Voor de derde jaar op rij nu. De eerste keer kregen we echt een pasje, die heb ik toen bij gebrek aan betere opties uiteindelijk maar uitgegeven aan een rituals pakket dat nu nog steeds ongebruikt in de kast ligt. Vorig jaar kregen we de codes via de mail en die heb ik nog steeds niet verzilverd. Ik vind dat zo verschrikkelijk zo'n eigen keuze pakket. Geef mij maar zo'n ouderwetse doos met etenswaren enzo.
Bedacht me net trouwens toen we het er met de collegas over hadden (waarvan iedereen het met mij eens was en ook nog z'n punten van vorig jaar open heeft staan

Het leuke aan die dozen vind ik dat je soms ook met collega's kan ruilen. Zo had ik een paar jaar geleden vier hele leuke leistenen onderzetters. Maar vier is een beetje weinig. Dat was ook wat ik zei toen mijn baas vroeg wat ik ervan vond. Hij had eigenlijk gehoopt dat ik het niks vond, omdat hij vier ook een beetje weinig vond. Uiteindelijk zijn we samen bij de andere collega's gaan polsen en aan het einde hadden we beide een set van 12 of 14. En zo heb ik nu ook drie mepal yoghurt bekers ipv één.