Theorie heb ik 3x over gedaan

En ehh... Het is meer dan ipv meer als
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar het was te kortdag om het examen zomaar te verzetten en voor het geld wat ik eraan kwijt was vond ik het zonde om het niet te proberen.
Blue_Eyes schreef:Ik heb veel lessen gehad, maar dat lag voornamelijk aan de tijd waarin ik mijn rijbewijs haalde. Ik zakte de eerste keer en de tijd die ik moest wachten op een her was toen gemiddeld 3 maanden. Ik had pech, het werden er 4. En dan iedere week een les 'om het wel bij te houden' dat resulteerde in meer dan 50 lessen. Maar toen ook zonder problemen geslaagd.
S8903N schreef:Heel dapper dat er bokkers zijn die toe durven geven dat ze meer dan 50 lessen nodig gehad hebben. Ook hier proef ik helaas dat zo gauw je er meer dan 30 gehad hebt, je een soort van kneusje bent.
Zelf ook meermaals uitgelachen geweest omdat ik een ‘bizar’ aantal lessen nodig had, namelijk 73.
Werkte ook goed voor mijn faalangst joh
.
tempura schreef:Je had beter ook kunnen vragen hoevaak mensen over hun theorie examen hebben gedaan... weet niet of je die al gehad is maar ik hoor dat mensen juist daar op vastlopen. Mensen die het echt 6/7/8x opnieuw hebben moeten doen. Ik heb hem 2x gedaan en was echt verbaast hoe moelijk zo'n test was. En ik ben iemand die goed kan leren. Als je niet praktisch bent ingesteld zijn die inzicht vragen echt super vreemd. Je moet een beetje het 'systeempje' van de vragen doorhebben.
Succes verder

tempura schreef:Je had beter ook kunnen vragen hoevaak mensen over hun theorie examen hebben gedaan... weet niet of je die al gehad is maar ik hoor dat mensen juist daar op vastlopen. Mensen die het echt 6/7/8x opnieuw hebben moeten doen. Ik heb hem 2x gedaan en was echt verbaast hoe moelijk zo'n test was. En ik ben iemand die goed kan leren. Als je niet praktisch bent ingesteld zijn die inzicht vragen echt super vreemd. Je moet een beetje het 'systeempje' van de vragen doorhebben.
Succes verder
kosseh schreef:Ik heb zelf boven de 45 uur aan lessen gehad. De meeste 1,5 uur per les.
3de examen pas geslaagd.. Ik heb faalangst en durfde hierdoor niet goed te rijden als de andere zichtbaar oplette.
M'n instructeur had dit snel door en deed dan dingen om mij af te leiden zoals spelletjes wie het eerst een verkeersbord zag enzo.
Tsja met examinator gaat dat helaas niet.
Na 30 uur reed ik wel al goed genoeg, maar zodra er echt opgeled werd klapte ik dicht.
Ik heb overigens geen pakket gehad. Maar losse lessen en examen. Scheelde vrij weinig in de prijs
O en tussen tijdse toets hoeft echt niet. Kan je beter dat geld steken in evt een extra examen.
Juist lekker als je een bijzondere verichting moet doen tijdens je examen. Blijft er minder tijd over om een fout te maken tijdens het rijden
S8903N schreef:Heel dapper dat er bokkers zijn die toe durven geven dat ze meer dan 50 lessen nodig gehad hebben. Ook hier proef ik helaas dat zo gauw je er meer dan 30 gehad hebt, je een soort van kneusje bent.