Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Wat raakte jij kwijt en waar vond je het uiteindelijk terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:04

Ik heb een keer op een hele grote parkeerplaats een bankpas gevonden. Check ik de naam, was het mijn eigen bankpas. Waarschijnlijk de dag ervoor verloren,maar niet door gehad.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:10

RoosDeG schreef:
Wij hebben een aantal jaar geleden toen we in ons vorige huis woonde een keer een bak druiven gekocht. Vervolgens niet meer kunnen vinden tot we gingen verhuizen (2 jaar later)..
Lagen in een pan die we nooit gebruikte, waren rozijnen geworden :x

Mijn moederis jaaaaaaren geleden een bak kipfilet kwijt geraakt. Zelfs nog terug gereden naar de supermarkt om te kijken of ze het daar was vergeten. En toen zat het niet netjes gesealed zoals nu... maar in een schuim bakje/ schaaltje met huishoud folie erover heen.

Wij hebben de hele winter de schuld gekregen van de stank in de schuur. Alle paardenspullen moesten gewassen worden etc. Maar de penetrante stank bleef....

Tot het voorjaar werd een mijn moeder de tuinstoelen uit de schuur haalde. Kipfilet was tussen de tuinstoelen terecht gekomen :r :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:15

Gadverdamme MRI. _O-

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:23

Mijn moeder was haar armbandje kwijt. Die is ze kwijtgeraakt toen ze een weekend bij mij gelogeerd had. Toen ik ging samenwonen had ik mijn wasmachine verkocht. De koper wilde de machine leeg laten lopen voor transport. Het schijnt dat er altijd wel wat water in blijft staan? En wat kwam eruit? Mijn moeders armbandje!

Alleen hebben we geen idee hoe het in de wasmachine terecht gekomen is. Ja met de was mee. Maar mijn moeder heeft haar was gewoon thuis gedaan en ik heb het ding niet aangeraakt of om gehad. :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:17

katybug schreef:
Mijn moeder was haar armbandje kwijt. Die is ze kwijtgeraakt toen ze een weekend bij mij gelogeerd had. Toen ik ging samenwonen had ik mijn wasmachine verkocht. De koper wilde de machine leeg laten lopen voor transport. Het schijnt dat er altijd wel wat water in blijft staan? En wat kwam eruit? Mijn moeders armbandje!

Alleen hebben we geen idee hoe het in de wasmachine terecht gekomen is. Ja met de was mee. Maar mijn moeder heeft haar was gewoon thuis gedaan en ik heb het ding niet aangeraakt of om gehad. :+

Waarschijnlijk met de sluiting in een handdoekje blijven hangen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:41

Een kniekous :)

Bij het opvouwen en opruimen van de was bleek ik een eenling kniekous te hebben. Nu weet iedereen dat kousen en sokken weleens verdwijnen in de wasmachine dus had al bedacht dat die wel weer een keer te voorschijn zou komen.
Dat gebeurde ook maar niet op een logische plek :+

Was aan het rijden met mijn paard toen ik een kniekous langs de kant van de weg zag liggen. Kleur en patroon leken exact hetzelfde als de eenling die ik thuis had. Toen ik op de weg terug er weer langs kwam ben ik toch afgestapt en heb de kniekous mee naar huis genomen.
De eenling en de vondeling waren een match en zijn weer herenigd! *\o/*

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:57

Ik zelf raak op zich niet zo heel erg vaak iets kwijt.

Maar vorig jaar kochten wij dit huis van de eerste eigenaar.
Bij het uitbreken van de inloopkast kwam mijn man een geplette gouden ring met een smaragd tegen.
Bleek uitetaard van de vorige eigenaresse te zijn.
Was haar verlovingsring en was ze al 30 jaar kwijt. :D

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 18:59

Ik ben een heleboel jaar geleden mijn draadloze muid kwijtgeraakt. Ding nooit meer gevonden zelfs niet toen t huis helemaal leeg ging ivm verhuizing. Ik denk dat hij toch in de prullenbak is gevallen die ook aan die kant stond, was de eerste plaats waar ik keek maar is echt de enige logische verklaring.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:02

X
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:06

Mijn dekbed heeft een donkergrijze kleur, ik had m'n telefoon met het scherm omhoog op m'n dekbed gelegd en heb me helemaal rot gezocht naar m'n telefoon.

Laatst nog was ik m'n telefoon wederom kwijt, ik meteen weer zoeken, was ik er gewoon een filmpje op aan het kijken maar mijn brein kon de connectie niet maken met een lege broekzak en filmpje kijken :')

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:07

Mijn horloge wat ik voor mijn 18e verjaardag had gekregen. Een week van kunnen genieten...

Mijn man merkte dat 10 jaar later op tegen een oud stalgenootje, zij had hem namelijk om en het was een limited edition. Zij had hem ooit gevonden, maar de eigenaar niet gevonden. Dus na 10 jaar alsnog terug gevonden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:12

Toen ik jaren geleden een moederdagcadeau had gemaakt, had ik die verstopt waar ze m niet zou vinden. Toen was ik het alleen zelf vergeten := volgens mij vonden we hem 2 jaar later terug bij de grote opruiming (oftewel: trapkast helemaal leeg halen).

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:19

LibertyLucky schreef:
Een naald !
Op stal
Ik wilde de deken van mijn paard repareren
Was die naald ineens kwijt ..van het randje op de stal gevallen misschien...
Ik heb letterlijk naar een naald in de hooiberg gezocht,want ik had ervoor op die plek paar kratten en hooinetten gevuld met hooi en klaargezet

Ik heb alles uitgeplozen en ja hoor!!
Daar wassie gelukkig

Die hebben wij ook ooit gehad, maar dan een injectie naald met geel mondje. We moesten in de broekspier spuiten, en dan eerst de naald erin en dan pas de spuit erop. Dus ik wil op stal prikken, spant de merrie haar spier en ketst hem er met dezelfde gang weer uit...in het stro... Was even een spannende paar minuten maar toch gevonden.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:25

Een contactlens.
Paard prikte die met zijn oor uit mijn moeders oog en hij viel in het stro in de stal.
En warempel, we vonden de lens terug na lang zoeken!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:35

na een buitenrit bleek mijn portemonnee kwijt, met stalgeld en pasjes erin. Ik alles geblokkeerd. Word is 's avonds gebeld door de stalbaas of ik soms in de stal van pony X had zitten plassen.... uh.... ja.... hoezo? Daar had hij mijn portemonnee gevonden dus :+

Nu ben ik 2 van die doe-het-zelf-horren kwijt, ik weet nog dat ze 2 jaar op een kastje hebben gelegen en dat ik ze heb opgeruimd, maar waar?????? Ik wilde er van de week 1 monteren, nergens meer te vinden...... die zullen van de winter wel weer tevoorschijn komen als ik ze niet meer nodig heb.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:40

Niobe schreef:
Ik was ooit een keer mijn auto kwijt in een parkeergarage. Na een uur zoeken herinnerde ik me ineens dat ik de auto van mijn moeder mee had -O-

Ik was laatst mijn Panda kwijt bij de Ikea.

Duurde een goede 5 seconden voor ik doorhad dat er meerdere verdiepingen parkeergarage zijn. 8)7 en ik stond dus op de verkeerde.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:43

ik was een keer mijn auto kwijt aan de gracht in Utrecht, had avondschool en wist zeker dat ik hem daar geparkeerd had....... was ie afgesleept en kon ik hem ergens buiten Utrecht tegen betaling ophalen -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:44

Mijn hangertje van mijn ketting. Geen flauw idee hoe ik hem ben kwijtgeraakt. Maar ik heb hem na een dik jaar gevonden onder mijn bed. En warempel... In dat jaar dus nooit opgezogen met de stofzuiger.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:48

Ohja ik ben wel wat kwijtgeraakt.
Namelijk het paspoort van onze toenmalige tinker.
Paspoorten lagen altijd samen in 1 laadje, van alle paarden.
En ze kwamen er alleen uit voor entingen.
Vorige jaar dus verhuisd maar het ding nooit weer gevonden.
Vermoeden is dat mijn man hem bij het oud papier heeft gegooid per ongeluk nadat ze net geënt waren.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:49

Ik was al een paar jaar mjn fijnste paar slippers kwijt. Zaten in een gele plastic zak, dat wist ik nog. Uiteindelijk gevonden in een trapkast toen ik die opruimde. Was zo blij dat ik ze weer had dat ik ze ergens in diezelfde gele tas opgehangen heb en ze nu dus weer kwijt ben, al 2 jaar. En nee ze liggen dus niet in die trapkast 8)7

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:18

LOL voel me een stuk beter, ik ook een keer in paniek mijn telefoon gezocht, terwijl ik aan het bellen was. Vroeger toen ik nog rookte een nieuw pakje sigaretten, foetsie. Uiteindelijk gevonden in de afvalbak. En heel vroeger 3 keer geslaapwandeld, of slaapgewandeld, whatever... 1e keer werd ik wakker en had geen t-shirt meer aan. Die vond ik uren later in de WC pot terug. Ik weet niet meer wat ik aan het dromen was. 2e keer werd ik wakker en was mijn hoofdkussen weg, die vond in uiteindelijk op de bank in de woonkamer. De laatste keer werd ik heeeel koud wakker, toen was mijn hele dekbed verdwenen, die vond ik terug op de keukentafel. Daarna nooit meer gebeurd, denk ik..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:26

Ik was bij een aantal winkels geweest, kwam thuis zat mijn pinpas niet meer in mijn portemonnee. >;)
Dus ik weer terug. Al die winkels wederom bezocht, maar niemand had mijn pinpas gevonden.

Helemaal geïrriteerd weer terug naar mijn auto, ik stap in, zit die in het vakje bij de deur.. 8)7 Ik wilde 's avond nog gaan tanken op weg naar stal en dacht handig te zijn mijn pasje vast in de auto te laten. Dan kon ik hem ook niet vergeten.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:42

tyleysmiley schreef:
Mijn toenmalige partner..

Ik vond hem terug op de wc van de kantine van de voetbalclub,met de,jawel,bardame.
Er stond overigens nog geen schimmel op hoor,want zolang was ie nou ook weer niet pleite..

Oei dat is wel liever kwijt dan rijk zeg!

Dat met die auto bij ikea heb ik ook een keer gehad. Hele parkeerdek afgezocht, denk ook echt wie jat er nou een Ford Ka. Verkeerde verdieping inderdaad.

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:49

Storm schreef:
katybug schreef:

Waarschijnlijk met de sluiting in een handdoekje blijven hangen.

Ja zoiets gokken wij ook. :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 21:31

Nu krijg ik weer hoop.Mijn moeder met Alzheimer heeft haar trouwring verstopt.Nog steeds niet gevonden.We houden hoop.