Haha ik heb een zwarte blindengeleidehond en wanneer we samen in de trein zitten en de conducteur mijn OV chipkaart scant zeg ik altijd: mijn hond reist zwart hoor! Zo flauw!
Kookaburra
Geplaatst: 05-07-22 23:05
Nynkex01 schreef:
Haha ik heb een zwarte blindengeleidehond en wanneer we samen in de trein zitten en de conducteur mijn OV chipkaart scant zeg ik altijd: mijn hond reist zwart hoor! Zo flauw!
Oh gut, ook zo heerlijk flauw. Ik pak de zout er alvast bij
Shenavallie
Heerlijk, flauwe moppen. Mijn schoondochter kan ze niet hebben, waardoor ik vaak mijn opmerkingen moet inslikken. Maar samen met mijn man kan ik heerlijk flauwe moppen of opmerkingen maken. Hij is er overigens ook een ster in, dus ik heb regelmatig kramp in mijn buik van het lachen.
thequeensmum
Geplaatst: 29-07-22 14:23
Ierpier schreef:
Hoeveel Duitsers heb je nodig om een gloeilamp te vervangen?
Spoiler: één. Duitsers zijn efficiënt en niet erg grappig
Maar weet jij dan hoeveel Belgen er nodig zijn om een gloeilamp te vervangen?
101. 1 om de lamp vast te houden en 100 om het huis rond te draaien
Ineke2
Geplaatst: 09-08-22 10:20
Waarom mogen bomen niet meedoen met voetballen?
Spoiler: Omdat ze geschorst zijn
foxy80
Geplaatst: 09-08-22 22:44
Een man is zo groot geschapen, dat het meer een last dan een lust is. Wat wil je, met een lid van een halve meter. Geen enkele dokter kan helpen en geen enkele vrouw wil hem. Op een dag belandt hij in een café waar hij de cafébaas zuchtend vertelt over zijn probleem. Waarop de cafébaas begint te glunderen, en roept: "Jij moet naar de toverkikker!"
De cafébaas legt de verbaasde man uit dat in een moeras, achter de heide, 3 dorpen verder, een betoverde kikker huist. Die kikker is een betoverde prinses, die een banvloek over zich uit riep door elke huwelijkskandidaat te weigeren. Als ze een aanzoek aanneemt, zal ze weer menselijk worden. Maar zelfs als kikker weigert ze. En om gegadigden af te schrikken gaat de vloek zelfs verder: als ze nee zegt, wordt de sollicitant zijn penis 10 cm kleiner. Er zijn er al genoeg geweest die jankend uit het moeras kwamen, vertelt de cafébaas.
De man ziet hier een ideale win-win-situatie in. Of ze weigert, en zijn lid krimpt, of ze zegt ja en hij huwt een prinses. Hij stormt het café uit, struikelt over zijn lid, gooit het over zijn schouder, doorkruist drie dorpen, spurt door de heide en bereikt hijgend het moeras. En inderdaad: in het midden zit een grote kikker met een kroontje. Kan niet missen!
Dus die man haalt diep adem en roept: "Prinsesje, wil je met me trouwen?" De kikker kijkt hem niet eens aan en roept terstond: "Nee!" En POEF zijn penis is 10 cm korter! De man wordt dol van vreugde, bedenkt dat 40 cm ook wel aan de ruime kant is, en hij herhaalt luidkeels zijn vraag: "Prinsesje, wil je met me trouwen?" De kikker draait zich om, kijkt hem vuil aan en buldert harder: "Nee!" En POEF zijn penis is 10 cm korter! De man kan zijn geluk niet op. Dit gaat prima! Nog een keertje besluit hij zijn verzoek te doen, met 20 cm kan hij eindelijk als normaal man verder. Dus roept hij nogmaals: "Prinsesje, wil je met me trouwen?" Waarop de kikker, met een verveeld gezicht: "Makker, zijde gij doof? NEE, NEE en nog eens NEE!"
Shenavallie