Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:48

Ik heb ook nog deze van Zest. Vorig jaar bij hanos gekocht, die is ook heerlijk warm :)
Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 08:17

Karin schreef:
Ik heb die met de [url=https ://oodie.eu/products/quokka-oodie?_pos=1&_sid=5fc764272&_ss=r]quokka[/url]. Ik wilde er per se eentje met een Australisch beest :))

Het boeit mij niets dat het er niet uitziet. Behalve als er een buur of een pakketbezorger voor de deur staat. :+

Dat boeit mij echt niets, hij kent me en is inmiddels wel wat gewend. Als ik hem mag geloven is opendoen in een snuggie (zo’n dekbed met mouwen) het minst heftige wat hij zag. Als ik hem erg heb laten schrikken dan krijgt hij een beker koffie en is het weer goed. :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 14:28

oww mensen, ik heb duidelijk was losgemaakt bij jullie hahaha

Histeren goed geslaagd bij de action voor een warm, zacht en fluffy kleed. Een oonie is in bestelling en heb gisteren voor niet te veel geld hele warme wollen sloffen gekocht, had ze gisteren een uurtje aan en mn voeten vlogen zowwat in brand, zo warm!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:29

Ik heb een gigantisch grote gekocht bij de primark. Heb een bed van 220 x 240 en deze past er volledig overheen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 08:54

Oke er is misschien per ongeluk een unicorn Oodie naar mij onderweg O:)

Mijn vriend keek me aan of ik gek was geworden toen ik het hem liet zien, maar ik mocht het wel bestellen :')

Heb nog een Bol.com cadeaubon liggen, daarvan trakteer ik mezelf op een nieuwe Unique Living plaid. Zo komen we de winter wel door!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 11:59

Berdien schreef:
Oke er is misschien per ongeluk een unicorn Oodie naar mij onderweg O:)

Mijn vriend keek me aan of ik gek was geworden toen ik het hem liet zien, maar ik mocht het wel bestellen :')

Heb nog een Bol.com cadeaubon liggen, daarvan trakteer ik mezelf op een nieuwe Unique Living plaid. Zo komen we de winter wel door!

Ik wil natuurlijk wel een foto als je hem straks hebt he! dat snap je zelf ook wel toch?! :')

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:42

Heb in principe genoeg aan wollen dekentje, maar ook ivm fybro staat er al langer een back on track fleece deken op de wensenlijst. :
https://www.paardendrogist.nl/back-on-t ... 0~x~160~cm
Misschien ook een optie voor wie last heeft van zijn/haar lijf? Wasbaar, veilig, geen energie nodig en therapeutisch.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:51

Een elektrische fleecedeken. Deze kan gewoon in de was. Zelf heb ik er al een paar jaar eentje van 2 meter bij 1.20.

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:30

Grappig die Oodies, maar dan heb je toch nog steeds kouden benen en voeten?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:42

Ik ben niet zo groot, dus mijn Oodie komt tot onder mijn knieën als ik zit. Tegen koude voeten draag ik sokken en/of sloffen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:47

Crista schreef:
oww mensen, ik heb duidelijk was losgemaakt bij jullie hahaha

Histeren goed geslaagd bij de action voor een warm, zacht en fluffy kleed. Een oonie is in bestelling en heb gisteren voor niet te veel geld hele warme wollen sloffen gekocht, had ze gisteren een uurtje aan en mn voeten vlogen zowwat in brand, zo warm!

Hoi, ik ben wel benieuwd welke wollen sloffen je gekocht hebt. Ik ben elk jaar op zoek naar de meest warme die ik kan vinden want alleen mijn voeten worden koud. De rest valt wel mee. Op de bank heb ik zowel dikke fleece kleden als een eenpersoonsdekbed die ik lekker elke week in de was kan gooien. Met twee katten en twee honden is dat echt een vereiste!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:52

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 13:54

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:44

N.a.v. een topic hier op bokt warmbat sloffen besteld type willow. 1,5 maat groter nodig dan je eigen schoenmaat. Maar echt geweldig warm!!

En verder lees ik hier lekker mee en ben benieuwd naar de oodie foto's

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:03

Die Oodies lijken mij ook wel wat, zijn die hun geld wat waard? En word dat wat vlot verzonden? Mijn 2e optie is 1tje van de primark, vind al die printjes heel gaaf :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:48

maessie schreef:
Die Oodies lijken mij ook wel wat, zijn die hun geld wat waard? En word dat wat vlot verzonden? Mijn 2e optie is 1tje van de primark, vind al die printjes heel gaaf :j

Fantastische dingen die oodies :D
Binnen 10 werkdagen, maar joh dan heb je tweede huis ook :D

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 17:58

Deze ziet er ook goed uit:
Navaris XXL warmtedeken met mouwen - Wasbare elektrische deken met 9 standen en timer - 195x125cm - Donkerblauw/crème https://amzn.eu/d/a6W0BY9

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:02

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:06

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 18:08

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:20

lukka63 schreef:
Grappig die Oodies, maar dan heb je toch nog steeds kouden benen en voeten?

Dat vraag ik mij ook af, ik heb normaal gesproken in de winter een fluffy badjas over mijn kleren aan maar ik zit altijd opgebouwen op de bank ermee omdat het anders te koud wordt aan mijn benen en voeten. Achter een bureau idem. Laat zeggen ik vind het lastig om te bepalen of ik een Oodie of soortgelijk product dan een upgrade vind, mijn badjas kan ik nog snel uit doen als postnl voor de deur staat, een Oodie denk ik niet zo?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:27

Ik ben daar heel handig in geworden, snel de Oodie uittrekken als er een pakketbezorger staat. Vanmiddag heb ik 'm aangehouden toen de buurvrouw voor de deur stond en die was er laaiend enthousiast over :D

Zo'n Oodie is een ongelofelijk wijd geval (one size fits all). Op de bank zit ik toch altijd met mijn knieën opgetrokken of mijn benen onder me gevouwen en dat past allemaal prima in zo'n ding. Maar als je dat niet prettig vindt, dan moet je er idd niet aan beginnen.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:31

Mij lijkt zijn jumpsuit die eerder gedeeld is ook weer wat maar toen ik hem hier thuis liet zien werden er heel wat wenkbrauwen opgetrokken :')

Nou ja, dan blijft mn dekbedje maar lekker op de bank 's avonds. Al moet ik zeggen dat ik vanmorgen vrij was en het best fris was maar buiten onder de hammamdoek van de AH was het heel prima uit te houden

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 20:06

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 20:13

Tazzey schreef:
Ik heb een aantal zachte spreien van Ikea. Deze spreien zijn het, momenteel niet verkrijgbaar maar ze komen meestal in de herfst weer beschikbaar.
Ze blijven zowaar netjes in de was ondanks het feit dat ze erg goedkoop zijn. En je kunt je met die afmeting heerlijk tot een burrito rollen. Ze zijn ook perfect om in de zomer onder te slapen als het te warm is voor je dekbed.

Ik heb zoiets van de aldi, ook zo'n xxxl en fleece.

Echt ideaal, slaap er ook in... blijft mijn dekbed mooi en schoon.
Deken komt ook bijna droog uit de wasmachine. Blijft ook mooi.