Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik heb pas eindelijk wat kunnen ophalen. Allemaal zandgrond hier helaas maar het moet naar klei dus kreeg ik niks mee van de hub meneer.Ik heb een hele bups zwarte elsjes vers geoogst rondom een poeltje en wat wilgen en hazelaar die nog moeten wortelen de laatste twee. Ik twijfel voor komend weekend nog om op te halen in de buurt. Kastanje en vuilboom en accacia. Maar ik denk dat ik het even hierbij laat wat er nu ligt. Voldoende mini elsjes die samen een leuk mini bosje kunnen gaan vormen. Later voor de stook ook als ze groot zijn
superpony schreef:Hier is het ook aankomend weekend in de buurt, maar weet niet of het de moeite is?
Het lijkt dat er veel is, maar wij willen ook niet alles. Geen esdoorn en heb eigenlijk al genoeg wilg. Wordt het goed aangegeven wat wat is? En is er echt een run op, of is er de gehele dag wel aanbod op dit soort dagen?
8nnemiek schreef:Ik had deze pagina al in mijn favorieten gezet: https://www.tenhoven-bomen.nl/corylus-c ... omhazelaar
Maar eerst eens kijken of de boomhandel in onze woonplaats goede aanbiedingen heeft. Inderdaad duur, die grote bomen!
Prairy schreef:karuna schreef:Ik heb pas eindelijk wat kunnen ophalen. Allemaal zandgrond hier helaas maar het moet naar klei dus kreeg ik niks mee van de hub meneer.Ik heb een hele bups zwarte elsjes vers geoogst rondom een poeltje en wat wilgen en hazelaar die nog moeten wortelen de laatste twee. Ik twijfel voor komend weekend nog om op te halen in de buurt. Kastanje en vuilboom en accacia. Maar ik denk dat ik het even hierbij laat wat er nu ligt. Voldoende mini elsjes die samen een leuk mini bosje kunnen gaan vormen. Later voor de stook ook als ze groot zijn
Doe jezelf een groot plezier en laat die acacia lekker staan
Prachtige bomen als ze groot zijn maar klootz*kken als je ze beschadigd. Enorm wortelopslag en zeer snel groeiend met gigantische (scherpe) doorns. Na 2 jaar krijg je ze al bijna niet meer uit de grond. In ieder geval niet op zandgrond.