Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:55

Bellatrix schreef:
Weet je hoever weg jij woont. _O-
Maak je er gewoon een weekendje weg van! :D

Marjo schreef:
Same :') Al moet ik zeggen dat mijn muren momenteel sowieso al bomvol hangen met dromenvangers en foto's (en ook een paar slechte quotes, maar die komen van plekken waar ik op vakantie ben geweest dus dan keur ik het goed).
Haha, ik heb zo'n fugly hart van slate waarop staat 'Cenedl heb iaith, cenedl heb galon' (a nation without a language is a nation without a heart), maar die komt uit Wales, dus dan mag het. <3 Dat is de enige quote die hier ooit in huis komt. _O-

Castilja

Berichten: 2517
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:59

Home is where the heart is
Stay true to who you are
Always believe in yourself
The prettiest thing a girl can wear is a smile

X van de kerstelf

miccamaaike

Berichten: 8693
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:07

Leuk ik heb me toch ook weer aangemeld :D

Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:16

Aangemeld! *\%/*

Jorex

Berichten: 10035
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:21

Ik heb me aangemeld als het goed is :D

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:35

Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:43

Oh ja, planten maak je mijn vriendin ontzettend blij mee, maar mij iets minder :')

goldenarrow

Berichten: 8676
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:02

hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

Dan hoop ik voor jou dat ik niet je SS ben, want ik ben zo creatief als een steen :+

miccamaaike

Berichten: 8693
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:04

Haha hier nog zo een en de kringloop is hier ook niet in de buurt :+

Ik zal hier binnenkort even een lijstje neerzetten met tips. Grootste wijziging van t afgelopen jaar is dat paardenmeuk nu wel welkom is want ik heb een paard gekocht :D

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:19

Een van mijn favoriete hobby's is toch wel cadeautjes shoppen *\o/*
Ik heb mij dus ook aangemeld :D (de kids vinden het uitpakken geweldig haha)

Alja

Berichten: 25696
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:21

miccamaaike schreef:
Haha hier nog zo een en de kringloop is hier ook niet in de buurt :+

Ik zal hier binnenkort even een lijstje neerzetten met tips. Grootste wijziging van t afgelopen jaar is dat paardenmeuk nu wel welkom is want ik heb een paard gekocht :D

Ik wil jou *\o/*

Hilli

Berichten: 22955
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:21

Vond het shoppen superleuk en zo'n verrassingspakket krijgen ook, maar het topic (volgen) teveel gedoe. Dus ik ga meelezen i.p.v. meedoen dit jaar :j

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:25

Jullie gaan hard!

Vorig jaar echt genoten van mijn Santa.

Heerlijk geplaagd en als toetje een glitter douche _O-

I luve it.

Zal ook wat informatie in mijn profiel zetten maar keywoorden zijn ;

Roze, eenhoorn,witte chocolade, chocolade met druiven nootjes etc erin,eenhoorns zijn ook leuk .

En ik laat mij graag verrassen *pum*

StonedRomy

Berichten: 7552
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:32

goldenarrow schreef:
hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

Dan hoop ik voor jou dat ik niet je SS ben, want ik ben zo creatief als een steen :+


Dan een mooie steen geven? :') zelfgemaakte spullen zijn hier ook heel welkom, maar ben zelf ook heeeeel niet creatief.

De quotes mogen hier ook weg blijven. Hooguit een leuk bordje rondom honden in het Engels, dat past ( mits beetje industrieel ) nog wel hij de benches in mijn kamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:35

goldenarrow schreef:
hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

Dan hoop ik voor jou dat ik niet je SS ben, want ik ben zo creatief als een steen :+
Haha, ik was echt bang dat ik de plank volledig had misgeslagen, maar gelukkig viel het mee zoals je kunt lezen! :D

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:37

Ik ben zelf ook niet heel creatief hoor, heb wat worstvingers, daarom vond ik die zelf gemaakte kadootjes ook zo geweldig.

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:38

Mkango schreef:
hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !


Haha, ik was echt bang dat ik de plank volledig had misgeslagen, maar gelukkig viel het mee zoals je kunt lezen! :D


Echt wel, het was geweldig <3 .

Jodym

Berichten: 4938
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:44

Castilja schreef:
Blij dat ik je kon inspireren :')
Ik had vorig jaar een Secret Santa die een mooi kookboek had gevonden, toen ze eenmaal buiten stond kwam ze erachter dat er 'live, laugh, love' op de cover stond. Stuk. Vond dat echt heel grappig. Boek zelf was te gek, ze heeft gewoon een kaartje over de covertekst heen geplakt en het zo opgelost _O-


Deze is echt leuk hahaha :')

Dingen voor in huis zijn wel altijd lastig.
Ik houd wel van kaarsjes ed, maar dan wel graag in een zwart potje.
Ik probeer t huis een beetje industrieel te maken :+

En jaa spelletjes! Ook leuk.
Tweedehands vind ik ook dikke prima, lekker goedkoop. :Y)
Laatst bijgewerkt door Jodym op 01-09-21 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

LWDaisy

Berichten: 4826
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:47

Leuke tops&flops komen hier voorbij haha!

De mijne (ik hoop zo hard dat ik mag meedoen :D):
Tops: waar men nooit iets verkeerd mee kan doen bij mij, is iets mbt tot mijn paardenkind of poezenkindjes. Voor paardjelief liever geen koekjes ajb, daar heb ik nog kiiiiilllllloooooo's van liggen, mijn ouders kopen die altijd massaal voor haar :+ Liksteen oid mag wel altijd :D Ook lees ik heel veel en graag, dus iets in die trant is ook altijd een voltreffer (dat kan wel héél moeilijk worden, als iemand mij echt een boek wilt geven - ik heb er zelf een 1000-tal in de kast staan, ik krijg dus best vaak dubbele haha).
Ik ben ook een bezige bij in de zin van knutselen, kleurboeken voor volwassenen, puzzelen, … Ik heb een vrij uitgebreid profiel hier op Bokt, dus indien ik mag meedoen, denk ik dat degene die mij als lootje trekt wel een begin vind daar :)
Flops: ik heb een ongelooflijke hekel aan van die zeep- en deo-setjes. Vind ik de stomste cadeaus ooit haha, ik kan er niks aan doen. Idem snoepgoed, chocolade ed. Die dingen koop ik zelf, vind ik niet echt een cadeau :+ Zelfde voor geurkaarsen ed, vind ik zo’n standaard dingen dat ik ze geen cadeautjes vind. Alcohol is ook een no go - ik lust het toch niet haha.

Tweedehands spullen krijgen vind ik helemaal oké!



Ynskek ik heb mijn inschrijving zonet per ongeluk nogmaals naar jou doorgestuurd, mijn excuses :+ :D
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 01-09-21 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Berichten: 10035
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 12:53

hahahatsjoe schreef:
Denk dat ik best wel een moeilijk lootje ben omdat ik geen moderne spullen in mijn huis wil en ook geen bad- en douchespul, cosmetica (allergie), kaarsjes (met de katten, brr) en etenswaar (i.v.m. allergie), maar ben dol op spul uit de jaren 50, 60 en 70, kringloop dus, zelfgemaakte knuffels (altijd kinds gebleven) en dergelijke. Zelfgemaakte kussens met van die granny squares, zwart met verder alle felle kleuren van de regenboog, fantastisch. Kreeg vorig jaar een gehaakte eenhoorn en een ingelijste (houten lijst, oud aandoend) tekening van mijn net overleden paard, echt super geweldig. En een stekje van een plant die typisch jaren 60 is, de sanseviera. En nog wat dingen. Was er zo superblij mee !

Ik wil jouw lootje wel zijn! Heb nog een patroon liggen van het haken om een kussensloop te haken!

Roosch

Berichten: 36784
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:06

Ik vind de santa's die iets maken altijd zo vreselijk creatief! Ik kan zelf niet eens naald en draad rijgen ivm een motorische storing (nog bewezen ook :') , geen smoes) dus ik kijk altijd vol verwondering!

Ikkkk heb een beetje voorbarig al iets besteld. :o

capopjekop

Berichten: 30735
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:07

Ik vind het vooral leuk als je echt kan zien dat iemand moeite heeft gedaan om er wat persoonlijks van te maken. Iets zelfgemaaks kan ik ook altijd wel waarderen.

Ik ben zelf gek op (oker)geel. Net spontaan verf gehaald om mijn eetkamerstoelen geel te gaan verven :')

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:07

Gelukkig keek ik even in de pauze op bokt :+ Had voor vanavond al een agenda puntje in m'n telefoon gezet om te zoeken naar een nieuw SS topic :D

Ik heb me weer aangemeld _/-\o_

Tancreda4

Berichten: 24209
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:10

Daan13 schreef:
Jullie gaan hard!

Vorig jaar echt genoten van mijn Santa.

Heerlijk geplaagd en als toetje een glitter douche _O-

I luve it.

Zal ook wat informatie in mijn profiel zetten maar keywoorden zijn ;

Roze, eenhoorn,witte chocolade, chocolade met druiven nootjes etc erin,eenhoorns zijn ook leuk .

En ik laat mij graag verrassen *pum*


Haha, eenhoorns zelfs 2x! Ik wil jou, ik vind dat soort kadootjes ook leuk :))
(behalve die glitters die jij vorig jaar had dan...ik haat stofzuigen en schoonmaken :') )

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 13:20

Wow wat een enthousiasme alweer! "
Leuk dat er alweer zoveel animo is.
Hopelijk verloopt dit jaar alles weer soepel!

Zelf ben ik afgelopen jaar niet zo actief geweest op bokt. Vorig jaar ook bewust niet mee gedaan vanwege tijd gebrek, Shame on me, aangezien ik mede organisatie ben. Dus ik zal mijn leven (proberen) te beteren. en zowel hier als algemeen op bokt wat meer van me te laten horen! Want dit jaar wil ik wel mee doen!