Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
anca schreef:Leuk idee. Hadden onze buren mogen doen
Zelf hadden ze een zomerhuis gehuurd voor die tijd. Wij wisten van niks .
Maar we hadden minder last van de bouwers dan van hun zelf altijd
Boras schreef:Tja, ik ben dan zo dat ik ook het verhaal van de kant van de buurvrouw wil weten voor ik een oordeel ga vellen.
Mijn buurvrouw vertelt zoiets ook vast over mij tegen haar bekenden. Die dat dan zo aannemenen en haar bevestigen in haar mening dat ik een zeikwijf ben.
Ik hou het er tegenwoordig maar op dat we danig verschillen in de waarden en normen die we erop nahouden.
Niets persoonlijks tegen jou, ts. Jij bent mijn buurvrouw immers niet en ik niet de jouwe.
Maar deze zaken liggen soms genuanceerder dan buitenstaanders vanaf een afstand meekrijgen.
Dat wil dit zeikwijf maar even bijdragen
Luckystory schreef:Als de buurman/vrouw zonder vergunning gaat ophogen, zou ik toch ook not amused zijn...
Luckystory schreef:Als de buurman/vrouw zonder vergunning gaat ophogen, zou ik toch ook not amused zijn...
Getup schreef:Ik zou m'n trailer- als het droog is - lekker op m'n eigen wei zetten, waar hij dus bij haar vol in het zicht staat .
En als ze dan komt piepen ( via WhatsApp of hoe dan ook), even fijntjes uitleggen dat ie daar staat, op jouw terrein, omdat je moe werd van dat "terug op de plek zoals afgesproken" zetten .
Ze beseft dan misschien, dat het nog niet zo beroerd is, zoals de trailer nu staat
gillian schreef:Luckystory schreef:Als de buurman/vrouw zonder vergunning gaat ophogen, zou ik toch ook not amused zijn...
Wat heeft dat stukje papier voor jou als meerwaarde, als dat bij de buren gebeurt?
Ik snap dat dus echt niet he..dat soort flauw gedoe.
Luckystory schreef:Niet het papiertje, maar als je eigendom blank staat omdat buurman/vrouw opgehoogd heeft en daardoor alles zou afwateren naar jouw eigendom, dan ben je daar toch niet blij mee?
Depende schreef:Polly schreef:Ik zal misschien ook wel een zeik buurvrouw zijn maar ik zou bosmaaien voor 10u in het weekend ook niet heel erg kunnen waarderen geloof ik
Buurman wilde dat er alleen door de week gemaaid werd, niet in het weekend. Wanneer de ‘normale’ buurman gewoon werkt. Hun buurman begon vaak om 9.30, maar dan dronk vervelende buurman net koffie en dat stoorde hem dan. Dus zo werd het 10 uur dan was het koffiedrinken afgelopen.