Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Dat is bij al die wekkers zo. Hier ook iedere ochtend
"MAMAAAAA KOM KIJKEN! MIJN WEKKER IS GROEN!!!"
Mri schreef:Sizzle schreef:Je kan hem toch gewoon verzetten op vrijdag?
Misschien ben ik de enige maar ik vind er niets lastigs aan eigenlijk.
hem instellen vind ik ook niet veel werk of moeilijk.
Ff 1 keer kijken hoe die werkt en klaar.
Maar die ogen....
kind slaapt, ik kijk mee via de camera. Ogen van schaap gaan open. Kind vliegt rechtop:
MAMAAAA DE OGEN ZIJN OPEN!! IK KOM ERAAN HOOR!!
en bedankt voor het roepen, nu is je zusje ook wakker
maria500 schreef:TS heb je hem al in gebruik? Hoe gaan de ochtenden?
Liesje89 schreef:maria500 schreef:TS heb je hem al in gebruik? Hoe gaan de ochtenden?
Hij blijft in bed maar is wel aan het roepen dat zn beer op groen moet gaanhij gaat voorlopig om 7 uur op groen, hij werd 6.45 wakker. Dus dat valt mee. Denk dat oranje er tussen misschien fijner was geweest, het leek in het filmpje ook net alsof dat het geval was. Maargoed, het zal misschien nog wennen zijn
Liesje89 schreef:Hij slaapt er nu 9 vd 10 keer doorheen hahahaha! Zelfs met een muziekje erbijDan is ie dus al groen als ie wakker wordt en dat is ook helemaal prima. Als hij wel wakker is en hij is nog rood blijft ie keurig liggen tenzij hij moet plassen. Maaaaaar na het plassen gaat ie gelukkig wel zonder morren terug naar bed.
secricible schreef:Hier had ik hem op vakantie gereconnect en om 8.30 zaten ik, mijn dochter en zwager al beneden en ik hoorde wel geluiden via de babyfoon maar hij kwam niet naar beneden.
Ontdekte ik dat de werktijd eruit waskon hem gelukkig vanaf beneden snel groen maken. Hier zit het er goed in dus.