Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 19:50

Ik heb de pusher, fijne broek, maar ik vind ze juist kort vallen. :+
Gewoonlijk past een standaard lengte mij prima, maar deze is toch wat aan de korte kant.

noordje

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:30

@Dorus, zoek op Hiball pants. Die zijn gevoerd, gebruik ze hier in Noorwegen met wandelen, superfijne broeken

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 20:40

noordje schreef:
@Dorus, zoek op Hiball pants. Die zijn gevoerd, gebruik ze hier in Noorwegen met wandelen, superfijne broeken

Hoe vallen die qua lengte? Ik heb korte benen, lengtemaat 30, en moet zeker een XL/XXL hebben dus zit met de langste been lengtes volgens de maat tabel.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:00

Ik heb 32 in lengte en L in RR broek en die lengte is voor mij goed. Denk dat xl/xxl erg lang wordt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:13

Ik heb de lengte maat L van de tigt. En XL van de andere broeken alleen die zijn te breed die zitten mij niet goed ik heb een slanke taille. Dus die vallen nu in vergelijking kort. Ik vind de tights van hun gewoon heel fijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 09:29

Zojuist de melding van RVRC gekregen dat mijn retourzending goed is aangekomen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 12:55

Ik gooi dit topic even omhoog, ik ben namelijk opzoek naar een outdoor broek die waterdicht is. Het is bedoeld voor pretparken, dus ik wil graag zo droog mogelijk blijven in regenbuien en waterattracties :+

Enige probleem is dat ik een extreem kleine maat nodig heb.. De Revolution Race broeken zien er wel goed uit, maar ik ben bang dat ze te groot gaan zijn. Zijn ze wel redelijk waterdicht?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:03

Ik weet niks over de waterdichtheid maar ik had de Nordwand Pants besteld in maat L en XL, beide paste ik niet :+ Zit ook zowat geen stretch in op de plekken waar je het juist zou verwachten/willen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:06

Dat lees ik vaker inderdaad _O- Met mijn pootjes zou dat weinig uitmaken, want alles is toch te groot voor mij

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:29

Kom net dit topic tegen en was aan het kijken voor de rr hiball. Als je wat stevigere bovenbenen hebt, kun je dan beter voor het mannenmodel gaan ipv vrouwen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:39

Ghostattack schreef:
Ik gooi dit topic even omhoog, ik ben namelijk opzoek naar een outdoor broek die waterdicht is. Het is bedoeld voor pretparken, dus ik wil graag zo droog mogelijk blijven in regenbuien en waterattracties :+

Enige probleem is dat ik een extreem kleine maat nodig heb.. De Revolution Race broeken zien er wel goed uit, maar ik ben bang dat ze te groot gaan zijn. Zijn ze wel redelijk waterdicht?

Ik trainde erin met de honden en gebruik hem nu als ik paard ga wassen. := Het is geen regenbroek, maar ze worden niet zo zeiknat en kunnen wel tegen een bui enzo. Spijkerbroek of rijbroek zijn doorweekt natuurlijk en deze niet

Tenminste, de modellen die ik had.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 20:02

Dan zou ik inderdaad ook voor de nordwand gaan. Die zit bij mij extreem strak in de bovenbenen terwijl de GP perfect zit in een medium.

Het terugsturen gaat overigens ook vrij makkelijk dus ik zou gewoon een keer proberen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 12:11

Ik heb mn bestelling binnen! Echt mega snel :+

De eerste is de Silence Proshell in de kleur Teal. Maat XS, iets te wijd bovenin, maar perfect rondom de bovenbenen. Qua lengte zeker te lang, maar ik ben niet anders gewend dus het stoort me niet. Deze zou waterdicht moeten zijn tot best aardige regenbuien (waterkolom 20.000 mm)

Afbeelding

De andere was in de aanbieding, deze maar gewoon meebesteld voor die prijs. Dit is de Nordwand in Grey Leo. Deze zit echt wel strak om mn bovenbenen :') Valt ook wat kleiner dan de broek hierboven. Qua lengte zelfde verhaal, te lang maar niet dramatisch. Deze is alleen waterafstotend, dus niet geschikt voor heftige regenbuien denk ik. Al voel ik weinig verschil in de stof haha

Afbeelding

Sorry voor de oliebol foto's _O-

Ik merk wel gelijk dat ik het bloedheet krijg in de broeken (niet gek zo binnen met 22 graden natuurlijk), ik denk dat ze voor buiten in de herfst en winter heel fijn zijn.

Ik hou ze gewoon, de lengte stoort me niet. Ik had ze stiekem nog veel langer verwacht na alle verhalen hier, maar dit valt me alles mee!

Edit: Als je echt stevige bovenbenen hebt, dan zou ik dit merk overslaan. Mijn benen zijn heel normaal volgens mij, maar die Nordwand zuigt bijna vacuüm _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-23 15:05

Toch zit mijn bouncer jeans van RR heel goed om mijn stevige bovenbenen :D !
Maar wel als een skinny jeans inderdaad.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 15:27

Ik heb ook stevige benen en nordwand pro heb ik ook in Grey. Maar L en ben 179 lang. Die zit voor mij perfect. Ik heb ook een bruine daar maak ik als ik zit het knoopjes van los die zit anders bij de buik strak met lopen zit hij wel goed. De Tights zitten zalig.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 15:32

Beide broeken zijn bij de taille voor mij wel echt aan de ruime kant, maar de Silence Proshell heeft klittenband waarmee ik de band strakker kan maken. De Nordwand heeft dat niet, maar die zit van zichzelf al iets strakker.

Beide broeken zijn trouwens maat XS en ik ben amper 1m60 met extreem korte benen, even voor het beeld van de kleine bokkers onder ons die twijfelden over dit merk :)) (Ter vergelijking, qua rijlaarzen kan ik max 40cm hoogte hebben)

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 12:04

Mag ik dit topic weer even wat leven inblazen?
Ik was met de black friday actie ook naar Revolution Race broeken aan het kijken. Maar maak me wat zorgen om die billenpartij.

Ik ben zelf maar 1m57, 46 kg. Mijn billen meter 90.5 cm en volgens de maattabel begint de maat XS met 94 cm...

@Ghostattack hoe vallen de billen bij die broeken? Ik zag dat die Nordwand nog steeds in korting is :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 13:17

Voor mij passen ze perfect, behalve dus aan de lange kant. Maar ik heb mn billen niet opgemeten :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 15:57

Aife schreef:
Mag ik dit topic weer even wat leven inblazen?
Ik was met de black friday actie ook naar Revolution Race broeken aan het kijken. Maar maak me wat zorgen om die billenpartij.

Ik ben zelf maar 1m57, 46 kg. Mijn billen meter 90.5 cm en volgens de maattabel begint de maat XS met 94 cm...

@Ghostattack hoe vallen de billen bij die broeken? Ik zag dat die Nordwand nog steeds in korting is :D

Ik denk dat jij eerder problemen hebt met de lengte.
Ze hebben broekker die elastisch zijn bij de middel en kont. Maar ik zelf denk dat de XS jou dan te ruim zit :j

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 17:53

Kan iemand mij de verschillen uitleggen tussen de verschillende Nordwand modellen? Ik zie " een gewone" een stretch en een pro....

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 15:23

Stretch is elastisch op meer plekken o.a bij de knieen en de taille. Ook beneden waar je ze open of dicht kan doen bij de schoenen,

Pro zijn vaak slanker zeg maar pijpen vallen wat strakker dan de gewone modellen en pro is bij de taille ook elastisch.

De gewone modellen zijn dus wat wijder en wat stugger tenminste die ik heb. Maar ook geen stretch bij de taille waardoor ik ze minder lekker vind zitten. Als je een goed passende hebt heb je gelijk een riem nodig anders zit hij snel verder te strak.

O ja de pro broeken die ik heb hebben ook wat langere pijpen en de stretch die ik heb ook. Met lange benen wel fijner. Als je wat slanke lange benen maar wel stevige heupen hebt maar geen echte buik zijn de stretch en de pro aan te bevelen. Ben je wat korter juist wat stevigere benen minder rondingen zeg maar dan zou de standaard denk beter uitvallen.

Die nordwant die boven gedeelt wordt die heb ik in pro stretch en die zit mij heel goed maar ik ben lang. En ik vind hem wel genoeg waterdicht iig ik heb hem wel bij regenbuien gedragen. Het is voor mij van gewone broeken de fijnste broek van hun. Maar ik draag liever de tights.

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 17:02

Mag ik jullie als ervaringsdeskundigen wat vragen? :D Welk model zou mij het beste passen? Ik heb denk ik normale (tot korte) been, smalle taille maar brede heupen/bovenbenen. Vandaar dat ik daarom normaal de Fjallraven Keb Curved draag, maar die zijn best duur (heb er wel twee... met korting gekocht).

Zouden de tights/jeans mij passen? Welke? Of welk model zou mij het beste passen? Ik ben trouwens een ruime 1.65 en rond de 60 kg.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:06

Ik denk dat de tights jou passen.
Afhankelijk van hoe breed je heupen zijn twijfel ik wel over de gewone broeken die worden voor jou snel te lang denk ik.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:49

En kom ik ook aan met een vraag voor de kenners!

In het dagelijks leven heb ik broeken in maat W29. Mijn bovenbenen en kuiten zijn aan de brede kant en ik ben net wat kleiner dan gemiddeld. Ik zoek een fijne broek voor in de lente/zomer. En er zijn bij RR een paar in de aanbieding nu :D

Ik heb een winterwandelbroek van een ander merk in maat L. Dus ik zit bij RR in dubio welke maat ik bestel ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 22:00

Je kunt bij RR trouwens gewoon retourneren.
Ik zou gewoon L doen dan :j