oneindige liefde geloven switchen naar een krakende circusdirecteur die iedereen haatte naar nazi switchen. Toen hij er nationalistisch gedachtegoed op nahield had ik het gelukkig ook wel gezien. Maar pff, als ik daar naar terugkijk, ik was zo onzeker en naïef en deed alles voor een beetje bevestiging. Gelukkig had ik dat na die 2 ook wel door en ben blij dat het hier ook alleen maar over exen gaat.

Dit topic is wel in mijn hoofd blijven hangen toen ik ging slapen. Ik droomde dat ik hoogzwanger was en mijn vriend voorstelde met een vriendin een trio te doen waarmee hij eigenlijk zei: jij bent een te zwanger koe en ik heb seks nodig. :+ Gelukkig was het een droom en is mijn huidige maatje waar ik alweer bijna 6 jaar mee vertoef een heel ander verhaal. :')

Ik heb ook nog wel wat grappige sneue dingen over mijn eerste ex. Hij kreeg hoofdpijn als ik niet snel genoeg het condoom pakte en ging dan onder de deken liggen en zielig doen. Ik was 16, hij 22. Ik wilde toen nog diergeneeskunde in Antwerpen gaan studeren, maar dat was in mijn hoofd nog zo ver weg. Moest nog mijn havo afmaken en daarna vwo op het vavo. Maar hij had al bedacht dat hij met me mee zou gaan naar Antwerpen. Toen ik hem vroeg wat hij daar dan ging doen was zijn antwoord, oh gewoon, met jou wonen. Hij wilde een keer met me praten, dus we zouden halverwege zijn en mijn huis meeten. Ik weet nog dat het regende, hij mij huilend vertelde het uit te maken omdat hij het idee had dat er in mijn dromen geen plek was voor hem. De afscheidszoen was de meest ranzige ooit, ik denk dat hij net een broodje kebab op had en ik juist net mijn tandengepoetst :r . Ik moest eerst huilen toen ik wegliep, maar dat veranderde langzaam in een glimlach tot ik helemaal stuk ging van het lachen door de opluchting. _O-

noviceh schreef:

Mijn ex had een heel afscheidsweekend verwacht nadat hij was vreemdgegaan en was ontzettend pissig toen ik die onuitgesproken verwachting niet had begrepen. :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:04

Dat hij niet voor zijn 'eigen plezier' naar betaalde webcam meisjes keek en met ze chatte. Nee hoor, hij probeerde ze duidelijk te maken dat ze beter een échte baan konden zoeken... :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:08

linoleum schreef:
Dan doe ik mee met de positief rare uitspraken van exen!

‘Ja ik hoef niet op vakantie daarheen hoor, ik kan op Google Maps en Streetview wel zien hoe het eruit ziet daar!’ _O-

Mijn man zei dit altijd :') hij was bang om te vliegen dus dit was zijn argument :D

En geen echte ex, maar idd ook iemand gehad die na 2mnd echt absurd head over heels was, wilde verhuizen maar ineens niet meer want ik woonde zo dichtbij en de grootste parel was dat hij zich uitgesloten voelde niet uitgenodigd te zijn met kerst want hij wilde kerstherinneringen maken.
just a little detail:kerst is de eerste sterfdag van mijn man. Zo gek dat hij daar niet voor uitgenodigd was...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:14

Storm schreef:
Dat hij niet voor zijn 'eigen plezier' naar betaalde webcam meisjes keek en met ze chatte. Nee hoor, hij probeerde ze duidelijk te maken dat ze beter een échte baan konden zoeken... :')

Hahaha hoe komt ie er op dat je zoiets zou geloven :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:15

Ik had gisteren ook wat getypt over een ex maar toch weer weggehaald. Na mij kreeg hij een relatie met een bokker dus vond het toch niet gepast.

Vraag mij altijd af dat die rare dingen komen door de combinatie van 2 personen of dat iemand gewoon nog fatsoen moet leren ofzo. Uiteindelijk belanden de meesten toch wel in een goede relatie denk ik? Of dat sommigen het nooit zullen leren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:16

Ik hoop dat mijn ex hulp gezocht heeft en niet meer zo extreem onzeker is waardoor hij aandacht bij andere vrouwen ging halen. Maar ik betwijfel het. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:21

Mijn ex (vegan) vergeleek vegetariërs met kampbewaarders van concentratiekampen. Je doet het niet zelf, maar je draagt wel bij aan de ellende.

Tsja… dat werd een interessante avond :+

Overigens at en dronk die zelfde ex gerust vlees/zuivel als het hem werd aangeboden want ‘dan had hij het niet gekocht dus had hij niet actief bijgedragen’.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:21

Berdien schreef:
Mijn ex (vegan) vergeleek vegetariërs met kampbewaarders van concentratiekampen. Je doet het niet zelf, maar je draagt wel bij aan de ellende.

Tsja… dat werd een interessante avond :+

Overigens at en dronk die zelfde ex gerust vlees/zuivel als het hem werd aangeboden want ‘dan had hij het niet gekocht dus had hij niet actief bijgedragen’.

Oke wauw 8)7

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:23

Ok andere ex...

We waren 19, ik zat op zijn computer te msn'en(chatprogramma) en iemand had mij een afbeelding gestuurd. In de map waar de afbeeldingen stonden zag ik 3 verontrustende dingen:

-Een foto van een meisje van een jaar of 10 met een pony in dr handen, met zo'n wit t-shirt met afbeelding van pony erop, cap op.

-Een foto van een meisje van een jaar of 12 die al vroeg rijp aan het worden was zeg maar.

-Chatlogs van een emailadres dat ik niet kende. Die hij direct verwijderde toen hij zag dat ik ze zag(hij zat gewoon naast mij).

Na heel veel doorvragen en ruzie maken bekende hij dat hij zich voordeed als 15 jarige jongen om met zulke jonge meisjes te kunnen chatten die hij leerde kennen op een website genaamd kindertent. Het meisje van die eerste foto had hij zichzelf laten zien op de webcam terwijl hij masturbeerde. Het 2e meisje wat al wat vrouwelijke vormen begon te krijgen werd hij niet opgewonden van dus bij haar heeft ie dat niet gedaan.