Ik had een bijzonder vriendje voor even...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:03

Little_Gift schreef:
Coonart, ik hoef geen pb met verwijten en scheldtirades als je duidelijk niet eens correct leest wat ik schreef.
Ik had het op Mars die hier de hele tijd beweert dat jij anders behandeld dient te worden door je verstandelijke beperkingen.

Net door daar de hele tijd op te fixeren (door mars) creëert ze dat mensen met beperkingen enkel nog hun beperking zijn ipv mensen op zichzelf.

Hou je scheldtirades en je verwijten dus maar voor mars.
Thank you.

Dat kun je toch ook bij een moderator melden? Of niet?

Ailill

Re: Ik had een bijzonder vriendje voor even...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:09

Dat inderdaad Kim, bijzonder jammer hoe dit topic verloopt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:10

Idd, triest.

Ik heb zelf ook een beperking maar wordt echt niet anders behandeld dan de meeste bokkers

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:15

Volgens mij begrijp je het verkeerd Purny :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:19

Ailill schreef:
Volgens mij begrijp je het verkeerd Purny :)

Zal best kunnen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:38

Natuurlijk moet hij anders behandeld worden omdat hij een verstandelijke beperking heeft, hoe moeilijk is dat om te begrijpen?

Ik vind het echt zwak dat mensen zo hard inhakken op iemand die duidelijk minder vermogen heeft om bepaalde verbanden te leggen of op een manier ethisch te denken (dit is geen aanval naar jou CoonArt, ik probeer je juist te verdedigen). Jullie verwachten allemaal veel te veel en ik denk dat jullie niet beseffen welke impact dit kan hebben op mensen met een verstandelijke beperking.

Ik zou echt even goed bij jezelf te rade gaan als je het gerechtvaardigd vind om iemand met een beperking over een toetsenbord zich zo klein te laten voelen. Je hebt als (neurotypisch) persoon met een normaal IQ mijns inziens zorgplicht over je minder bedeelde medemens.

En ja het is jammer dat je een scheldtirade krijgt via PB maar bedenk je ook even dat het voor mensen met een beperking moeilijker is om emoties te verwerken en uiten. Door zo hard de discussie in te gaan hier op een plek waar het even totaal niet gepast is heb je het in mijn ogen zelf uitgelokt.

Heel triest hoe het hier eraan toegaat. Laat even duidelijk zijn dat ik ook tegen dierenleed en -verwaarlozing ben, maar dat dit een discussieforum is betekent niet dat er in elk topic plek is om die discussie dan ook maar aan te gaan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:41

Is het nu niet klaar met dit topic.Het gaat nu al 5 dagen zo door.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:43

Britta31 schreef:
Is het nu niet klaar met dit topic.Het gaat nu al 5 dagen zo door.

Eens. Voelde ondanks dat toch even de noodzaak om te reageren omdat ik het echt bijzonder verontrustend vind dat er zo tegen hem gedaan wordt.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:50

KimD schreef:
Little_Gift schreef:
Coonart, ik hoef geen pb met verwijten en scheldtirades als je duidelijk niet eens correct leest wat ik schreef.
Ik had het op Mars die hier de hele tijd beweert dat jij anders behandeld dient te worden door je verstandelijke beperkingen.

Net door daar de hele tijd op te fixeren (door mars) creëert ze dat mensen met beperkingen enkel nog hun beperking zijn ipv mensen op zichzelf.

Hou je scheldtirades en je verwijten dus maar voor mars.
Thank you.

Dat kun je toch ook bij een moderator melden? Of niet?

Waarom? Ik hou helemaal niet van stiekem gedoe.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 09:25

Moderatoropmerking:
Ik heropen dit topic weer. We vragen jullie om je reacties bij het onderwerp te houden en de discussie over elkaars reacties en (beperkingen van) TS te staken. Een kritische noot over dolfinaria mag, maar dit topic is niet de beste plek om daar uitgebreid over te discussiëren. Dat past beter in een eigen topic.