Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ipv patat met frikandel
) dat mijn ouders de klok vooruit zette als ik vervelend was, zodat het spontaan bedtijd was!
(maar dat zeg ik natuurlijk niet)
Duke schreef:Negerzoen schreef:Die van mij zeiden dat de Krullenman in de sloot leefde en dat je daarom niet dichtbij de sloot mocht komen, anders trok hij je er in. Nachtmerrie materiaal
Idem hier: hij heette bij ons de Bulleman. En mijn vader beweerde zelfs de rimpels in het water te zien waar hij net onder was gegaan...![]()
Dat je geen gekke bekken mocht trekken, want als de klok zou slaan, dan bleef je gezicht voor altijd in die houding staan.
En wat ik nogal een leugen vind: eerlijkheid duurt het langst... Niks van waar, want brutale en liegende mensen hebben de halve wereld.
dood eng en we bleven minstens een meter bij de sloot vandaan. Volgens mijn moeder kwam hij kinderen die te dicht bij de kant stonden op eten. Dus wij moesten goed op afstand blijven zodat hij ons niet kon zien. Als er dan belletjes of iets te zien waren in de sloot zei mijn moeder altijd zie je daar zit hij goed oppassen. Resultaat ik durf nog steeds amper in buitenwater te zwemmen omdat ik zwaar onrustig word als ik niet zie wat er in het water zit. Ik geloof er al jaren niet meer in maar die onrust dat je het niet kan zien is gebleven:+
E_C schreef:Hier werd altijd gezegd dat de auto niet wilde starten als ik de gordel niet om had. Totdat papa een keer wegreed en z'n gordel nog niet om had. Ik was totaal in shock dat het niet waar was
beauty1love schreef:Wat een grappige dingen komen voorbij!
Hier zeiden mijn ouders altijd dat als je de hik had dat je dan aan het groeien was. Ik was altijd erg klein en dan ook heel blij als ik de hik kreeg. Heb dit ook daadwerkelijk geloofd tot ik een jaar of 16 was en ik tegen vrienden zei dat ik aan het groeien was want ik had de hikzij lagen allemaal in een deuk en ik was zwaar beledigd dat mijn ouders nooit de waarheid verteld hebben
KirstenEsmee schreef:Hahaha, wat een leuk topic dit!
Ons werd wijsgemaakt dat bruine koeien chocolade melk geven. Ohja en de witte koeien geven Fristi en zwart/witte geven normale melk!
8nnemiek schreef:Mijn ouders maakten mijn zusje wijs dat ze aan haar vingers konden ruiken of ze de waarheid vertelde, dus als ze zeiden ‘laat me eens aan je vinger ruiken’ en mijn zusje snel haar handen achter de rug verstopte dan wisten ze genoeg