Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Nee joh, ik woon in een heel rustig buurtje, er zijn daar geen hangjongeren enzo. Ik denk een flesje etherische olie. Iedereen vindt wel eens wat op straat. Ik heb ook geentijdzin om het allemaal uit te zoeken. Het meest irritante vind ik dat mijn zoontje niet kan aangeven hoe het in zijn broekzak beland is. Ik dacht met het openen van het topic, misschien herkent iemand het meteen en dan is het raadsel opgelost. Maar ik ga er niet allemaal moeite voor doen. Bedankt voor het meedenken in ieder geval allemaal!
madeliefw schreef:Ik werk zelf in de ggz en heb op werk ook wel drugstesten. Alleen ghb ofzo haal ik er niet uit. Al moet dat kleurloos zijn. We gaan het helaas nooit te weten komen want ik heb het weggegooid nu. De juffen gaan er op letten en heb mijn zoon verteld als hij nog eens iets vindt het eerst aan grote mensen te geven.
poes schreef:Ik heb van iet of wat dichtbij onderzoek naar drugs meegemaakt, en ik denk/vrees dat als het wel drugs was, het quasi onmogelijk zou zijn geweest om te achterhalen van waar het kwam. En dan ben je ook geen stap verder natuurlijk.
Ik vind het ver gaan om TS nu voor overantwoord uit te maken.
Kind is opnieuw gewaarschuwd, school en andere ouders ook. Kind is ok.
Ik denk niet dat hier veel meer uit te halen was.
CairnTerrier schreef:Ben ik de enigste die het ''gek'' vind dat er ook nog maar een kwart in zit?Wat is er met de rest gebeurd?
Ayasha schreef:madeliefw schreef:Ik werk zelf in de ggz en heb op werk ook wel drugstesten. Alleen ghb ofzo haal ik er niet uit. Al moet dat kleurloos zijn. We gaan het helaas nooit te weten komen want ik heb het weggegooid nu. De juffen gaan er op letten en heb mijn zoon verteld als hij nog eens iets vindt het eerst aan grote mensen te geven.
Sorry, ik vind dit erg onverantwoordelijk.
Cayenne schreef:Waarom had je zoontje het aan zijn vriendjes laten zien? Wist hij dan toch wat er in zat of waar het vandaan komt?
Anders lijkt het me niet interessant om aan vriendjes te laten zien?
madeliefw schreef:Cayenne schreef:Waarom had je zoontje het aan zijn vriendjes laten zien? Wist hij dan toch wat er in zat of waar het vandaan komt?
Anders lijkt het me niet interessant om aan vriendjes te laten zien?
Mijn zoontje is net 4 en die laat ook een doodgewone steen aan zij vriendjes zien. Dus dat is niet zo raar hoor.
Maar ik ben inderdaad ook benieuwd of het zoals hij zegt al in zijn broekzak zat en zo ja hoe komt het daar of dat hij het ergens op straat gevonden heeft en zo ja waar.