Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Celebi: heb je hem in Nederland of in een Nederlandse webshop gekocht (of misschien de EU)? Want dan zou Consumed misschien kunnen helpen. Je moet in principe kunnen weten wat je koopt, en als dit maakt dat voor jou belangrijke functies ineens ontoegankelijk zijn, zou er wel een consumentenbescherming moeten zijn.
(En anders... toch een credit card?)
8nnemiek schreef:Heb je het abonnement echt nodig?
Volgens mij is de korting die je krijgt hetzelfde als de kosten voor een jaar lang het abonnement, dus uiteindelijk ben je even duur uit met of zonder abonnement.
BrankaZ schreef:De klagers op social media klagen vooral over het abonnement dat je nodig hebt om alles uit je ReMarkeble te halen in combinatie met een aanzienlijke aanschafprijs.
Als je b.v. de Boox Note Air bekijkt heeft die een vergelijkbare prijs, maar heb je geen abonnement nodig en je kan b.v. Android apps erop zetten via je Google Play account.
Mij heeft dat wel aan het twijfelen gebracht welke ik het liefst wil als ik een schrijftablet aan kan/ga schaffen.