Domme tiener acties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiren

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 20:52

Floppiebommen. In het volledige computerlokaal.

Drie weken geschorst en mocht nooit meer zonder begeleiding het lokaal in -O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:05

marleen_usar schreef:
Ja ik hield wel van een pittig geintje, op school jeukpoeder in iemand zijn trui. En een stinkbom in het lokaal, de lerares ging weg en kwam terug als de dader zich zou melden.

Ja, een klasgenoot van mij flikte dat ook ooit eens in het natuurkunde lokaal.

De leraar komt als laatste binnen, ruikt de stinkbom, draait zich om, loopt het lokaal uit en draait de deur op slot.

En we konden allemaal nablijven.

:')

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:23

ista schreef:
Tallie1979 schreef:
Ach ja, 3 dagen spijbelen omdat je favoriete pop band uit elkaar gaat en je dus 3 dagen in de kou staat te blauwbekken voor het hotel in de hoop een glimp op te vangen. :))

Dat moet Take That zijn geweest, of niet? :+

Jaloers...Net die week ging ik met school een week naar Londen...de frustratie -O- :')

Lichtrijden op je fiets, en dan net te dicht langs de stoeprand op. Ik heb ergens nog een foto van het resultaat: een gezicht dat voor de helft open lag }:0 Met school naar de rechtbank gaan, maar door vertraging van de bus, de bus met de klasgemist en op de gok een bus naar de stad genomen. Achteraf gezien was ik er vlak in de buurt, maar raakte in paniek. Het heeft serieus een paar uur rondhangen in het winkelcentrum, en een overweging terug te lopen via vluchtstrook van snelweg gekost, voordat ik de juiste bus terug had gevonden. :o?
Verder was ik eigenlijk een bijzonder braaf kind, achteraf bezien... Wordt one hell of a midlifecrisis om die 'schade' in te halen :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:35

Ik denk ik was nog jonger als de tienerleeftijd.
Wilde totally spies na doen, gaan staan op de rand van de bank om zo voorover op de punt van de tafel te klappen.. oeps :Y)

Ik ben aan het denken maar geloof dat ik best braaf en voorzichtig was!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:38

Qimm schreef:
Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D

Oh ja en dan iemand achterop die was dan 'ruiter' en dan van voor was het paard en die werd wat wild en schudde met zijn hoofd. En toen lagen we op de grond :+ Ik kon niet meer fietsen of recht staan want ellebogen en knieën lagen helemaal open en ik heb er nog littekens van!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:01

Mijn broer werd bijna 16 en er stond een zundap in de tuin. Iedere dag keek hij er naar en baalde zichtbaar dat hij nog een paar dagen moest wachten voor dat hij er op mocht rijden.
Toen wij alleen thuis waren vroeg hij of ik achter op wilde zitten hij zou dan alleen achter in het pad rijden. Maar dat mag niet riep ik toen, ach kom op het is maar een klein straatje.

Oke ik ga achter op, dat deed ik dus en hij gaf flink gas. Hij reed weg en ik viel er af op mijn kont. Auw dat deed flink zeer, hij kwam terug en was zo opgewonden.Ik stond op en strompelde weg, doet het zo.n zeer? Ja mijn stuitje is dat, ik ga nooit meer achter op. Een dag later probeerde ik zo normaal mogelijk te gaan zitten en mijn moeder keek me aan.ja dat is je straf he stiekem achter op gaan zitten en dan er af vallen.

Ik wist niet waar ik moest kijken en ik kreeg een rood hoofd. Wat bedoel je precies, jij weet heel goed waar ik het over heb.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:07

Doet me eraan denken: iemand op stal had haar voet omgeslagen en zat in de gips. Het hele verhaal was wazig en deze dame durfde al wel eens de waarheid verdraaien :D en toen kwam het uit: niet voet omgeslagen op weg naar huis (wat korter was door de wei). Maar ze was dus in de wei op de merrie van de eigenares gestapt zonder halster of hoofdstel en eraf gekletst :D achteraf konden we er allemaal wel om lachen maar dat was echt een domme actie.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:14

Toen ik een jaar of 14 was, geloof ik, hebben wij de schommel van het frame gehaald, en daar een ladder voor gezet. En dan springen naar het frame, en die vastgrijpen. Telkens een beetje verder als het lukte.

En ja hoor - te ver. Ik haalde het frame niet, en viel kei hard op de grond. Helaas viel ik met mijn schouder op de borduur waar vroeger de hondenren stond.

"Niks zeggen he, anders moet je naar de dokter en we zouden gaan zwemmen."
Dus ik zeg niks, mijn broer had ook niks gezegd die keer dat hij een buis door het valse plafond van de zolder had geramd en daaraan bengelde, en toen op zijn hoofd viel en uiteindelijk een hersenschudding had.

We zijn toen niet alleen gaan zwemmen, er waren ook reuzegrote trampolines! Of ik daar kon gaan onderliggen, en mijn broer en zijn vrienden dan springen. Tuurlijk! Knal, sprongen ze recht op die schouder :+

Edit: domme twintiger actie: mijn bril lag vroeger altijd gewoon op mijn dashboard, achter het stuur. Vetrekken, bril niet op. Dat vrij meteen beseffen, arm door stuur steken, bril pakken. Helaas zat ik al in de bocht - ik kom uit de bocht, laat stuur schieten, en breek zo bijna mijn arm, want die zat dus nog tussen mijn stuur :+

Domme dertiger actie: "als het in mijn straat niet gevroren heeft, dan ergens anders ook niet!" - zei ze tegen zichzelf. 50km/u met de scooter, en dan vrolijk remmen. Voor ik wist wat er gebeurde, draaide mijn scooter 180° en knalde ik met een rotvaart de grond op. Dubbel dom: helm niet vast gemaakt. Die vloog, samen met mijn bril, de rijbaan op. Mijn scooter, mijn helm, mijn bril en ik waren perfect in orde. Nou ja, ik had wel gekneusde ribben en een gekneusde schouder, maar hey, het kon véél erger!

Oh, en toen ik 7 was. "Hou jij je vast aan de rand van het stapelbed, ik hou je voeten vast". Dus ik hang horizontaal flink hoog boven de grond, met mijn neus naar beneden. Helaas liet mijn stiefbroer plots los, en viel ik loodrecht naar beneden. Op tapis plein, en ik schoof nogal door, dus héél mijn gezicht verband. Zag er afschuwelijk uit :') En hij is gaan lopen van mijn vader haha, die was niet blij, die moest me zo terug geven aan m'n moeder :+
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 30-05-21 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:29

Ouch!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 00:51

Mijn nichtje in de zomer de winkel insturen om winterpenen te halen.

Zij weer naar buiten komen dat ze ze niet kon vinden. Ik zei dat ze het even moest vragen en ik op de fietsen zou letten.

Zij naar binnen om het weer te vragen.

Ze komt helemaal verslagen buiten met de mededeling dat ze het niet snapte. Er waren namelijk geen winterpenen in de zomer.

Ik heb me rot gelachen.

Zo flauw

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 01:13

Ik was een rebelletje vroeger, ging fietsen stelen maar koos wel voor de grootste verlaten kneusjes die er waren, ketting eraf, lekke band, ergens verlaten :7 die dus geen baasje hadden en zette ze vervolgens weer niet ver daarvandaan neer :') deze fietsen hadden overigens ook geen sloten :Y) brak niks open.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 07:55

LWDaisy, oef. Je verhaal doet mij denken aan de basisschool. Daar sprongen mijn klasgenoten vanaf de picknicktafel naar het klimrek. 'Springen, klimrek vastpakken, uitslingeren en als je stilhangt weer loslaten en op de grond landen'.

De picknicktafel ging steeds een stukje achteruit zodat je verder en harder moest springen.

Mijn klasgenootje sprong, misste, en viel plat op de grond. Ze ving zich op met haar onderarmen. Het resultaat? Beide polsen vervelend gebroken...
Ik zie haar daar nog liggen met tranen in haar ogen :(:)