2 schoonzussen zwanger....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:03

Ach, dat vind ik allemaal bijzaken. Ik *wil* ze gewoon niet. Ik kan niet tegen herrie en drukte om me heen. Ik zou gillend gek worden van een kindje dat constant iets van me wil. Ik kan een kind gewoon niet het soort leven bieden wat ik vind dat een kind verdient, ik kan niet zo'n ouder zijn. Dus begin ik er niet aan. En ik vertik het om daar excuses voor te maken of smoesjes verzinnen. Hoe meer je excuses geeft, hoe meer mensen oplossingen gaan verzinnen omdat ze ervan overtuigd zijn de je ze eigenlijk stiekum toch wel wilt.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:09

Pril schreef:
Nadelen:

-Ze kosten klauwen met geld,
-....en tijd
-bent enorm afhankelijk, kunt niet gaan en staan waar je wilt
-Je gaat je eraan hechten en als er dan wat met ze gebeurt heb je veel verdriet
-Als je er een hebt, moet je er twee hebben, want anders is het zielig
-Je strakke six-pack buik heeft meer weg van die van een hangbuikzwijn
-Het is nog maar te vragen of je ooit je oude figuur terugkrijgt
-Als koters ouder worden heb je mischien wel weer meer tijd voor je zelf, maar dit is ook de leeftijd waarop kinderen tegen hun ouders ingaan (pubers!)

Voordelen:

-Je bent van het gezanik van je (schoon)ouders af want je hebt ze eindelijk opa en oma gemaakt.

Ja, klopt helemaal, ik geef je op alle punten gelijk..... maar ik ben toch heel blij met mn kindjes haha.

Ik vind ook dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of ze wel of geen kids willen. Er zitten idd best een boel nadelen aan als je het zo opschrijft.
Waarschijnlijk blijven mijn kindjes ook de enige in de familie aangezien mijn zussen allebei niet willen, en mijn man enigst kind is..... dus ze worden lekker verwend door de opa en oma's en de suikertantes Schijnheilig ! prima hoor!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:24

Kayla"]
[quote="Desiree"]Dat veranderde toen ik kwam te werken op de Technische universiteit. Daar lopen wel leuke jongens rond.
[/quote]\

Huh, ik zit zelf ook op de techniek faculteit en het is echt nog dramatischer dan bij rechten, de een nog fouter en lelijker dan de ander Scheve mond .
.
[/quote]
Ja ho even, ik zit WEL op de faculteit Bouwkunde he! Daar lopen de normaalste rond. MAar owee als je gaat kijken bij wiskunde! daar lopen echt enorme sukkels rond! Of bij chemie!
[quote="Kayla schreef:
[
Maar goed on-topic:
Ja ik snap je probleem en het lijkt me ook zwaar irritant. Ik wil ook geen kinderen (en een het middagje IKEA vandaag heeft dat alleen maar weer versterkt) en je krijgt soms nogal rare reacties van mensen, ze begrijpen het vaak niet.
[/quote]

om nog een keer bevestigiging ge krijgen, ga eens een kijkje nemen bij de mac donalds! af en toe breek je er je nek over de buggy's! Non de knetter!

DAt argument van Arwen Lune is trouwens ook een van mijn argumenten: naast mijn vrijheid ben ik erg gesteld op rust. (ik lijk wel een oud wijf!). Ik wil niet te veel herrie om mij heen, luister graag naar de rust, natuur, vogels, haat de herrie van verkeer of het gegil van kinderen, hun drukke geren, ze continu in de gaten moeten houden, etc. Ik hou gewoon niet van drukte.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:27

Desiree"]
[quote="Kayla"][quote="Desiree"]
Dat veranderde toen ik kwam te werken op de Technische universiteit. Daar lopen wel leuke jongens rond.
[/quote]\

Huh, ik zit zelf ook op de techniek faculteit en het is echt nog dramatischer dan bij rechten, de een nog fouter en lelijker dan de ander Scheve mond .
.
[/quote]
Ja ho even, ik zit WEL op de faculteit Bouwkunde he! Daar lopen de normaalste rond. MAar owee als je gaat kijken bij wiskunde! daar lopen echt enorme sukkels rond! Of bij chemie!
[quote="Kayla schreef:
[
Maar goed on-topic:
Ja ik snap je probleem en het lijkt me ook zwaar irritant. Ik wil ook geen kinderen (en een het middagje IKEA vandaag heeft dat alleen maar weer versterkt) en je krijgt soms nogal rare reacties van mensen, ze begrijpen het vaak niet.
[/quote]
om nog een keer bevestigiging ge krijgen, ga eens een kijkje nemen bij de mac donalds! af en toe breek je er je nek over de buggy's! Non de knetter!

Wij hebben ook bouwkunde in het gebouw, maar nee .
Chemie is idd een drama *LOL* , op een (hele) enkele uitzondering na Haha! .

Daarom ga ik zelden naar de mac Haha! . Als ik te lang in 1 ruimte zit met krijsende kinderen sta ik niet voor mezelf in .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:36

de mac na negenen is veilig terrein Handig als je laat thuis komt van de paarden Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:38

Ach, die drama op die faculteiten heeft ook z'n charme: je kijkt er werkelijk je ogen uit. Je ziet figuren die zo uit een film komen waarvan je dacht "zo erg, dat bestaat niet", om tot de conclusie te komen dat ze wel degelijk bestaan! Het is net funnyfarm! Haha!

Zenden jullie ook altijd zo'n vernietigende blik naar een luid blerend kind in de winkel?
Helaas is de mac voor mij niet veilig: het is er te lekker, en te vet.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:40

Desiree schreef:
Zenden jullie ook altijd zo'n vernietigende blik naar een luid blerend kind in de winkel?

meestal zijn ze meteen stil Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:49

Desiree schreef:
Ach, die drama op die faculteiten heeft ook z'n charme: je kijkt er werkelijk je ogen uit. Je ziet figuren die zo uit een film komen waarvan je dacht "zo erg, dat bestaat niet", om tot de conclusie te komen dat ze wel degelijk bestaan! Het is net funnyfarm! Haha!

Dat is ook zo, het is best amusant. Maar goed ik heb er nu wat aan gewend en dan kijk ik toch liever tegen wat leuke hoofden aan.
Het blijft een drama *LOL* .

Citaat:

, en vooral niet opzij stappen als ze weer eens tegen je aan lopen }> .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:55

gaan we een keer bokt meeten in de Mac op zaterdagmiddag

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:57

Haha cool, doen we Haha! .

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:57

Ben je in ieder geval verzekerd van mijn afwezigheid Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:58

Oh, daar heb ik ook wel zin in! ik wil een grote en een kleine friet met 3x mayo en een milkshake. Verder hoef ik niets. En dan gaan we eens rondkijken hoe die ouders aan het knoeien zijn met hun koters.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:58

nee joh, dat is juist leuk. Lekker vuil kijken en een voetje uitsteken Extreme duivel

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:00

Woendag 6 uur, McDonalds Veldhoven Of in Bodegraven daar werkt mijn broertje ~~}>

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:01

Lielle schreef:
nee joh, dat is juist leuk. Lekker vuil kijken en een voetje uitsteken Extreme duivel

ach, dat vind ik toch wel zielig. Ik zou liever de ouders een beetje jennen. Vind ik veel leuker. zij maken toch de meeste fouten. In hun houding naar kindervrijen toe, in de opvoeding van de kinderen waar wij ook van te lijden hebben, etc.

ben jij er altijd de woensdag 6 uur in veldhoven?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:02

Lielle schreef:

En dan heel schijnheilig kijken als een het kind luidkrijsend naar mama gaat Haha! .
Jemig Desiree, 1 kleine friet met 3 saus? Bloos!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:03

Desiree schreef:
ben jij er altijd de woensdag 6 uur in veldhoven?

Moet dat nou weer zo ver weg? >;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:04

Desiree valt dus toch nog best wel mee Haha! Dit in tegenstelling tot Kayla Haha!

En nee hoor, maar dat is de enige avond dat ik deze week kan Extreme duivel

5 minuten rijden Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Lielle op 02-03-04 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:04

Kindjes zijn wel leuk
Mijn broertje heeft een zoontje van nu 13 maanden oud, ik vind hem helemaal geweldig!! Ik kan ook erg slecht tegen het gekrijs, gezeur en gehuil van baby's en kinderen, maar van mijn neefje kan ik echt alles hebben. Vind ik helemaal niet erg Lovers

Misschien komt dat bij jou ook wel Desiree, misschien gedragen ze zich wel geweldig als jij erbij bent Haha! . Ik hoop het in ieder geval voor je!!!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:05

Lielle schreef:
Desiree valt dus toch nog best wel mee Haha! Dit in tegenstelling tot Kayla Haha!

Dit is nog niks }>

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:07

dat is vast niet geschikt voor publicatie Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:08

Kayla"]
[/quote]
Lezen: [quote="Desiree"]
ik wil een grote en een kleine friet met 3x mayo
[/quote]
ahum...... er komt nog iets bij he, bij die kleine friet en 3 mayo's.... Scheve mond[quote="MarianneR schreef:
Misschien komt dat bij jou ook wel Desiree, misschien gedragen ze zich wel geweldig als jij erbij bent Haha! . Ik hoop het in ieder geval voor je!!!

Och, over die kindjes maak ik me niet zo druk hoor, maar meer over hun moeders eigenlijk. Hoe ze mogelijk zullen veranderen (niet verder meer kunnen denken dan "kind", zelfs als het om mij gaat).
Laatst bijgewerkt door Desiree op 02-03-04 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:10

Lielle schreef:
dat is vast niet geschikt voor publicatie Haha!

Laten we het daar maar bij houden Haha! .

Haha oh ja het is laat he Desiree Tong uitsteken . Dan is het idd niet zo erg, ik wil ook altijd 2 frietssaus erbij .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:10

Desiree"]
[quote="Kayla"]
[/quote]
Lezen: [quote="Desiree schreef:
ik wil een grote en een kleine friet met 3x mayo

ahum...... er komt nog iets bij he, bij die kleine friet en 3 mayo's.... Scheve mond
[/quote]

laat ik maar niet gaan zeggen wat ik nu denk Extreme duivel

We gaan zo trouwens wel vreselijk off-topic. Desiree, heb je wel leuke schoonzussen?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:11

ben lang niet meer bij de mac geweest. en het heeft niet geholpen, heb nog altijd een dikke kont....