Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DuoPenotti schreef:Er zit wel veel verschil in lezen, ook in maandlenzen onderling. (daglenzen geen ervaring mee)
Ik hoef die goedkope van bijvoorbeeld het kruidvat niet in te toen, die doen me echt pijn.
Ook de vloeistof maakt veel verschil, bij de ene snel droog, de andere juist vettig.
In die zin wel het uitproberen waard.
Goof schreef:Felien_Kyra schreef:Ik heb zachte maandlenzen gekregen. Vond het alleen wel vreemd dat er niet met mij in de winkel is goefenend. Hoorde bij velen dat dit in de winkel gebeurde maar is bij mij niet gebeurd. Als het na een weekje nog niet makkelijk gaat dan ga ik wel even terug naar de winkel om te vragen of ze me kunnen helpen. Al doen ze dat nu misschien door corona niet?
Huh, wat bijzonder is dat.
Heb je niet verschillende lenzen geprobeerd? Sterktes gecheckt etc?
Ik heb een half jaar geleden echt tot in den treure lenzen geprobeerd, verschillende soorten, verschillende sterktes. En ik kreeg ze echt pas mee toen ik ter plekke had laten zien dat ik ze goed in en uit kreeg.
Ik vind het eigenlijk echt een gebrek aan service dat jij dit niet hebt geoefend. Heel slordig.
Goof schreef:Bizar hoor TS, ik vind dat echt geen service. Ik heb echt daar moeten oefenen, mocht ze pas meenemen als ik kon laten zien dat het lukte. Heb ook verschillende soorten lenzen en sterktes uitgeprobeerd net zolang tot ik de juiste lens gevonden had.
Ik heb toevallig vorige week gevraagd of er van mijn lenzen ook daglenzen te krijgen zijn en dan krijg ik ook gewoon een proefsetje mee. Allemaal service.
Slim dat je gaat bellen, ik zou zeker even iemand mee lagen kijken.