Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Anne_V schreef:Ik ben zelf ook het type dat niet veel mee neemt, telefoon en portemonnee gaan mee. Verder kleding afhankelijk van de weersomstandigheden.
Mijn schoonouders zijn echter van het type alles meenemen voor het geval dat... Ze wilden al een rugzak voor me gaan halen, zodat ik daar mijn spullen in kan doen, terwijl ik aan een klein handtasje genoeg heb
Gini schreef:Er is hier geen goed of slecht in.
Ga je met je autosleutel, gsm en portemonnee op pad en ben je daar gelukkig mee? Gewoon doen.
Wil je 5 rugzakken, 1 bolderkar en je halve huishouden mee en ben je daar gelukkig mee? Gewoon doen.
Moeilijker dan dit is het niet. Je bent niet stoer als je maar weinig mee hebt en je bent niet belachelijk wanneer je wel veel mee hebt. Ieder doet alleen maar waar die zich goed bij voelt.
Gini schreef:Er is hier geen goed of slecht in.
Ga je met je autosleutel, gsm en portemonnee op pad en ben je daar gelukkig mee? Gewoon doen.
Wil je 5 rugzakken, 1 bolderkar en je halve huishouden mee en ben je daar gelukkig mee? Gewoon doen.
Moeilijker dan dit is het niet. Je bent niet stoer als je maar weinig mee hebt en je bent niet belachelijk wanneer je wel veel mee hebt. Ieder doet alleen maar waar die zich goed bij voelt.