Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Je koopt veel tweedehands toch?
Er wordt gezegd dat geesten zich kunnen koppelen aan voorwerpen
Moestuin schreef:Geen idee of het echt paranormaal is, maar ik weet het wanneer iemand zwanger is. Dan zijn wij ergens en kan ik tijdens het naar huis gaan zeggen: Die is zwanger en het wordt een jongen/meisje. Dit is bijna altijd rond week 7 dat ik het al weet en het geslacht had ik nog maar 1 maal fout. Ook een heel sterk voorgevoel. Als wij iets gaan doen en ik heb echt een naar, misselijk gevoel, dan moet ik het echt niet willen doen. Als er dan echt wordt doorgedrukt dat ik/wij het toch gaan doen loopt het altijd fout af. Denk aan een ongeval, of deze zomer heel sterk het gevoel niet op vakantie te vertrekken. Toch gegaan en allemaal zwaar ziek geweest in een caravan.
Ook bij mensen. Bij ontmoeting kan ik op 1 blik al zeggen of iemand betrouwbaar is of niet. Dat is ook al altijd waar gebleken.
In ons huis toen ik hier net woonde zag ik de oude boer soms nog over het erf lopen, vaak gevolgd door een zwarte kat. Toen zijn vrouw ook kwam te overlijden heb ik hem niet meer gezien. De kat zie ik soms nog in mijn ooghoeken langs komen.
CoonArt schreef:Ik laat het wegvoeren met Mirre (schijnt te helpen) want nu ben ik het zat hoor! Altijd gelazer in die hoek van de kast...
Púúr dit ene hoekje...
[ [url=m/juf0eC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nTpg3J.jpg]Afbeelding[/url] ]