StalDiefdijk schreef:
+1
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_CS_ schreef:Over het zweet, ik snap dan niet waarom het alleen de broeken zijn, sommige broeken, niet eens alle.
Als ik shirt met de broeken meewas doe ruiken prima.
Ik gebruik het pragramma waar de machine het meeste water in verbruikt, zelfs nog geprobeerd extra water toe te voegen wat ook niets uithaalt.
Hij centrifugeert altijd op de hoogste stand.
Heb ook nog een losse centrifuge (zo'n ouderwets ding), daar ook weleens extra in gedaan maar maakt ook geen verschil.
Extra voorwas heb ik dan nog niet geprobeerd![]()
Ga ik eens uittesten.
Verfstoflucht herken ik, dat ruikt anders.
En de wasmachine is niet aangesloten op grondwater.
Ik ga zo de broeken maar weer in een emmer gooien met azijn en biotex, en dan morgen opnieuw wassen.
Het is gewoon zo irritant, juist omdat het dus ook niet elke keer is.
ingvdh schreef:superpony schreef:Mijn broer was gehandicapt en mijn moeder had van die roze bussen voor de was vanwege ongelukjes en handdoeken die bij het voeren werden gebruikt enzo.
Hoe heet dat nou?
Vanish?
Ik denk ook dat het probleem bij het lang vochtig blijven ligt, maar je bent goed bezig ts
) paar dagen in de vriezer en de lucht was er serieus uit… _CS_ schreef:Ik droog de was binnen en als het qua weer kan buiten.
Ik heb geen droger, en ga die ook niet aanschaffen.
Waspoeder in het bakje heb ik in begin gedaan, maar al gauw vanaf gestapt dus.
Alles gaat nu direct in de trommel.
Voor degene die over de wasmachine schoon maken beginnen, als je terug leest, kun je lezen dat ik dat elke 4 weken doe, en zelfs gisteren de machine helemaal uit elkaar heb gehad.
Ook houd ik mij aan alle regels omtrent deurtje open etc.
Het is weken in azijn of biotex ja, niet samen.
En over dat het dan droog is de lucht weg is, bij mij is het net andersom. Netjes uit de wasmachine en drpog stinkt het.
Tallie1979 schreef:Welk wasmiddel gebruik je eigenlijk? Ik gebruik alleen Robijn en heb het dus met donkere kleding dat deze ruikt als hij uit de machine komt. Mijn witte kleding stinkt nooit.