Hoe vaak en wat heb jij wel eens gewonnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Hoe vaak en wat heb jij wel eens gewonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:30

Oh ja en 2 concert kaartjes

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:36

Mijn laatste gewonnen fotografie wedstrijd is van cameranu ik mag naar een masterclass sportfotografie in oktober *\o/* **\O/**

Heb ook al eens een wedstrijd van national geographic gewonnen was t invullen van vragen en mocht toen naar de première van de nieuwe lion king in carre, was heel gaaf en bijzonder om tussen alle bn-ers te zijn en de voltallige crew van de lionking.

En met pasen een waardebon gewonnen van de kringloop met het raden van de hoeveelheid paaseitjes zat er het dichtstbij

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:55

Toen ik een jaar of 7-8 was, een reken lineaal. Met een kleurwedstrijd van de plaatselijke supermarkt. Geweldig vond ik dat toen :')

Kaartjes voor een gala avond en kans op een reis naar Jordanië met het inrichten van een etalage (winkel van mijn ouders destijds). Mijn ouders zijn naar de gala avond geweest maar we waren tweede en kregen een pluche kameel ipv de reis :+

Kaartjes voor een concert van Peter Andre in de Melkweg met het maken van een spandoek met een vriendin. Via TMF. Het spandoek kwam op TV, hing tijdens de uitzending over de ‘tafel’ waar de presentator achter zat. Heel de uitzending op hete kolen tot ze bekend maakten dat wij de allerlaatste kaarten gewonnen hadden.
Hys-te-risch waren we _O-

Een paard rij vakantie op Cyprus via Bit. Echt een super trip. Kan me niet meer herinneren wat wel/niet inbegrepen was, alleen dat het een hele gave week was.

Meat trays (vlees pakketten). Het jaar dat we in Sydney woonden, gingen we bijna elke vrijdag in de pub eten en wonnen zowat om de week een meat tray. Een keer zelfs 3 op een avond. Ik durfde de derde haast niet op te halen, heel de pub stond op z’n kop :')

Verder weleens een boek, cadeaubonnen, een soda stream etc. Leuke dingen allemaal, ik heb best weleens mazzel :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 12:04

Ik heb ooit hier op bokt met het 10 jarig jubileum de hoofdprijs gewonnen: menles en overnachting bij onder de kastanje.

En een keer een waardebon van 1500 euro voor een bankstel (helaas heb ik een dure smaak dus uiteindelijk nog veel meer uitgegeven aan de bankstel, maar het was een mooie korting)

xMvGV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 13:13

* In een kerstpakket zat een lot waar €250,- op zat
* Een babynestje van wol (de enige actie waar ik zelf aan mee deed)
* Een buggy (gewonnen via een 'tag' actie door een vriendin)
* Een handtas (ook gewonnen via een 'tag' actie door een vriendin)

En verder een lot uit de loterij met mijn man, maar die zal wel niet tellen :D

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 13:27

Wel wat frummels en ook onder andere dit :
Drankenmand twv 180€
120€ cadeaubon hypostore
Hartog voerpakket

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 14:16

Wat een leuk topic! Ik heb best wel wat gewonnen in de loop der jaren, zelfs een pony (shetruin) _O-

Reageer later nog wel even met een lijstje, haha. Ik maak vooral veel puzzels uit de plaatselijke krantjes, landelijke magazines, supermarkt magazines etc.