Ohja ik heb ook een computer gerelateerde! ik heb een SSD schijf ingebouwd om mijn HDD te vervangen. Kan het iedereen aanraden voor de boost in snelheid die dat geeft.
Leo
Geplaatst: 01-07-22 19:46
Onze pup en bijbehorend zijn ren, een echte lifesaver in de eerste weken
Buiten dieren om ben ik heel blij met een jas van RRC die ik heb gekocht in de winter.
Hier super blij met mijn BoB de mini vaatwasser. Heb een kleine keuken en geen ruimte voor een vaste/normale vaatwasser (en wel een beetje een helel gekregen aan met de hand afwassen). Deze BoB is dan ideaal en werk echt boven verwachting goed. Ook naar mijn idee voor een hele prima prijs.
noviceh
Geplaatst: 02-07-22 09:56
Storm schreef:
Mijn smartwatch, hoe heb ik ooit zonder dat ding gekunt?
Dit inderdaad, wat een topding! Nooit meer belangrijke gemiste oproepen en altijd mn telefoon kunnen vinden
fransje23
Geplaatst: 02-07-22 16:07
Beste aankoop van de afgelopen 12 maanden is mijn nieuwe aluminium paardentrailer. Ben al zoveel op pad geweest en het geeft zoveel vrijheid!
santie
Geplaatst: 02-07-22 16:55
Het is geen echt aankoop, maar ik heb er wel voor betaald en ik had het jaren geleden al moeten laten doen.
Mijn bovenooglidcorrectie! De wereld gaat opnieuw voor mij open. Kan beter zien, geen hoofdpijn meer en mijn wimpers groeien weer terug. Zo verschrikkelijk blij mee, echt Ge-wel-dig!!!
_Cathalijne
Geplaatst: 02-07-22 17:16
Noise cancelling headphones, waarom heb ik die niet 5,5 jaar geleden gekocht… zoveel makkelijker om te studeren met die dingen
Snippergroen
Geplaatst: 02-07-22 17:17
Mijn airfryer. Ik was altijd anti, maar nu draait ie nog net niet dagelijks
En mijn tv, met name omdat ik daar graag de ogen van mijn mannelijke vrienden mee uitsteek.
Absoluut mijn elektrische fiets.. Ik fiets altijd naar mijn werk (gene rijbewijs) en dit is zo veel makkelijker, fijner en sneller.. Had ik dat maar jaren eerder gedaan..
lrm
Geplaatst: 03-07-22 09:10
moniek21 schreef:
Mijn robotstofzuiger die zuigt en dweilt
Dit lijkt me goud. Vertel
Tazzey
Geplaatst: 03-07-22 10:52
lrm schreef:
moniek21 schreef:
Mijn robotstofzuiger die zuigt en dweilt
Dit lijkt me goud. Vertel
Oh dat is echt zo ideaal! Ik heb hem nu een paar jaar en kan niet meer zonder. Ik heb de Xiaomi Roborock. Geweldig apparaat dat al jaren zonder morren zijn werk doet.
Vorig jaar; Facings op mijn tanden en tandvleescorrectie, het kostte geen drol (450 euro), maar ik kijk nog elke dag dolblij in de spiegel. En een droger...
Dit jaar: nieuwe schutting (maakt de tuin optisch zó veel dieper!) en hopelijk mijn nieuwe boxspring die 10 augustus komt...
ravellie
Geplaatst: 03-07-22 11:03
Mijn elektrische fiets
Was er altijd tegen
Maar hoe lekker is het om niet meer bezweet op je werk aan te komen
nps
Geplaatst: 03-07-22 11:14
_Cathalijne schreef:
Noise cancelling headphones, waarom heb ik die niet 5,5 jaar geleden gekocht… zoveel makkelijker om te studeren met die dingen
Ohja die heb ik ook al heel lang, dat is echt zo ontzettend fijn... in het ov, op kantoor, zo fijn als je je wil concentreren
Mijn ereader! Ik was er eigenlijk op tegen want ik hou van boeken vasthouden (en dramatisch dicht doen als ze uit zijn) maar ik lees nu zo ontzettend veel meer en zal ook heel wat ruimte schelen met mijn vakantie van 2 weken straks met meeslepen