Wel/geen overlast voor buren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 15:47

Jammer voor ze!
Oud of niet oud, ze moeten voor zich kijken op hun eigen balkon en eigen uitzicht!

Als ze last hebben van jouw scherm dan zitten ze teveel naar die van jou te kijken. Jammer dan, dat is dan hun probleem. Ze overlopen steeds bij jou zonder rekening met jou te houden? Dat is ook niet netjes van hun. Zeg er inderdaad n gezellige plant neer voor t mooie groene idee/ uitzicht! (dat ze op hun eigen deel blijven vooral).

Pivione

Re: Wel/geen overlast voor buren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-21 19:42

Ik heb niks meer gehoord!

Die grote plant gaat er komen zodat ze niet meer overlopen haha! (En een airco… wordt misschien wel vervolgd het geklaag )

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 19:44

Wat hebben ze eigenlijk voor reden voor het overlopen, ik zou daar echt korte metten mee maken. Mijn balkon, mijn privacy.

Edit: Ik zie ze de plant nog wel aan de kant schuiven als ze echt willen.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 19:52

Een leuke plant met veel prikkels kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 20:15

Dit topic maakt mijn dag net iets beter :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 20:56

Wauw. Ik zou lekker ongegeneerd naakt gaan zonnen als je weet dat ze over gaan lopen, ik weet zeker dat ze dan zo gegeneerd zijn dat ze je nooit meer aan durven te spreken. Verschrikkelijk irritant dit voor jou.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 20:59

zonnebloem18 schreef:
Wat hebben ze eigenlijk voor reden voor het overlopen, ik zou daar echt korte metten mee maken. Mijn balkon, mijn privacy.

Edit: Ik zie ze de plant nog wel aan de kant schuiven als ze echt willen.

Veiligheid.
Als er brand uitbreekt oid is dit wsl de route naar een nooduitgang/brandtrap.
Ik heb vergelijkbare situaties gezien maar vaak zit er ipv een open stuk een deurtje in dezelfde stijl als de platen etc die het balkon afschermen.
Heb laatst nog als tijdelijke oplossing van die draadgaaspaneeltjes (c&c systeem) aangebracht op een balkon en ivm de nooddoorgang daar twee aan elkaar gekoppelde paneeltjes achter het paneelhekwerk geschoven zodat de doorgang in twee seconden vrij is indien nodig.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 21:11

Dat snap ik, maar zoals ik het lees wordt hij nu al gebruikt om over te lopen en ik ga er van uit dat er bij TS in het gebouw niet regelmatig brand uit breekt.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 21:13

Het zijn wel je buren hè! ik zou proberen dit aan ze duidelijk te maken, dat dit is wat jij wil, op jouw balkon, maar het wel vriendelijk houden. Je zal waarschijnlijk nog wel een poosje naast ze wonen en dan is een goede verstandhouding toch fijner dan ruzie over zo'n stom onderwerp, wat met een beetje overleg ook helemaal niet nodig is.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 22:27

zonnebloem18 schreef:
Dat snap ik, maar zoals ik het lees wordt hij nu al gebruikt om over te lopen en ik ga er van uit dat er bij TS in het gebouw niet regelmatig brand uit breekt.

Dat zou ik als ik TS was dan ook aangeven aan zowel de buren als bij de opzichter/verhuurder/vereniging of wat voor TS dan ook van toepassing is.
Het is imo nl een enorme inbreuk op mijn privacy als mijn buren dit zouden doen en ik persoonlijk zou zó uitflippen dat ze zich wel honderd keer bedenken voor ze het nog eens doen. }>