Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb een consult pakket aangevraagd bij billenboetiek en ga ze bekijken.
Ik twijfel om een voordeelpakken daar aan te schaffen, een luxe pakket is daar 1250, dan heb je alles wat je nodig hebt lijkt het. Heeft iemand van jullie die aangeschaft en zijn jullie daar tevreden over? Of zitten er onnodige dingen bij?
SplashIsLief schreef:Nu jullie het over zwemluiers hebben; zit er een groot verschil tussen een zwemluier en een buitenbroekje? Ik bedacht me laatst dat we (een nauw sluitend) overbroekje misschien wel als zwemluier kunnen gebruiken.
LadyDaily schreef:Iemand enig idee waarom niet de gewone hydrofiele doekem/luiers meer gebruikt worden als luier?
Ik ben ook aan het nadenken om wasbare luiers aan te schaffen. Lees namelijk dat wegwerpluiers invloed kunnen hebben op de voortplanting later ivm warmte.
J0anieke schreef:Jaaaa ik ben inmiddels al een beetje van mening veranderd weer.Ik denk dat ik 3 van die voorgevormde broekjes haal voor de nachten en dan prefolds voor overdag. Eerst als luier met snappie en daarna inderdaad als inlegger.
J0anieke schreef:Ik denk dat wij de eerste maanden gaan voor strikluiers. Krijg alleen via Facebook nu reacties van vrouwen die er niet mee om konden gaan..