Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosDeG schreef:Wij hebben een aantal jaar geleden toen we in ons vorige huis woonde een keer een bak druiven gekocht. Vervolgens niet meer kunnen vinden tot we gingen verhuizen (2 jaar later)..
Lagen in een pan die we nooit gebruikte, waren rozijnen geworden
katybug schreef:Mijn moeder was haar armbandje kwijt. Die is ze kwijtgeraakt toen ze een weekend bij mij gelogeerd had. Toen ik ging samenwonen had ik mijn wasmachine verkocht. De koper wilde de machine leeg laten lopen voor transport. Het schijnt dat er altijd wel wat water in blijft staan? En wat kwam eruit? Mijn moeders armbandje!
Alleen hebben we geen idee hoe het in de wasmachine terecht gekomen is. Ja met de was mee. Maar mijn moeder heeft haar was gewoon thuis gedaan en ik heb het ding niet aangeraakt of om gehad.
LibertyLucky schreef:Een naald !
Op stal
Ik wilde de deken van mijn paard repareren
Was die naald ineens kwijt ..van het randje op de stal gevallen misschien...
Ik heb letterlijk naar een naald in de hooiberg gezocht,want ik had ervoor op die plek paar kratten en hooinetten gevuld met hooi en klaargezet
Ik heb alles uitgeplozen en ja hoor!!
Daar wassie gelukkig
Niobe schreef:Ik was ooit een keer mijn auto kwijt in een parkeergarage. Na een uur zoeken herinnerde ik me ineens dat ik de auto van mijn moeder mee had
tyleysmiley schreef:Mijn toenmalige partner..
Ik vond hem terug op de wc van de kantine van de voetbalclub,met de,jawel,bardame.
Er stond overigens nog geen schimmel op hoor,want zolang was ie nou ook weer niet pleite..
Storm schreef:katybug schreef:Mijn moeder was haar armbandje kwijt. Die is ze kwijtgeraakt toen ze een weekend bij mij gelogeerd had. Toen ik ging samenwonen had ik mijn wasmachine verkocht. De koper wilde de machine leeg laten lopen voor transport. Het schijnt dat er altijd wel wat water in blijft staan? En wat kwam eruit? Mijn moeders armbandje!
Alleen hebben we geen idee hoe het in de wasmachine terecht gekomen is. Ja met de was mee. Maar mijn moeder heeft haar was gewoon thuis gedaan en ik heb het ding niet aangeraakt of om gehad.
Waarschijnlijk met de sluiting in een handdoekje blijven hangen.