Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pril schreef:Nadelen:
-Ze kosten klauwen met geld,
-....en tijd
-bent enorm afhankelijk, kunt niet gaan en staan waar je wilt
-Je gaat je eraan hechten en als er dan wat met ze gebeurt heb je veel verdriet
-Als je er een hebt, moet je er twee hebben, want anders is het zielig
-Je strakke six-pack buik heeft meer weg van die van een hangbuikzwijn
-Het is nog maar te vragen of je ooit je oude figuur terugkrijgt
-Als koters ouder worden heb je mischien wel weer meer tijd voor je zelf, maar dit is ook de leeftijd waarop kinderen tegen hun ouders ingaan (pubers!)
Voordelen:
-Je bent van het gezanik van je (schoon)ouders af want je hebt ze eindelijk opa en oma gemaakt.
Kayla"]
[quote="Desiree"]Dat veranderde toen ik kwam te werken op de Technische universiteit. Daar lopen wel leuke jongens rond.
[/quote]\
Huh, ik zit zelf ook op de techniek faculteit en het is echt nog dramatischer dan bij rechten, de een nog fouter en lelijker dan de ander.
.
[/quote]
Ja ho even, ik zit WEL op de faculteit Bouwkunde he! Daar lopen de normaalste rond. MAar owee als je gaat kijken bij wiskunde! daar lopen echt enorme sukkels rond! Of bij chemie!
[quote="Kayla schreef:[
Maar goed on-topic:
Ja ik snap je probleem en het lijkt me ook zwaar irritant. Ik wil ook geen kinderen (en een het middagje IKEA vandaag heeft dat alleen maar weer versterkt) en je krijgt soms nogal rare reacties van mensen, ze begrijpen het vaak niet.
[/quote]
Desiree"]
[quote="Kayla"][quote="Desiree"]
Dat veranderde toen ik kwam te werken op de Technische universiteit. Daar lopen wel leuke jongens rond.
[/quote]\
Huh, ik zit zelf ook op de techniek faculteit en het is echt nog dramatischer dan bij rechten, de een nog fouter en lelijker dan de ander.
.
[/quote]
Ja ho even, ik zit WEL op de faculteit Bouwkunde he! Daar lopen de normaalste rond. MAar owee als je gaat kijken bij wiskunde! daar lopen echt enorme sukkels rond! Of bij chemie!
[quote="Kayla schreef:[
Maar goed on-topic:
Ja ik snap je probleem en het lijkt me ook zwaar irritant. Ik wil ook geen kinderen (en een het middagje IKEA vandaag heeft dat alleen maar weer versterkt) en je krijgt soms nogal rare reacties van mensen, ze begrijpen het vaak niet.
[/quote]
om nog een keer bevestigiging ge krijgen, ga eens een kijkje nemen bij de mac donalds! af en toe breek je er je nek over de buggy's! Non de knetter!
Desiree schreef:Ach, die drama op die faculteiten heeft ook z'n charme: je kijkt er werkelijk je ogen uit. Je ziet figuren die zo uit een film komen waarvan je dacht "zo erg, dat bestaat niet", om tot de conclusie te komen dat ze wel degelijk bestaan! Het is net funnyfarm!![]()
Citaat:Zenden jullie ook altijd zo'n vernietigende blik naar een luid blerend kind in de winkel?
Lielle schreef:nee joh, dat is juist leuk. Lekker vuil kijken en een voetje uitsteken
Kayla"]
Jemig Desiree, 1 kleine friet met 3 saus?
[/quote]
Lezen: [quote="Desiree"]
ik wil een grote en een kleine friet met 3x mayo
[/quote]
ahum...... er komt nog iets bij he, bij die kleine friet en 3 mayo's....[quote="MarianneR schreef:
Misschien komt dat bij jou ook wel Desiree, misschien gedragen ze zich wel geweldig als jij erbij bent. Ik hoop het in ieder geval voor je!!!
Desiree"]
[quote="Kayla"]
Jemig Desiree, 1 kleine friet met 3 saus?
[/quote]
Lezen: [quote="Desiree schreef:ik wil een grote en een kleine friet met 3x mayo