Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Capriootje schreef:Colosan voor de paardenStond in een coca cola fles onderin de kast en de kleur komt overeen. Jeeeetje wat smerig.
![]()
Het ruikt naar drop, smaakt het daar ook naar?
echt een hele bittere en vieze smaak. Het is al jaren geleden maar ik vergeet het nooit meer
AmyII schreef:Movement schreef:Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer.
Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Lauriannnn schreef:AmyII schreef:Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Of chilipoeder ipv kaneel in je kwark om 7 uur 's ochtends.... en ik hou ook echt niet van scherp eten
feest!
Slokje asbak vocht uit een blikje is mij ook al eens overkomen, net als een slok olie ipv. wijn en per ongeluk beschimmeld brood eten. En als kind een slok wijn ipv limonade
Op een festival had dus ook 1 van de mannen van ons campingkamp groepje in een fles gepist en die buiten de tent gegooid. Was al 1 van de latere dagen van het festival, alle restanten drinken die er nog waren lagen overal door het kamp verspreid. Ik kom in de ochtend dorstig mijn tent uitgerold en zag die fles liggen en het leek heel erg op appelsap, ik dolblij dat er nog iets van fris over was. Pak die fles op, voelt wel heel erg warm aan, vond ik vreemd want alles was inmiddels wel lauw geworden maar het was nog vroeg en de zon had er nog niet opgestaan vandaag? Draai de dop eraf, zet die fles aan m'n mond en nog net op tijd komt er een geur m'n neus binnengedrongen die me tot de realisatie brengt dat ik op het punt sta iemands pis te gaan drinken

die heeft het hardste gelachen natuurlijk
kiki1976 schreef:Diezelfde tante had met de ochtend thuis een nieuw pak jus de orange open gemaakt, glaasje uit gedronken en in de koelkast gezet.
Einde dag toen ze uit haar werk was, nog al dorstig door het warme weer. Pak uit de koelkast, pak aan dr mond en voelde wel een klontje meekomen. Maar dacht eerst dat het kwam omdat ze niet goed had geschud en het vruchtvlees was. Nou helaas dat waren allemaal mieren. Eén ding heeft ze wel afgeleerd, uit het pak drinken.
Dus blij als ik was nam ik een hap uit deze cakekleurige substantie, om vervolgens beteuterd naar mijn ouders te gaan en te zeggen: "Sha vindt cake niet lekker." 
Dacht dat het dropjes waren die iemand in het bos had laten vallen... 

Mariska_28 schreef:AmyII schreef:Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Ik nootmuskaat ipv kaneel op de havermout.. Geen succes.