Drie weken geschorst en mocht nooit meer zonder begeleiding het lokaal in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Ja ik hield wel van een pittig geintje, op school jeukpoeder in iemand zijn trui. En een stinkbom in het lokaal, de lerares ging weg en kwam terug als de dader zich zou melden.
ista schreef:Tallie1979 schreef:Ach ja, 3 dagen spijbelen omdat je favoriete pop band uit elkaar gaat en je dus 3 dagen in de kou staat te blauwbekken voor het hotel in de hoop een glimp op te vangen.
Dat moet Take That zijn geweest, of niet?
Met school naar de rechtbank gaan, maar door vertraging van de bus, de bus met de klasgemist en op de gok een bus naar de stad genomen. Achteraf gezien was ik er vlak in de buurt, maar raakte in paniek. Het heeft serieus een paar uur rondhangen in het winkelcentrum, en een overweging terug te lopen via vluchtstrook van snelweg gekost, voordat ik de juiste bus terug had gevonden.
Qimm schreef:Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep
Ik kon niet meer fietsen of recht staan want ellebogen en knieën lagen helemaal open en ik heb er nog littekens van!
en toen kwam het uit: niet voet omgeslagen op weg naar huis (wat korter was door de wei). Maar ze was dus in de wei op de merrie van de eigenares gestapt zonder halster of hoofdstel en eraf gekletst
achteraf konden we er allemaal wel om lachen maar dat was echt een domme actie.
En hij is gaan lopen van mijn vader haha, die was niet blij, die moest me zo terug geven aan m'n moeder