Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: Wat was jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:41

Wij hebben nog niets ontvangen, ik ging al twijfelen of we wel iets zouden krijgen (HR is recentelijk volledige ververst), maar ik begreep van de collega die de betalingen regelt dat het weer een punten kaart is -O-

Voor de derde jaar op rij nu. De eerste keer kregen we echt een pasje, die heb ik toen bij gebrek aan betere opties uiteindelijk maar uitgegeven aan een rituals pakket dat nu nog steeds ongebruikt in de kast ligt. Vorig jaar kregen we de codes via de mail en die heb ik nog steeds niet verzilverd. Ik vind dat zo verschrikkelijk zo'n eigen keuze pakket. Geef mij maar zo'n ouderwetse doos met etenswaren enzo.

Bedacht me net trouwens toen we het er met de collegas over hadden (waarvan iedereen het met mij eens was en ook nog z'n punten van vorig jaar open heeft staan _O-) dat ik ook nog ergens een pluim in de la heb liggen van een kerstpakket uit 2008. Die heb ik ook nog steeds niet ingewisseld.

Het leuke aan die dozen vind ik dat je soms ook met collega's kan ruilen. Zo had ik een paar jaar geleden vier hele leuke leistenen onderzetters. Maar vier is een beetje weinig. Dat was ook wat ik zei toen mijn baas vroeg wat ik ervan vond. Hij had eigenlijk gehoopt dat ik het niks vond, omdat hij vier ook een beetje weinig vond. Uiteindelijk zijn we samen bij de andere collega's gaan polsen en aan het einde hadden we beide een set van 12 of 14. En zo heb ik nu ook drie mepal yoghurt bekers ipv één.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:42

Bon_ita schreef:
Ik verwacht er dit jaar niet zoveel van. Afgelopen jaren kreeg ik een bon van 20 euro die ik alleen kon uitgeven bij het bedrijf waar ik werk.

Vorig jaar hetzelfde, maar toen kreeg ik er ook een kerstbal bij in de vorm van een croissant. :')

Ik krijg ook altijd een bon, maar dan van €45 euro.
Ik vind het niet erg dat hij uitgegeven moet worden bij de winkel waar ik werk.komt wel op.
Vorig jaar kregen we naast de 45 euro, 150 euro extra ivm corona. Was er erg blij mee :)

Mijn man is 1 okt bij een ander bedrijf begonnen dus nog een verrassing wat hij krijgt.
Van het vorige bedrijf kreeg hij altijd leuke kerstpakketten en ik vind het heerlijk om die uit te pakken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 17:44

Oooh, een Stoov kussen als kerstpakket, superleuk! En ook wel heel doordacht met dat thuiswerken van tegenwoordig. Superleuk geschenk zeg!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:13

Na de blamage van vorig jaar is mijn kerstpakket dit jaar weer een keuze uit 3 dingen.

Een traditioneel kerstpakket
Een schenking aan een goed doel
Een cadeaukaart waarbij er keuze is uit verschillende bedrijven

Vind dat de keuze prima is en ben er blij mee.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:18

ClaudiaHS schreef:
Bon_ita schreef:
Ik verwacht er dit jaar niet zoveel van. Afgelopen jaren kreeg ik een bon van 20 euro die ik alleen kon uitgeven bij het bedrijf waar ik werk.

Ik krijg ook altijd een bon, maar dan van €45 euro.
Ik vind het niet erg dat hij uitgegeven moet worden bij de winkel waar ik werk.komt wel op.

Ik mag hopen dat ze dat bij ons niet doen. We hebben genoeg winkeltjes wereldwijd en qua keus zou ik er dan vast wel uitkomen, maar ik kom niet zo vaak achter de douane _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:29

Bon_ita schreef:

Vorig jaar hetzelfde, maar toen kreeg ik er ook een kerstbal bij in de vorm van een croissant. :')

Ik weet direct waar jij werkt :')
Verwacht er dit jaar ook niet teveel van.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:33

Ik ben nog in afwachting :D
Met sinterklaas hebben we per post een gedichtje ontvangen + Tony's reep (melk chocolade met pepernoten <3 ).

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:34

Wat bij ons leuk was, dat we een kerstborrel hadden (was voor Corona) en dat we daarna naar de boekhandel konden lopen om een mooi boek uit te kiezen. Heel origineel.

Ook wel eens een Tinteling gehad. Kon je zelf wat voor kiezen.

Dit jaar weet ik het nog niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:40

xSCWx schreef:
Ik ben eigen baas dus ik geef mezelf (en medewerkers en stagiaires) elk jaar wat. Dit jaar heb ik mezelf een leuk beeldje cadeau gegeven. Vorig jaar was het een iPhone en het jaar daarvoor een MacBook. Dus heb me ingehouden dit jaar :')

[ [url=m/tOsyHx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, mooi <3.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:44

Hier weer zoals ieder jaar een vvv bon. :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:27

Cavaletto schreef:
Een stoffen tasje met daarin (hou je vast): een pak naturel rijstwafels, twee crackertjes, 2 miniflesjes sap, 2 minipotjes Nutella en één vilten eierwarmertje....
Nou, zijn jullie ook zo onder de indruk?

Ik zou dit juist wel leuk vinden! Ruilen?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 19:40

Ik heb hem nog niet gehad, ben heel erg benieuwd. Eerste jaar met een grote mensen baan :D .

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:11

Veel mensen hebben bonnen dit jaar, ik ook van werkgever 1 (boekenbon).
Ik hoop op een ouderwets kerstpakket van werkgever 2.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:27

fohadie schreef:
Cavaletto schreef:
Een stoffen tasje met daarin (hou je vast): een pak naturel rijstwafels, twee crackertjes, 2 miniflesjes sap, 2 minipotjes Nutella en één vilten eierwarmertje....

Ik zou dit juist wel leuk vinden! Ruilen?

Ik voorzie weer een ‘Ruil hier je kerstgeschenk’ topic. :j :+

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:33

Ik krijg altijd vlees, een half varken. In juli weer... Het is zo gigantisch veel dat ik besloten heb dit jaar een groot gedeelte aan de voedselbank te doneren :)

Nicjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:40

Vanuit de detacheerder chocoladetablet, cadeaubon Intratuin van 10 euro, cadeaubon bol.com van 50 euro. Vanuit de werkgever cadeaubon 25 euro van gestrikt.nl

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:48

Cavaletto schreef:

hahaha dat is wel erg ehm... tja...ik zou ook niet weten wat ik daarop zou moeten zeggen :D Geef dan een bon, denk ik dan :knuffel:

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:51

Bon_ita schreef:

_O- _O- Die kerstbal als extraatje... wie verzint zoiets?!

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:53

Hier nog geen idee. Het is altijd wel een leuk pakket, maar vorig jaar was het nogal saai met een worst en vieze borrelnootjes :+
Maar goed, wat het ook is; ik verheug me er elk jaar weer op :o

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:54

Ik moet mijne nog in ontvangst nemen, maar heb het 'kaaspakket' uitgekozen. Konden uit lokale ondernemers kiezen. Maar kaas = baas :+

Zit ter waarde van 25,- kaas, krackertjes etc in. :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 20:55

Ik denk dat wij morgen ons keuzepakket ontvangen. Zag tenminste dat KPN morgen iets komt bezorgen van het bedrijf dat dat vaker voor ons regelt.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:02

Ik werk sinds september voor een nieuwe werkgever dus voor mij een verrassing wat we gaan krijgen :o

Voorheen kregen we altijd een tinteling bon van mn vorige werkgever.
Als ik de verhalen hoor van mijn collega's moet ik het dit jaar met iets minder doen :')

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:13

Ghostattack schreef:
Het is wel hier in Nederland! Er zijn wel eens videos gemaakt van collega's die het bos bezoeken. Ik dacht ergens in Limburg, maar durf het niet met zekerheid te zeggen :P

Edit: 14 hectare grond in Zwart Water, boven Venlo. Ons hoofdkantoor zit in Vianen :+

Het Zwarte Water? Daar staan wel heel veel bomen, maar als ik dit weekend met de hond daar wandel zal ik eens kijken of ik 'nieuw' bos kan vinden

Ik ben sinds dit jaar ZZP'er, dus ik ga een aantal pakketten geven aan vaste klanten. En denk dat ik mezelf maar een cadeautje koop :D

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:21

Ik kon kiezen, een kerstpakket of de waarde ervan schenken aan een goed doel met keuze uit 3. Eén van die 3 heb ik zelf als idee geopperd dus ik heb de waarde van mijn kerstpakket geschonken aan stichting ambulance wens. Ik weet niet wat ik anders gehad zou hebben (nog niet bekend) maar ze waren er nogal enthousiast over van de organisatie dus wellicht mis ik iets wat echt heel leuk is maar ik kom niks te kort.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 21:38

hier gekregen we ook keuze uit aantal mogelijkheden...
er waren twee dingen die ik tof vond maar niet direct kon kiezen. Uiteindelijk gekozen om mijn pakket te schenken aan voedselbank en het andere item zelf te kopen :D