Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Capriootje schreef:Colosan voor de paardenStond in een coca cola fles onderin de kast en de kleur komt overeen. Jeeeetje wat smerig.
![]()
Het ruikt naar drop, smaakt het daar ook naar?
AmyII schreef:Movement schreef:Op de vroege ochtend dacht ik dat ik pindakaas op mijn brood zat te smeren, leek het later bij de lunch saté saus te zijn. De calve potten lijken zo erg op elkaar en wie zet ze dan ook naast elkaar neer.
Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Lauriannnn schreef:AmyII schreef:Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Of chilipoeder ipv kaneel in je kwark om 7 uur 's ochtends.... en ik hou ook echt niet van scherp eten
kiki1976 schreef:Diezelfde tante had met de ochtend thuis een nieuw pak jus de orange open gemaakt, glaasje uit gedronken en in de koelkast gezet.
Einde dag toen ze uit haar werk was, nog al dorstig door het warme weer. Pak uit de koelkast, pak aan dr mond en voelde wel een klontje meekomen. Maar dacht eerst dat het kwam omdat ze niet goed had geschud en het vruchtvlees was. Nou helaas dat waren allemaal mieren. Eén ding heeft ze wel afgeleerd, uit het pak drinken.
Mariska_28 schreef:AmyII schreef:Ohja, in het kader van vergissing heb ik wel eens paprikapoeder op mijn appel gedaan in plaats van kaneel
Ik nootmuskaat ipv kaneel op de havermout.. Geen succes.