Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maflinger_S schreef:O, ging het om kou vatten, ik dacht om privacy. Ik snapte het ook al niet maar ja, het topic gaat over blonde acties ...
Dreamybol schreef:Er op vrijdagmiddag rond 16.00 achterkomen dat je onterecht een vergunning hebt verleend voor werkzaamheden die maandagmorgen zouden gaan beginnen. In een klassieke overheidsorganisatie, geen leidinggevende meer bereikbaar. Uiteindelijk in volledige stress de algemeen directeur te pakken gekregen, die me vooral kalmeerde en al zijn werkblunders aan me ging vertellen voor hij het telefoontje ging plegen waardoor het werk in elk geval niet ging beginnen.
En zelf gebruik ik meestal mijn rolstoel en dan hoor je heel vaak 'loopt u maar even mee' of 'ga maar even zitten'. Ik maak daar altijd een grapje van, want dat zijn toch heel normale beleefde dingen om tegen iemand te zeggen en ik heb liever dat ze het zo zeggen, dan maar helemaal niets! Wel word ik pissig als ze het hebben over 'die rolstoel moet erlangs' of 'die rolstoel moet ook aan tafel' (dat laatste in een restaurant waar ik gewoon had gereserveerd met vermelding van de rolstoel). Ik ben namelijk gewoon een persoon in een rolstoel en niet 'die rolstoel'.

) koppie de hoek van de cockpit om "U ok dear?" - ik ben snel weggerend met een knalrood hoofd
Voor jullie beeld, dat trapje staat praktisch tegen de wand aan.
) toen hij dichterbij was zei hij: dit is een rouwkrans
Summerdreams schreef:Op mijn werk in een verzorgingshuis kwam ik de bloemist tegen, die tevens bijna mijn buurman was met zijn armen vol bloemen dus ik roep van een afstand voor de grap: hee wat leuk! Voor mij zeker??
Vond het al vreemd dat hij niet lachte (om mijn super leuke grapje) toen hij dichterbij was zei hij: dit is een rouwkrans
Ik zit hier te schateren
. Die hadden overigens wel door dat ik nieuw was gelukkig. Heb er vervolgens nog twee jaar gewerkt (op verschillende locaties) Tot ik in het nieuwe filiaal geplaatst werd in m'n eigen woonplaats en een zak van een filiaal leider kreeg die zichzelf helemaal geweldig vond en perse zijn manier van verkopen door iedereens strot probeerde te douwen en mij wou verplichten naar verkoop trainingen te gaan (ik heb faalangst en je wordt hard beoordeeld op je rollenspel door de regiomanager ik durfde na de eerste keer dus niet meer te gaan). Regiomanager deed er overigens nooit moeilijk over dat ik niet kwam op de trainingen, zolang ik maar goed genoeg verkocht.

Degene die achter de bar stond schonk het gewoon in zonder vragen te stellen. Hij dacht dat ik het kwam halen voor een artiest, dat gebeurd wel vaker.
. snuffie123 schreef:Wij hebben een aantal jaar geleden een uitnodiging per mail gehad voor een bijeenkomst over jaarplan van werk. Dat viel precies op blue monday.. Collega had het daar toevallig over gehad met mij en stuurde daarom de mail naar mij door. Met als titel "de meest deprimerende dag van het jaar". Maar hij had per ongeluk op reply all geklikt. Hele bedrijf heeft dus de uitnodiging met deze titel gekregen en het gaat dan om 1000 + man waaronder hele bestuur, etc.![]()
Hij heeft zijn foto van zijn profiel gehaald, zodat ze hem niet zouden herkennen