Naadloos broekje onder jurk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 10:15

BillyJ schreef:
De broekjes van anne rolfi waar ik het over had, zijn bij nader inzien, geen aanrader.

Ze zitten heerlijk, maar de (gelijmde? Gelaste?) Naad die aan 1 kant zit, laat los na enkele wasbeurten.. en dat voor slipjes van een dikke 7 euro per stuk :roll:

Ik vind het zonde, want deze waren voor mij, ideaal!

Even mee terug hoor! Ik heb deze ook, sommige zijn al jaren oud, en nog geen enkele naad los of kapot.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 18:46

MarliesV schreef:
BillyJ schreef:
De broekjes van anne rolfi waar ik het over had, zijn bij nader inzien, geen aanrader.

Ze zitten heerlijk, maar de (gelijmde? Gelaste?) Naad die aan 1 kant zit, laat los na enkele wasbeurten.. en dat voor slipjes van een dikke 7 euro per stuk :roll:

Ik vind het zonde, want deze waren voor mij, ideaal!

Even mee terug hoor! Ik heb deze ook, sommige zijn al jaren oud, en nog geen enkele naad los of kapot.

Ik heb er enkele die (tot nu toe) nog goed zijn. Maar de helft heeft dus net zo goed al losgelaten op de naad en die zijn niet eens zo heel oud :(
Mss is de kwaliteit naad van de nieuwe gewoon minder geworden? :+

Ik ben gelukkig zelf nogal handig met de naaimachine dus ik ga ze wrs even oplappen hahaha .. verder zitten ze echt super lekker!

Storm

Re: Naadloos broekje onder jurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 15:38

Ik heb de broekjes van Snagtights nu meerdere keren gedragen maar ik ben toch wel heel erg tevreden. Ze blijven perfect zitten en kruipen niet omlaag of omhoog. Ook corrigeren ze fijn. Ik ben echt blij.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 16:10

Storm schreef:
Ik heb de broekjes van Snagtights nu meerdere keren gedragen maar ik ben toch wel heel erg tevreden. Ze blijven perfect zitten en kruipen niet omlaag of omhoog. Ook corrigeren ze fijn. Ik ben echt blij.

Ik heb er ook eentje, een huidskleurige voor onder mijn zomerjurken. Zitten fijn. Ik vind ze niet echt corrigeren maar ze zitten wel prettig.

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 17:25

Hoe vallen de broekjes van snagtights?
Ik zit er aan te denken om hier te bestellen, maar ben aan het twijfelen over de maat.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 17:43

Ik heb ook 2 snagtights! Een zwarte en een huidskleurige. Besteld in juni en duurde 1,5 maand tot ik ze had maar ben er echt onwijs blij mee! Zitten lekker, kruipen niet omhoog bij de benen of omlaag bij de buik. Gewoon heel prettig, bijna alsof je niks aan hebt. Ik vind ze zelf niet corrigeren maar zitten gewoon fijn.

Ik heb de maattabel gevolgd zoals op de website beschreven en ze zitten perfect, dus dat zou ik aanraden als je twijfelt qua maten :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 19:44

Ik heb afgelopen week 1 snagtight broekje gedragen.
Zat de eerste paar minuten wat strak. Maar zat daarna prima.
Ik had de maattabel aangehouden.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 21:54

Ik heb de maattabel aangehouden en die was te groot (lang vooral), dus heb er nu een in een maat kleiner besteld.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 22:31

Ik vind ze goed op maat vallen. Zeker niet te groot. En hier corrigeren ze licht, maar dat vind ik juist fijn.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 22:43

Ik zweer ook bij snagtights. Ik heb ze lekker groot genomen zodat het relaxt voelt.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 11:51

Ben er ook blij mee. Ze zijn inderdaad lang, maar je kan makkelijk de pijpjes wat hoger optrekken. Ik trek ze op tot onder mijn BH-band, heerlijk.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 12:51

Ben toch wel benieuwd ook maar bestelling gedaan voor beige broekje omdat ik een aantal lichte rokken & jurken heb waar mijn prettige zwarte broekje niet onder kan, het grijze fietsbroekje daarvoor is erg warm en qua materiaal te dik.

Ook een zwarte 30 denier panty erbij gedaan om te kijken of die ook fijn is, ben zelf behoorlijk lang dus goed om te horen dat ze lang vallen want de modellen op de website zijn stuk korter (en draag alles wel qua jurken/rokken tot op of net over de knie vind ik mooiste).