Hier voor een gezin van 3 (bijna 4) in totaal € 1200 euro. (WOZ, afval + riool + waterschap).
Wij betalen afval achteraf per kilo (niet per leging) en met kinderen in de luiers tikt dat ook nog wel aan (en dan doen we al parttime aan wasbaar).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Rioolheffing is echt veel lager zeg![]()
Zouden gemeentes hierop mogen verdienen eigenlijk? Ik dacht het niet maar hoe kan er zoveel verschil inzitten? Ik kan me niet echt voorstellen dat het schoonmaken ervan per regio zoveel kan schelen
Swah schreef:Hier voor een gezin van 3 (bijna 4) in totaal € 1200 euro. (WOZ, afval + riool + waterschap).
Wij betalen afval achteraf per kilo (niet per leging) en met kinderen in de luiers tikt dat ook nog wel aan (en dan doen we al parttime aan wasbaar).
SnuitjeLove schreef:Heb hem nog niet binnen, maar vroeg mij af of het mogelijk is om kwijtschelding aan te vragen als student zijnde. Of dat ze dan gaan zeggen dat je maar meer moet gaan lenen bij duo...
Wat extra zuur is is dat ze een wijziging in de grondcontainers voor de flat hebben gemaakt.
We gebruiken daar een pasje voor en binnenkort moeten we daar dus per storting voor gaan betalen ipv onbeperkt. Het leuke is dat de gemeente in die containeringang nu ijzeren platen heeft geschroefd waardoor de ingang een stuk kleiner word. Hierdoor kan je er nog alleen kleine containerzakjes van 35liter ingooien.
Badeendje schreef:Voor een 2pers huishouden 464 euro voor afvalstoffen+riool en 256 voor waterschapsbelasting. Samen ruim 700 euro voor dit jaar dus. Echt ongelofelijk veel. Ik snap niet hoe iedereen dit kan betalen.