, dametje met pit
, misschien dezelfde pit als haar oma
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Tja, je hebt het uit gemakzucht (en angst) op zn beloop gelaten want het was wel handig dat ma kleding kocht.
En nu pluk je daar de zure druiven van want je dochter is net zo'n karaktertje.
Kan je moeder breien? Vraag eens of ze een trui voor je dochter wil breien die je dochter zelf uit mag zoeken, is ze een week of vier stil.
En anders gewoon zelf steviger in je schoenen staan en zeggen dat ze op kan zouten met haar commentaar, lastig na door haar te zijn opgevoed en er nooit tegenin gegaan maar je zal wel moeten.
Wat was ik blij met beide oma's, de een gaf altijd een koekje en de ander naaide de prachtigste kleding, in overleg.
jeuk jeuk jeuk en natuurlijk MOEST die trui aan als oma kwam.
. En oma die draait wel bij hoor, ze houd meer van haar kleinkind dan van die jurk! Mazida schreef:Ik moet me ook gewoon niets van mijn moeder aantrekken, maar door haar doen en laten voel ik me soms weer dat kleine meisje dat per se haar goedkeuring wil en dat nooit kreeg. Gelukkig heeft de kleindochter daar geen last van, dametje met pit
Nielojram schreef:Ik verbaas mij over de respectloosheid naar de moeder van de TS.
Het is wel je moeder..Misschien plaatsen jullie kinderen ook dit soort berichten op fora over enkele jaren..
Vooralsnog lijkt het mij een probleem in communicatie wat al langer speelt, en nu bij de TS de druppel heeft laten overlopen.
Hopelijk kom je eruit met je moeder. Bokt daargelaten.
Mazida schreef:Ik moet me ook gewoon niets van mijn moeder aantrekken, maar door haar doen en laten voel ik me soms weer dat kleine meisje dat per se haar goedkeuring wil en dat nooit kreeg. Gelukkig heeft de kleindochter daar geen last van, dametje met pit
Mazida schreef:Ik moet me ook gewoon niets van mijn moeder aantrekken, maar door haar doen en laten voel ik me soms weer dat kleine meisje dat per se haar goedkeuring wil en dat nooit kreeg. Gelukkig heeft de kleindochter daar geen last van, dametje met pit
Mazida schreef:Ik moet me ook gewoon niets van mijn moeder aantrekken, maar door haar doen en laten voel ik me soms weeri dat kleine meisje dat per se haar goedkeuring wil en dat nooit kreeg. Gelukkig heeft de kleindochter daar geen last van, dametje met pit