Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Alja schreef:Vanmorgen getankt in Duitsland, toen ik aan kwam rijden 1,889 en toen ik ging tanken 1,949
Ze zullen wel gedacht hebben, die Hollander gaan we ff oplichten
Weet niet hoe het in Duitsland zit met prijsverhogingen maar in Nederland doet de pompoloog het handmatig en natuurlijk voor openingstijd en geen 5 x per dag van hoog naar laag en naar hoger
Dat had ik 4 week geleden.
Diesel was 1.93.9 en toen ik aan de beurt was ineens 1.96.9
Ja kom op, stik erin. Ik ben verder gereden. De tank was sws niet helemaal leeg.
3 dagen later in nl diesel getankt voor 1.89.9
Ik weet ook niet hoe het veranderd word
Ik vind het wel echt ontiegelijk achtelijk ondertussen
Texas02 schreef:Daar ga ik niet voor weg. Dat is me bekend, dat ze de prijzen regelmatig aanpassen in Duitsland, soms heb je mazzel en is het goedkoper als je aan de beurt bent. Soms heb je pech en is het duurder. Meestal blijft het gelijk. Maar ze kijken echt niet van "ah, weer een Nederlander".
Alja schreef:Texas02 schreef:Daar ga ik niet voor weg. Dat is me bekend, dat ze de prijzen regelmatig aanpassen in Duitsland, soms heb je mazzel en is het goedkoper als je aan de beurt bent. Soms heb je pech en is het duurder. Meestal blijft het gelijk. Maar ze kijken echt niet van "ah, weer een Nederlander".
Dat snap ik zelf ook nog wel
Siersma schreef:Shenavallie schreef:En dan is het voor Duitsland nog steeds heel duur.![]()
Nog leuke dingen gekocht?
Even naar de DM geweest uiteraard. Shampoo etc natuurlijk. Daarna nog even bij de Rewe geweest. Bbq vlees gekocht, niet speciaal goedkoper maar wel heel erg goed en lekker
Texas02 schreef:Is Nordhorn verder ook leuk, behalve de dierentuin? Daar ga ik over 2 weekjes met een vriendin naartoe, maar we zoeken nog iets voor als we te vroeg klaar zijn om naar het restaurant te rijden waar we willen eten (ongeveer een uurtje rijden).
ingedebruijn schreef:Iemand ervaring met de prijzen van supers in Eimlichheim of andere plaatsen dicht bij de grens met Emmen?