Opgelicht bij Petssupermart en nu...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 07:55

:oo bizar dat dit bedrijf nog steeds bestaat! Ik heb hier jaren geleden ook ooit wat besteld, hetzelfde als jou: snel iets nodig, haast en dus snel bestellen zonder verder te kijken wat voor site het is..

Ik hoop voor je dat het opgelost kan worden!
Wellicht is er nog hoop voor je, ik heb ongeveer anderhalf jaar later één van de producten die ik besteld heb ontvangen ?? :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-21 11:07

Joanne1997 schreef:
:oo bizar dat dit bedrijf nog steeds bestaat! Ik heb hier jaren geleden ook ooit wat besteld, hetzelfde als jou: snel iets nodig, haast en dus snel bestellen zonder verder te kijken wat voor site het is..

Ik hoop voor je dat het opgelost kan worden!
Wellicht is er nog hoop voor je, ik heb ongeveer anderhalf jaar later één van de producten die ik besteld heb ontvangen ?? :')

:') . Nou beter laat als nooit toch

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:56

Die moet aangepakt worden die is echt hardleers zeg.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-21 11:25

Nou ik was compleet verrast dat vandaag mijn pakketje is bezorgd :wow: . Ik dacht dat het mijn bloembollen die ik van de week besteld had.

Maar goed ik heb het gelijk opengemaakt en het is toch nog verkeerd. De antiphlogistine is wel goed maar ipv 1 wormpil voor de kat heb ik nu een hele kuur Panacur pillen gekregen }:)
Op de verpakking staat 10kg en dan 1 pil. Dat is denk ik niet geschikt voor een kat van 3kg _-:( 8)7
En ik wil geen 3 daagse kuur |o Ik had een uitgebreide pil besteld.

En er zit ook nog een sample flesje anti-itch bij :? , zeker een goedmakertje :? _O-

Ik ga mijn aangifte maar intrekken maar de rest laat ik lekker staan. En verder even kijken wat ik er nog mee wil. In iedergeval NOOIT meer iets bestellen bij PETSSUPERMART :D :j

Dancyy

Re: Opgelicht bij Petssupermart en nu...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 11:42

Als het een dropshipper is zou ik deze medicatie niet aan je kat geven hoor! Weet niet of je dat wel van plan was maar aangezien het dan uit China komt zit er hoogstwaarschijnlijk allemaal ongekeurde troep in die in Nederland helemaal niet verkocht mag worden, hartstikke gevaarlijk voor dieren

Wel fijn dat je je bestelling alsnog hebt gekregen

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 10:37

Het zou best kunnen dat ze even snel iets in Nederland gehaald heeft en dat aan jou heeft gestuurd, omdat jij dit topic hebt gemaakt en aangifte hebt gedaan.
Als er inderdaad sprake is van dropshipping dan zou het best kunnen dat je het generieke product over een tijdje alsnog krijgt, want dat is al onderweg natuurlijk.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-21 14:07

LindyH schreef:
Het zou best kunnen dat ze even snel iets in Nederland gehaald heeft en dat aan jou heeft gestuurd, omdat jij dit topic hebt gemaakt en aangifte hebt gedaan.
Als er inderdaad sprake is van dropshipping dan zou het best kunnen dat je het generieke product over een tijdje alsnog krijgt, want dat is al onderweg natuurlijk.

Dat zou toch wel een giller zijn als dat gebeurd.

Overigens is de panacur een nedelands product, doosje is in het nederlands.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 06:43

Fijn dat je in elk geval nog iets wat goed is hebt ontvangen. De rest omruilen en het juiste krijgen zal wel een hele lastige worden.
Het valt me wel op dat als je de naam in Google gaat zoeken dat veel klagers die online dat doen uiteindelijk wel hun bestelling heel laat ontvangen...
Mocht ze inderdaad eerst in het buitenland goedkoop inkopen dan weet ze ook dat ze langere wachttijden moet hanteren, anders kan gewoon niet, dat kan ze al heel simpel ondervangen door dat te vermelden, dat het rechtstreeks bij haar leverancier vandaan moet komen en daarom niet binnen 48 uur geleverd kan worden. Zal veel gedoe schelen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 06:47

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger vaak bij Jordens Hippo bestelde en echt nooit problemen heb gehad. Maar goed, deze nieuwe webshop ken ik niet dus kan ik ook niks over zeggen.
Fijn dat je alsnog iets opgestuurd hebt gekregen, maar wel beetje jammer dat er iets niet klopt.
Jammer van al die negatieve reclame zo. Je zou zeggen dat iemand het dan gaat veranderen of zijn zaak opdoekt.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-21 07:35

meggiemeg schreef:
Fijn dat je in elk geval nog iets wat goed is hebt ontvangen. De rest omruilen en het juiste krijgen zal wel een hele lastige worden.
Het valt me wel op dat als je de naam in Google gaat zoeken dat veel klagers die online dat doen uiteindelijk wel hun bestelling heel laat ontvangen...
Mocht ze inderdaad eerst in het buitenland goedkoop inkopen dan weet ze ook dat ze langere wachttijden moet hanteren, anders kan gewoon niet, dat kan ze al heel simpel ondervangen door dat te vermelden, dat het rechtstreeks bij haar leverancier vandaan moet komen en daarom niet binnen 48 uur geleverd kan worden. Zal veel gedoe schelen...

En dat er gewoon gecommuniceerd word. Ik heb wel 15 mails gestuurd zonder enige reactie. |o

Ik ga verder ook niks omruilen, bestel de ontworming wel weer bij Zooplus. Dat gaat altijd goed en als er iets is krijg ik netjes bericht en word het later geleverd.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 07:40

Inderdaad Cowgirl, een reactie terug is een kleine moeite zou je zeggen.

SimoneX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:03

meggiemeg schreef:

Ze heeft wel tijd om reacties op Trustpilot te zetten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 08:57

Suzanne F. schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger vaak bij Jordens Hippo bestelde en echt nooit problemen heb gehad. Maar goed, deze nieuwe webshop ken ik niet dus kan ik ook niks over zeggen.
Fijn dat je alsnog iets opgestuurd hebt gekregen, maar wel beetje jammer dat er iets niet klopt.
Jammer van al die negatieve reclame zo. Je zou zeggen dat iemand het dan gaat veranderen of zijn zaak opdoekt.

Ik moet denken aan een verhaal van haar toen ze nog in Grathem zat, 20 minuutjes van hier.
Toen hoorde ik wel al verhalen van niet opsturen of iig erg laat.
Maar ze bleek ook een klein winkeltje te hebben bij dat adres met bepaalde openingstijden.
Ook nog aangegeven dan kom ik vanmiddag.
Sta ik daar, winkeltje wel open maar geen mens te bekennen.
Dacht ga niet voor jan ... op en neer rijden, dus ik haar zoeken.
Lag ze aan het zwembad.
Toen dacht ik wel, begrijp wel waarom het zo laat verstuurd word als je zo "zakelijk" bent :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:39

SimoneX schreef:
meggiemeg schreef:

Ze heeft wel tijd om reacties op Trustpilot te zetten

Ja met naam en adres van diegene die durfde te klagen, ben je lekker mee.
Maar het blijft waardeloos!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-21 18:05

Nog ff een kleine update.

Bij het opruimen van mijn mailbox kwam ik mails tegen die ik blijkbaar gemist heb. Zo heeft ze wel gereageerd op de mini mailbomb (ze heeft ze allemaal teruggestuurd met haar opmerking)met de 'vraag 'of ik wel mijn aangifte wil intrekken omdat ik de producten heb ontvangen. Dus mailen kan ze blijkbaar toch wel. :j

Ook op Trustpilot heeft ze gereageerd, zonder mijn adres gegevens te publiceren gelukkig anders had ik daar oo nog werk van gemaakt. De katten ontwormingspil was uitverkocht (moet ik dus vernemen via Trustpilot :') )en nu vraagt ze zich af wat het probleem is met de panacuur kuur... Nou ja misschien wilde ik wel gewoon 1 pil met breed spectrum ipv een paar dagen panacuur en de bijbehorende kat worstelen.

Dus op een mail heb ik terug gereageerd dat wanneer ze mij ook nog even de juiste pil toestuurd in de aangifte intrek }> .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 18:42

Top gedaan! Ik zou ook zeker de aangifte niet intrekken tot ze levert wat ze beloofd heeft!

En wat er mis is met Panacuur? :? Nou, jij hebt betaald voor een ander merk en dan verwacht je gewoon dat ze het kan leveren of je geld terug geeft. Dat lijkt me logisch!
Wanneer je een iPhone telefoon besteld ga je toch ook niet akkoord wanneer ze een Samsung leveren? :')

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 06:55

Wat er mis is, dat durft ze nog te vragen? Nou het simpele feit dat je nog nooit gehoord hebt van overleggen, iets van: beste ...., er is .... besteld, helaas is dit niet leverbaar op het moment, er kan wel panacuur geleverd worden of we zetten het bestelde product in nalevering. Kleine moeite en geen boze gezichten.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 07:22

Cowgirl schreef:

Bij het opruimen van mijn mailbox kwam ik mails tegen die ik blijkbaar gemist heb. Zo heeft ze wel gereageerd op de mini mailbomb (ze heeft ze allemaal teruggestuurd met haar opmerking)met de 'vraag 'of ik wel mijn aangifte wil intrekken omdat ik de producten heb ontvangen. Dus mailen kan ze blijkbaar toch wel. :j

Ook op Trustpilot heeft ze gereageerd, zonder mijn adres gegevens te publiceren gelukkig anders had ik daar oo nog werk van gemaakt. De katten ontwormingspil was uitverkocht (moet ik dus vernemen via Trustpilot :') )en nu vraagt ze zich af wat het probleem is met de panacuur kuur... Nou ja misschien wilde ik wel gewoon 1 pil met breed spectrum ipv een paar dagen panacuur en de bijbehorende kat worstelen.

Dus op een mail heb ik terug gereageerd dat wanneer ze mij ook nog even de juiste pil toestuurd in de aangifte intrek }> .

Zomaar een vraagje, was je niet sneller klaar geweest om even bij je dierenarts langs te gaan. je bestelde omdat je haast had, maar nu duurt het ook lang, en verkeerde wormenpil voor je kat.
Zijn de prijzen zo interessant laag dat het allemaal de moeite waard is?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 07:24

Ik ben relatief verbaasd dat er zo ‘weinig’ kennis is van dropshippen, onder het mom van ‘als het te goed is om waard te zijn’ of het van te voren al dubieus eruit ziet is het ook een beetje zelf onderzoek.

Neemt niet weg dat dit soort praktijken uiteraard niet de bedoeling zijn, zeker niet met medicatie (!!!) voor je dieren. Een mding bij de Consumentenbond heeft meer waarde op dit gebied, want voor (kleinschalige) internet oplichting weet ik niet of er veel met de aangifte gebeurt.

Iemand haalde nog aan dat de webshop hoog in Google staat; dit is een van de manieren die relatief veel gebruikt wordt door zaken/webshops/ondernemers met soms wat minder goede bedoelingen. Daar kun je namelijk vrij simpel voor betalen en om hoog vermeld te blijven zorgen ze ervoor dat ze hun website daar voor optimaliseren, hoe meer traffic, hoe meer kans dat mensen bestellen :) Dat zegt dus vrij weinig, dus wellicht goed om daar rekening mee te houden in het algemeen. Hoog op Google betekent 80% van de gevallen niet direct dat de webshop daardoor de beste of meest betrouwbare is.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 07:48

Cayenne schreef:
Top gedaan! Ik zou ook zeker de aangifte niet intrekken tot ze levert wat ze beloofd heeft!

En wat er mis is met Panacuur? :? Nou, jij hebt betaald voor een ander merk en dan verwacht je gewoon dat ze het kan leveren of je geld terug geeft. Dat lijkt me logisch!
Wanneer je een iPhone telefoon besteld ga je toch ook niet akkoord wanneer ze een Samsung leveren? :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-21 08:03

CharleyT schreef:
Cowgirl schreef:

Zomaar een vraagje, was je niet sneller klaar geweest om even bij je dierenarts langs te gaan. je bestelde omdat je haast had, maar nu duurt het ook lang, en verkeerde wormenpil voor je kat.
Zijn de prijzen zo interessant laag dat het allemaal de moeite waard is?

Ik denk het wel ja :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:12

De prijzen wel, de ervaring niet :')

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 14:09

Op haar site, zijn er ook veel spullen die er gewoon ook in NL te koop zijn- dus je vermoed hier niet snel dropshipping.

Maar kennelijk zijn haar " goedkope " prijzen echt alleen maar lokkertjes en heeft ze dus geen enkele voorraad.

Ik zou dan even kijken of jou geleverde spullen in verhouding staan tot de bestelde qua prijs.
Als bvb deze compleet tablet €20 euri kost en een panacuur "alleen" maar 10...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-21 18:24

Ik had weer een mailtje van haar vanmorgen.

Ik had natuurlijk gisteren gemaild dat ik mijn aangifte zou intrekken als ik de juiste wormenpil ook zou krijgen.

Nu mailde ze mij terug dat mijn bestelde pil is uitverkocht of ze het geld van de pil terug kon storten.
Daar ben ik mee akkoord gegaan. Dus zodra het geld op mijn rekening staat trek ik mijn aangifte in.

Communiceren kan nu dus ineens wel. Dat heb ik haar ook even duidelijk gezegd! Had een hoop ellende gescheelt.
Die aangifte heeft dus wel geholpen. Jammer dat het zo moet. Maar ik ben blij dat ik heb volgehouden :D

Kwa prijs scheelt het echt niet veel hoor, hooguit een paar euro. Maar ik kwam gewoon bij deze site uit tijdens mijn zoektocht naar wat ik moest hebben...dat heb je soms.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:29

Heeft iemand die melding bij de AP eigenlijk nog doorgezet?
Dat delen van persoonsgegevens op Trustpilot is op zichzelf al ontzettend fout, ook als deze firma wel netjes zou leveren waarvoor betaald is.