Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Ik heb die met de [url=https ://oodie.eu/products/quokka-oodie?_pos=1&_sid=5fc764272&_ss=r]quokka[/url]. Ik wilde er per se eentje met een Australisch beest
Het boeit mij niets dat het er niet uitziet. Behalve als er een buur of een pakketbezorger voor de deur staat.
Berdien schreef:Oke er is misschien per ongeluk een unicorn Oodie naar mij onderweg![]()
Mijn vriend keek me aan of ik gek was geworden toen ik het hem liet zien, maar ik mocht het wel bestellen
Heb nog een Bol.com cadeaubon liggen, daarvan trakteer ik mezelf op een nieuwe Unique Living plaid. Zo komen we de winter wel door!
Crista schreef:oww mensen, ik heb duidelijk was losgemaakt bij jullie hahaha
Histeren goed geslaagd bij de action voor een warm, zacht en fluffy kleed. Een oonie is in bestelling en heb gisteren voor niet te veel geld hele warme wollen sloffen gekocht, had ze gisteren een uurtje aan en mn voeten vlogen zowwat in brand, zo warm!
lukka63 schreef:Grappig die Oodies, maar dan heb je toch nog steeds kouden benen en voeten?
lukka63 schreef:Grappig die Oodies, maar dan heb je toch nog steeds kouden benen en voeten?
Tazzey schreef:Ik heb een aantal zachte spreien van Ikea. Deze spreien zijn het, momenteel niet verkrijgbaar maar ze komen meestal in de herfst weer beschikbaar.
Ze blijven zowaar netjes in de was ondanks het feit dat ze erg goedkoop zijn. En je kunt je met die afmeting heerlijk tot een burrito rollen. Ze zijn ook perfect om in de zomer onder te slapen als het te warm is voor je dekbed.