Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Oké, mijn hoofd stroomt over, dus ik heb even input nodig![]()
Optie 1: jurkje, zonder vest, met sandalen en opvallende ketting (en uiteraard donderdag een panty in de juiste kleur)
[ [url=m/ulWfYs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Optie 2: jurkje met vestje, met laarsjes en opvallende ketting (en uiteraard donderdag een panty in de juiste kleur)
[ [url=m/q9pZ3s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Optie 3: Optie 2: jurkje met vestje, met sandalen en opvallende ketting (en uiteraard donderdag een panty in de juiste kleur)
[ [url=m/EdabWJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Optie 4: nette spijkerbroek met laarsjes en een opvallend, bont shirt
[ [url=m/IRFg8k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Optie 5: nette spijkerbroek met laarsjes en een wit shirt, evt afgemaakt met de onderstaande blazer die ik dan nog even als de wiedeweerga morgen ochtend moet gaan halen
[ [url=m/n2VoAy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nAEX7R.jpg]Afbeelding[/url] ]
senna21 schreef:Misschien een flauwe opmerking: ik zou aantrekken waarin ik me het meest op mijn gemak voel. Zo'n gesprek is al spannend genoeg. Je opgelaten voelen vanwege je kleding is dan extra vervelend.
Geen van de opties die je hebt is verkeerd. Uiteindelijk gaat het om de klik tijdens het gesprek. Iemand die op haar gemak is, ziet er altijd beter uit.
Succes!
Muze schreef:En toch vind ik dan optie 1 maaaaaaaar met een nette pump ook nog best fijn.
Vind persoonlijk zowel de laarsjes als de sandalen dan net niet helemaal passend.
DuFraize schreef:Een satijnen kleurrijke blouse en een mooie zwarte broek.
Of een zwart shirtje met een toffe blazer/vestje erop en dan een donkere broek. De boel moet wel beetje fleurig zijn hoor. De klanten zijn dood he, niet de medewerkers.