Ex-vriendjes daarvoor ook altijd via gemeenschappelijke vrienden leren kennen, dus misschien eens goed rondkijken bij feestjes van vrienden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik zou toch echt Tinder installeren TS, hoe makkelijk wil je het hebben?
Je komt daar uiteindelijk vast ook wel een leuke vent tegen hoor, niet iedereen is alleen maar uit op seks.
Of je kunt de modjes van bokt eens aan de mouw trekken of ze weer op 1 april bokt aan Tweakers kunnen koppelen net als 10 jaar geleden. Ik ben inmiddels getrouwd en heb 2 kinderen met degene aan wie ik toen gelinkt werd
Goof schreef:MoppieFilou schreef:Edit: En hoe in godsnaam begin je een gesprek op datingapps?
Hetzelfde als in het echte leven!
Sizzle schreef:Het zomaar iemand op straat aanspreken om er „een beschuitje mee te eten“ was in geen enkele tijd de grootste groep.
Roodvos schreef:MoppieFilou schreef:Hoe heb jij je partner leren kennen?
Niet
MoppieFilou schreef:Dat is ook een optie![]()
Ik zit al bij een hobbyvereniging, één van de plekken waar ik dus een leuke jongen tegenkwam. Maar bezet
Bijbaantje tot nu toe nog niks tegengekomen, maar wie weet volgende zomer.
Toch veel online hoor ik, misschien moet ik mij er dan toch nog eens aan wagen. Welke websites/apps gebruikten jullie zoal?
Edit: En hoe in godsnaam begin je een gesprek op datingapps?