Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Horloges en tassen geef ik dus echt helemaal niks om. In een tas van 7000 euro past toch evenveel als in een tas van 50 euro? En een horloge geeft gewoon de tijd aan, of hij nou 20 euro of 2000 euro kost.
Ik heb van iemand een Cartier horloge gekregen maar ik draag net zo lief mijn oude goedkope horloge. Het doet me niks. Ik zie dat echt als luxe plus plus. Als je niet meer weet wat je moet kopen zeg maar.
Er zijn zoveel nuttigere dingen die ik met dat geld kan doen.
DuoPenotti schreef:Suzanne F. schreef:Horloges en tassen geef ik dus echt helemaal niks om. In een tas van 7000 euro past toch evenveel als in een tas van 50 euro? En een horloge geeft gewoon de tijd aan, of hij nou 20 euro of 2000 euro kost.
Ik heb van iemand een Cartier horloge gekregen maar ik draag net zo lief mijn oude goedkope horloge. Het doet me niks. Ik zie dat echt als luxe plus plus. Als je niet meer weet wat je moet kopen zeg maar.
Voor mij ook zo.
Maar toen ik bij de Dolce Gabana aan de deur stond in de Desiger outlet, heb ik me toch verbaasd in wat voor dure dingen, die daar dan blijkbaar goedkoop waren, verkocht werden.
Idd tassen van 4000 euro, schoenen van 2500 enz enz. Als warme broodjes over de toonbank of er minstens een nul minder achter stond.
En met de dagopbrengst waren ze toen te pinnig dat op te laten halen door geldtransport en liepen ze mee over straat om bij de bank te posten.
Ik moest dan mee. Ik heb ze voor gek verklaard en echt aangegeven dat ik me niet lek laat schieten/steken voor hun zuinigheid (dan wel). Vonden ze vreemd
Janine1990 schreef:Vergeet niet, een winkelmedewerker bij de D&G of bij de Action, zijn beide gewoon winkelmedewerkers. Weliswaar een andere allure, maar het is niet zo dat ze de boel runnen, dan zaten ze wel op een andere functie.
Zonder hiermee af te willen doen aan die functie. Maar het merk zegt maar minimaal iets over de functie.
DuoPenotti schreef:Janine1990 schreef:Vergeet niet, een winkelmedewerker bij de D&G of bij de Action, zijn beide gewoon winkelmedewerkers. Weliswaar een andere allure, maar het is niet zo dat ze de boel runnen, dan zaten ze wel op een andere functie.
Zonder hiermee af te willen doen aan die functie. Maar het merk zegt maar minimaal iets over de functie.
Maar duidelijk was wel de affiniteit die ze met het merk hadden en geselecteerd op maat 34
En dat lag daar toen echt aan de manager, wat een, laat ik het netjes houden, apart mens.
Maar goed, ik snap niet dat je als medewerker zelf dat risico wilt lopen met een zeer dikke enveloppe over straat te gaan lopen.
snuffie123 schreef:Ik heb die ervaring gelukkig helemaal niet. Niet bij het kopen van een auto, maar ook niet bij meubels, keuken, badkamer, etc. Juist complimenten dat ik er erg goed in ben. Bij de keukenzaak vroegen ze of ik ze misschien op de zaterdag wilde helpen, ze zochten nog iemand haha
Het is misschien ook de manier waarop je er zelf zit en niet persé omdat je vrouw bent?
Suzanne F. schreef:snuffie123 schreef:
Haha nou ben ik heel benieuwd welk geluid dat was.
Het dichtdoen van het klepje van een pak Venz hagelslag.
Dat deed ik verdorie elke dag. Daarvan dacht ik echt: jeetje dat is stom van je dat je dat niet herkende.
Alle andere geluiden heb ik volledig vrede mee want die had ik nooit kunnen raden.
Suzanne F. schreef:Horloges en tassen geef ik dus echt helemaal niks om. In een tas van 7000 euro past toch evenveel als in een tas van 50 euro? En een horloge geeft gewoon de tijd aan, of hij nou 20 euro of 2000 euro kost.
KarenQ schreef:Van dat bedrag zou ik een reis naar Antartica maken, en dan is het wel bijna op.