Palmera schreef:Dilan93 schreef:
Wij vrouwen moeten ermee dealen, omdat wij sterk genoeg zijn om het te overleven
Ik haak hier even op in. Sorry, maar wie in janken uitbarst om iets zinloos omdat ze ongesteld is doet dat omdat ze dat zelf wil. Het zichzelf toestaat.
Ik ben ook ongesteld, compleet met PMS, hoe graag ik ook zou janken en gillen: ik ben eem volwassen vrouw en ik ga echt mijn hormonen niet voor mij laten bepalen. Tot 10 tellen en desnoods gaan hardlopen. Maar dat gehuil omdat ik ongesteld ben, mooi niet. Niemand in mijn omgeving hoeft mee te genieten van mijn hormonen.
Ik sta echt helemaal perplex van dit topic, nooit gedacht dat sommige vrouwen zichzelf dit soort menstruatie aanstellerij toestaan.
Ik zal er ongetwijfeld een aantal op hun tenen trappen, maar ik kan hier echt niet tegen. Iedere vrouw is vaak zat ongesteld in haar leven, het zou toch wat zijn als we allemaal brullend op de vloer gaan liggen? Wat dachten jullie van vrouwen in minder gunstige situaties? Oorlogen ofzo? Zouden die zich ook zo aanstellen?
Maar ondertussen wél net zoveel willen verdienen als een man! Moet je zien wat er met het salaris van een man gebeurd als hij 5 dagen per maand gaat zitten janken!
Echt, sorry, ik kan hier zo niet tegen hè.
Dat jij niet wilt huilen betekend natuurlijk niet dat een ander dat niet mag. Lekker janken hoor dames, ik zal nooit mijn gefrustreerde tranen proberen in te houden omdat dat hoort. We hoeven gelukkig geen oorlogen meer te overwinnen!

En daarnaast, nu lijkt het net alsof we de hele dag als een kwade peuter op de grond aan het stampen zijn maar volgens mij functioneert het grootste deel van ons gewoon prima en zijn het gelukkig allemaal hele kleine momentjes dat we ons even verliezen aan hormonen. En écht, dat maakt helemaal geen bal uit.