Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Afgelopen weekend bij een kleine zaak geweest die de kleren voor mijn vriend gaat maken. Ik ga a.s. vrijdag voor een jurk kijken. Mocht die winkel niets hebben, dan heb ik weinig zin om nog 10 winkels door te gaan dus dan ga ik hem waarschijnlijk laten 'namaken' van de foto die ik eerder gepost heb. Hij zal natuurlijk niet 100% hetzelfde zijn, maar zal dan ook geen 2000 euro hoeven kosten.

. Locatie voor het feest is ook geregeld. We zeilen beide dus we hebben uiteraard een nautisch tintje: feest is op een klipper, we gaan ook varen. De eigenaren kennen we, dus dat is extra leuk. 

Wel een groene aan gehad, stond echt mooi.
Maar met zo'n instelling wil ik niks bij je kopen dus doei. 
Maar wat raar dat je maar 1 jurk mocht passen.. de dame die mij zaterdag hielp was echt geweldig lief en professioneel gelukkig. Ik snap dat je er niks gaat kopen haha. Ik ben heel benieuwd hoe je jurk eruit gaat zien! 

Ik heb gewoon iedereen een appje gestuurd met de datum.
Maar ondertussen de trouwringen al uitgezocht. Mijn moeder wil ook de huwelijksreis betalen en dan blijft er daarna nog..... pampampam. Het spectaculaire budget van rond de 1500 euro over
. We willen dus gewoon een high tea of lunch ergens regelen voor de familie en beste vrienden.
.
Begin er wel steeds meer voor op te warmen
.