Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:11

Hiraeth schreef:
Castilja schreef:
Oeh jij bent goed lootjesvoer! Interessant die liefde voor Denemarken! Ik heb Deense voorouders zag ik ooit op een stamboom, vind ik nog steeds een interesting fact :')

Dan kan je jezelf opsturen, want dat vind ik al razend interessant. :D

Oh stop it you <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:11

M_D_H schreef:
Alja schreef:
Jaaaa ook opgegeven :)

Ik ben de azijnseiker van de groep :+
Boven aan staat een spelfout.
Er staat surpise ipv surprise

Dat is bewust, zo kunnen we meteen al zien wie er taalnazi's zijn en wie niet :')

Sorry, dat ben ik ook. :')

De live laugh love home meuk is niet aan mij besteed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:15

Castilja schreef:
Oeh jij bent goed lootjesvoer! Interessant die liefde voor Denemarken! Ik heb Deense voorouders zag ik ooit op een stamboom, vind ik nog steeds een interesting fact :')

Nou inderdaad, allemaal vechten om Hiraeth als lootje.

Ik heb ook scandinavische taal en cultuur gedaan als tweede studie, eerste semester, alleen na mijn eerste 4 voor Zweeds gestopt :') Mijn schoonvader lag ook op sterven, dus dat werd hem niet toen.
Inmiddels woon ik niet meer in de buurt van Amsterdam en is de UvA een beetje te ver. Maar vind het echt jammer, want het is zo leuk <3 Krijg helemaal dopamientjes als ik eraan terugdenk, en ik mis de UvA ook een beetje :P (studeer nu aan een andere uni).

Copenhagen vind ik echt de mooiste stad die er is, maar Zweeds is iets makkelijker om te leren :)) Hoop ook steeds om ooit in die regio te eindigen. Mijn vriend gaat er al helemaal van uit :)) Die heeft al een half jaar in Aarhus gewoond. Gaaf dat je die stap helemal gaat wagen, al vermoed ik dat je nu al aardig vloeiend bent in Deens, dus dat maakt het wel makkelijker :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:17

Ik heb me net aangemeld en toen de reminder morgen uit m'n agenda gehaald. Die bleek op 4 uur sochtends te staan, dus ben blij met deze dag eerder :')

Heb een korte tops 'lijst' meegestuurd. Zal hier actief genoeg zijn om dat wat aan te vullen, mocht dat nodig zijn voor mijn Santa. De grootste flop (live laugh love home meuk) staat al op mijn lijstje.

Ik doe dit jaar voor de tweede keer mee. Ben 35 jaar en woon met mijn vriend in Wageningen. We hebben een IJslander, kat en 12 krielkipjes (waarvan 3 hanen) en nog steeds geen teckel. De kat krijgt speciaalvoer, dus die mag geen snacks, de kippen en pony zijn dol op snacks. Zelf ben ik niet zo van de snacks, wel van het speciaalbier en ontdek graag wat nieuws :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:19

Wij hebben nog wel onze kat, maar die is ernstig ziek. Weten niet of hij Kerst haalt, dus voor hem hoeft er niets in.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:20

Aangemeld! Ik zal snel even uitgebreid voorstellen :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:23

Hiraeth schreef:
Vooral alles met een Deense vlag wordt bewaard door mij alsof ik een scholekster ben. _O-

Ben ik ff blij dat ik m’n pakje gewoon heb gekregen :)

roosjenat

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:24

Hier ook aangemeld! Uitgebreider post volgt later :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 18:48

Yesss ik ben van de partij!
Ik zal zo eens even het topic bijlezen maar ik heb er nu al zin in :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:00

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben romy, heb al meerdere jaren meegedaan en nu weer super veel zin erin!

Eigenaar van 2 paarden waarmee ik in de endurance uitkom. Victor ( draver van 19 ) en emira ( Arabier van 17 )

Daarnaast lopen er hier een paar honden rond.
1. Olivia. Mijn alles. 7 jarige akita
2 rinoka. Show hondje en nu 7 maanden oud. Ook akita
3. Jasper. Griekse straathond van 7 jaar
4. Satan, shiba. Ik ben al heel wat jaren tevergeefs aan het wachten op het moment dat ze weer over de onderwereld gaat heersen ipv mijn huis. 15 jaar.

Ik heb het altijd koud, warme spullen zijn dus welkom! Spullen voor de paarden en honden zijn ook altijd leuk.

Zelfgemaakte dingen ben ik heel blij mee, ook tweedehands is welkom! Knuffels en dekens voor de honden. Koekjes alleen glutenvrij.

Heb zelf schoenmaat 36.

Spullen voor de douche ben ik niet perse zo’n fan van. Heb zelf geen reuk vermogen en heb mijn standaard producten wel.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:06

Ik heb me ook aangemeld en zal later even uitgebreider reageren.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:07

Als ik nog niet te laat ben doe ik graag weer mee

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:08

Aangemeld, een voorstelrondje komt nog, heb wat last van de vloek van de Farao helaas, maar gelukkig is het pas op de terugvlucht begonnen en niet tijdens mijn vakantie.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:11

Ik heb me ook aangemeld :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:17

*\o/* *\o/* *\o/*
Jaaaa leuk ik wil weer meedoen!
Heb me net opgegeven dus zal vast nog wel bij de eerste 100 zitten.....hoop ik :D
Voorstellen doe ik op een later tijdstip maar die 3 berichtjes per week zullen vast wel lukken.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:20

Mijn aanmelding is ook verstuurd.

Ik doe inmiddels al een paar jaar mee en de verrassing en de vrolijke pakketten van iedereen maakt het altijd weer een feestje. Het Secret Santa Pakket gaat dit jaar voor het eerst naar ons nieuwe huis. We zitten op dit moment druk in de verhuizing en ik hoop vanaf oktober lekker te kunnen gaan genieten van ons nieuwe plek.

Mijn hobby's zijn fotograferen, bonbons maken en met de silhouette cameo knutsels maken. Verder vind je mij vaak buiten. Lekker de natuur in en genieten van het bos of de natuur langs de Maas. In ons nieuwe huis wil ik ook weer stekjes op gaan kweken en een kleine moestuin aan gaan leggen.

Vorig jaar ben ik gestopt met paardrijden en blijft mijn wens van een eigen kleine pony nog op het verlanglijstje staan. Helaas is mijn laatste konijn overleden en hebben we voor nu besloten om met de verhuizing geen nieuwe huisdieren te nemen.

Eigen gemaakte spulletjes vind ik leuk en tweedehands is helemaal top.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:49

En hierbij ook mijn voorstelronde.

Mijn naam is Jolien en ik ben (nu nog) 34 jaar maar als we starten met de Secret Santa dan ben ik inmiddels *kuch*35*kuch*
Dit wordt mijn tweede jaar dat ik meedoe.
Ik woon samen met mijn vriend in het bruisende Vriezenveen maar van binnen zal ik toch altijd een Zwollenaar blijven.
Ik ben fulltime leerkracht in het basisonderwijs, groep 6 om precies te zijn, op een school in Deventer.

Ik heb 1001 hobby's, dat wil zeggen: binnen het creatieve segment.
Ik houd van tekenen, schilderen, breien, haken, kleuren, naaien, knutselen, etc. Zolang het maar freubelen is.
Daarnaast kijk ik graag Formule 1 (hup Max!) en werk ik graag in de tuin.
Sinds deze zomer heb ik ook een moestuin waar ik veel plezier -en gelukkig ook groenten ;) - uit haal.

En wellicht ook handig om te weten: ik heb geen kinderen of huisdieren. Alleen een vriend. :')

Voor de rest zal er nog wel genoeg gekletst worden de komende maanden dus kom ik vast nog wel op meer inspiratie voor mijn Secret Santa. :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:04

Leuk, heb me aangemeld!

Is het met de huidige inflatie een idee om het bedrag daarop mee te laten gaan en bv een minimaal budget van 15 euro te doen? Mocht het nog niet geopperd zijn

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:05

Jaaaaa, ik wil weer meedoen!! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:24

Bedtijd voor een deel van mijn huisgenoten dus even tijd om voor te stellen.

Ik ben Judith, 33 en woon in Gent samen met man, peuterzoon en een oma kat. Ik werk als MRI technoloog.

Recent ontdekte hobby's zijn keramiek en broodbakken van zuurdesem. :') Verder ben ik groooot fan van Stephen King! Lezen doe ik sowieso heel graag.

Naast mijn kat heb ik een paard, maar die staat ver weg met pensioen. En ik ben dol op mijn reuzeslakken. :D

Ik heb een grote afkeer tot home en love live laughe ect. Eigenlijk een allergie voor de Xenos dus. :+ Maar als mijn lootje dat wenst zal ik mijn moed zeker bij elkaar schrapen om daar te shoppen.

Tweedehands of zelfgemaakt is hartstikke welkom! Sowieso heb ik een zwak voor (orgineel) vintage en retro decoratie en staat ons huis en stadstuintje vol bloemen en planten.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:24

Nou ik kan natuurlijk niet achter blijven met een voorstel rondje :j

Ik ben Danielle, 26 jaar. Ik ben enorm gek op mijn dierentuin.
Ik heb namelijk 3 honden, 6 katten en 4 paarden <3
Al mijn dieren volgen geen dieet of iets, dus mogen feitelijk alles hebben aan lekkers.

Ik zelf ben fan van koken, voornamelijk BBQ en low carb (om de bbq te compenseren :+ ) vind ik leuk.
Kookboeken zijn bij mij ook altijd welkom!
Ik ben ook gek op speciaal bier. Ik heb een app op mijn telefoon (untappd) waardoor ik de hobby heb ontwikkeld om zo veel mogelijk unieke biertjes te proeven. Een streek biertje ofzo maak je mij dus echt gelukkig mee!
Ook hou ik erg van tekenen. Leuke kleurboeken voor volwassen vind ik ook top!
Alles wat roze is en glitters bevat vind ik ook prachtig.
Unicorns en Harry Potter is ook geweldig!
Festivals zijn ook wel mijn ding dus leuke gekke festival-proof brillen of kettingen ofzo vind ik ook leuk!

Tweedehands geen problemen mee.

Mijn enige ‘flop’ is dat ik niet zo ben van de zoetigheid. Een pakket met snoep is dus niet echt iets voor mij.
Zoute popcorn en gezouten pinda’s dan weer wel :=
Oh en qua douche spullen gebruik ik enkel Rituals en the bodyshop. Maar dat is erg duur en heb ik een voorraad van 3 jaar van staan :=

Verder zal ik actief blijven posten en ik doe al meerdere jaren mee dus ik denk dat er wel het een en ander over mij te vinden is :j

Ik heb er zin in! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:28

@pradadaan. Helemaal vergeten! Harry Potter is geweldig!

Leuk untappd! Wij wonen naast een van de grootste winkels met uitsluitend speciaal bier, de grootste leverancier aan de cafés in Gent zolang het niet van de tap komt. Ik ben vooral groot fan van IPA's. :) Leuke hobby! :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:37

Mijn naam is Marijke, getrouwd, 30 jaar en woon in de Noordoostpolder. Ik zie hierboven bierliefhebbers; Mijn man heeft de toepasselijke achternaam Brouwer en is (hobby) bierbrouwer. We hebben een schuur omgebouwd tot bierbrouwerij. Mocht ik een bierliefhebber als lootje hebben dan krijg je een met liefde gebrouwen speciaalbiertje :-D

6 weken geleden zijn wij ouders geworden van een heerlijk jongetje genaamd Hidde

Afbeelding

En we hebben 2 paarden: Cabaña en Ed.

Afbeelding

Afbeelding

Ik deed ook mee aan de vorige SS editie, dus daar is ook veel informatie te vinden.
Laatst bijgewerkt door Matheno op 31-08-22 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:38

Aww knappe jongen <3 en knappe paarden <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:40

Die schimmel en een speciaalbiertje en je hoort me de rest van het jaar niet meer zeuren. :)) <3