Gefeliciteerd allemaal. Mooie datums komen hier voorbij zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In februari wordt ie pas vermaakt, maar de sample size zat al bijna perfect.
Maar het is goed gekomen haha. Nu wordt de jurk komende tijd verder op maat gemaakt.
Kylan schreef:Een kleine update van deze kant: vandaag mijn jurk weer aangehad!! Hij is nog steeds heel mooi. Wel een beetje eng dat ze dan gewoon met de schaar komen om hem op lengte te knippenMaar het is goed gekomen haha. Nu wordt de jurk komende tijd verder op maat gemaakt.
Komende zaterdag tijd om de taart te gaan ontwerpen, april komt steeds dichter bij

Kylan schreef:Een kleine update van deze kant: vandaag mijn jurk weer aangehad!! Hij is nog steeds heel mooi. Wel een beetje eng dat ze dan gewoon met de schaar komen om hem op lengte te knippenMaar het is goed gekomen haha. Nu wordt de jurk komende tijd verder op maat gemaakt.
Komende zaterdag tijd om de taart te gaan ontwerpen, april komt steeds dichter bij
leuk dat jullie ook voor de bruidsmeisjes gaan shoppen!
De meeste fotografen hebben vooral prachtige foto's in de buitenlucht en voor ons was goede binnen foto's ook een eis, dan is het daarna gewoon kijken welke stijl bij jullie past. Wij zijn niet zo van het poseren en de fotograaf die bij ons komt maakt dan ook vooral spontane plaatjes.

en het komt al dichtbij, spannend hoor. Ik hoop dat alles door kan gaan zoals gepland ondanks corona. 

Amber_ schreef:Liselot schreef:Voor jurken in een goedkopere prijsklasse kan ik Assepoester in Arnhem aanraden!
Ik vond het daar echt tegenvallen, maar als je daar toch geen gaat moet je ook zeker naar Wed2Be Arnhem (5min daar vandaan).