Eileen_ schreef:Ik mag straks gewoon aan het werk tot 15.45. Dan halfuur terug rijden en nog even langs de paarden. Hopelijk waai ik niet weg met m’n C1Thuiswerken is geen optie in de zorg.
Met mee-wind ben je wel snel thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Ik woon mijn hele leven al in de bossen maar kan me niet herinneren zoveel ellende te hebben gehad van een storm als de laatste jaren. Ik neem code oranje serieus nu. Ik heb mijn afspraken omgezet naar online en zorg er voor dat ik vanaf 16.00 uur de paarden op stal heb. Dan maar hopen dat er geen bomen om gaan op hekwerk, stallen, de dieren veilig blijven en we achteraf kunnen denken 'het viel gelukkig wel mee'.
Ik zou blij zijn als het achter de rug is.
SunnyHorse schreef:Devic schreef:Praktische vraag: ik heb rolluiken… open of dicht doen?? Heb even op Google zitten zoeken en de ene site zegt dat het beter is om ze dicht te doen. De ander juist weer open.
Gisteravond waaide het ook flink en heb ik ze helemaal dicht gedaan. Wat doen andere rolluikbezitters?
Hoe ging het gisteren dan?
Kan me voorstellen dat het ook nog uitmaakt vanuit welke richting de wind op je luiken waait?
Biks2 schreef:Hoelaat begint de storm?
Ik moet werken vanmiddag, normaal ga ik met de racefiets maar zal nu voor de zekerheid de bus nemen.
suffie schreef:Jessix schreef:Ik woon mijn hele leven al in de bossen maar kan me niet herinneren zoveel ellende te hebben gehad van een storm als de laatste jaren. Ik neem code oranje serieus nu. Ik heb mijn afspraken omgezet naar online en zorg er voor dat ik vanaf 16.00 uur de paarden op stal heb. Dan maar hopen dat er geen bomen om gaan op hekwerk, stallen, de dieren veilig blijven en we achteraf kunnen denken 'het viel gelukkig wel mee'.
Ik zou blij zijn als het achter de rug is.
Hier ook de laatse jaren veel schade gehad. Wonen vrij landelijk tegen een natuurgebied aan. Veel bomen rondom het huis, elke storm meerdere om, gisteren dus ook.... Deze op de wei, alleen omheining kapot.
Vanmiddag rapportgesprekken. De directeur was niet gecharmeerd toen ik vroeg om eerder naar huis te gaan en de gesprekken online te doen...