Dit is mijn exemplaar.
Eigenlijk wel weer op zoek naar een nieuwe.
Deze heeft iets te veel gebruikers schade ondertussen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Alik schreef:En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.
[ [url=m/yUEctr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat roze is gaaf zeg! Heb ik nog nooit gezien, maar heel mooi!
yvje86 schreef:Vroeger had je de zangeres Anastacia.. die had ook altijd gekleurde zonnebrillen op. Toendertijd was dat behoorlijk hip.. begin jaren 2000 ongeveer.
Alik schreef:Ja, ik doe ook mee
Mijn bril voor alledag. Volgens mij hetzelfde montuur als ik bij de eerste reactie zag, van KimD maar dan in een roze/paarse kleur
[ [url=m/6fPLG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.
Eretria schreef:Alik schreef:Ja, ik doe ook mee
Mijn bril voor alledag. Volgens mij hetzelfde montuur als ik bij de eerste reactie zag, van KimD maar dan in een roze/paarse kleur
[ [url=m/6fPLG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn zonnebril. Ik wil de wereld graag af en toe door een roze bril bekijken en ik vind een donkere zonnebril niet fijn.
Mooie zonnebril! Ik zou alleen wel even naar de opticien gaan, hij staat scheef en dat is niet ten goede van je ogen
Alik schreef:yvje86 schreef:Vroeger had je de zangeres Anastacia.. die had ook altijd gekleurde zonnebrillen op. Toendertijd was dat behoorlijk hip.. begin jaren 2000 ongeveer.
Haha ja klopt zij had inderdaad ook altijd een roze bril.
Dit is de bril die maakte dat ik een roze bril wilde hebben. Beetje bewogen foto maar het idee is wel duidelijk denk ik.
[ [url=m/FYYavc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Depende schreef:Die van jou vind ik veel mooier dan het voorbeeld!