Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ibbel schreef:
Aan de andere kant, wat kan je gebeuren? Je bent tóch al dood
Nee, tante Annie is dood, haar ziel zit in de benzine tank
verootjoo schreef:Ik ben christen en geloof dat er nog wel wat hierna is, geen idee in wat voor vorm.
Ik begrijp ook niet goed hoe je je geliefden zou moeten terugzien want die zien er dan denk ik anders uit aangezien je lichaam in de grond wordt gelegd, of verbrand.
Ik geloof wel dat het hiernamaals eeuwig is maar krijg daar geen paniek van zoals sommigen beschrijven, ik denk namelijk dat je in het eeuwige leven geen tijd kent. Tijd is een begrip van het aardse leven maar ik denk niet van het hemelse.
Maar ja, dat zie ik allemaal wel als ik dood ben. En als er geen eeuwig leven is hierna ga ik gewoon dood maar dat weet je dan toch niet.
Puppetje schreef:Of je partner gaat eerder dood en jij vindt weer een nieuwe partner. Wie kies je dan uiteindelijk na je dood als ze allebei na hun dood op je wachten? Lijkt me maar lastig.
Ik denk zelf dat er niets meer is. Soms kan ik daar wel heel bang van worden….
Eretria schreef:Er gebeuren zoveel onverklaarbare dingen dat ik ervan overtuigd ben dat er sowieso meer is dan wij mensen zien/denken.
verootjoo schreef:Ik ben christen en geloof dat er nog wel wat hierna is, geen idee in wat voor vorm.
Ik begrijp ook niet goed hoe je je geliefden zou moeten terugzien want die zien er dan denk ik anders uit aangezien je lichaam in de grond wordt gelegd, of verbrand.
Ik geloof wel dat het hiernamaals eeuwig is maar krijg daar geen paniek van zoals sommigen beschrijven, ik denk namelijk dat je in het eeuwige leven geen tijd kent. Tijd is een begrip van het aardse leven maar ik denk niet van het hemelse.
Maar ja, dat zie ik allemaal wel als ik dood ben. En als er geen eeuwig leven is hierna ga ik gewoon dood maar dat weet je dan toch niet.
akishino schreef:Sunnda schreef:Ja, zeker!
Opnieuw jong zijn, genieten, gekke dingen doen..alles opnieuw ervaren..waarom niet?
Omdat je misschien wel reïncarneerd in een vreselijke situatie