Morrie.Ts... je maakt mijn dag goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Su_Cr_Cheese schreef:Ik wist niet zo goed hoe ik het moest omschrijven, maar dat is het inderdaad.Mijn man zegt ook niet teveel borstelen trouwens , het zit dan wat meer ''aan elkaar'' als ik het zo goed zeg
Ik ga eens kijken naar dat poeder waar je het over hebt mkango
Ik ga morgen gelijk eens kijken of ik de kapper te pakken krijg en dan maar een afspraak maken ....
Ben vanmiddag even bezig geweest met zo'n mooie hogere vlecht met los haar eronder...conclusie is...Mama mag nog even oefenen maar het is wel de perfecte manier om het goed uit zijn gezicht te houden

Morrie schreef:Waarom uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen?had ik nou maar niet gegoogeld op Viking Hair Style........![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn volgend leven ga ik op zoek naar zo'n kerel
Mkango schreef:Morrie schreef:Waarom uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen?had ik nou maar niet gegoogeld op Viking Hair Style........![]()
![]()
![]()
![]()

Morrie schreef:had ik nou maar niet gegoogeld op Viking Hair Style........![]()
![]()
![]()
![]()

KahluaB schreef:Sorry dat ik de tere zieltjes beledigd heb.![]()
Ik begreep kennelijk ts verkeerd.
Su_Cr_Cheese schreef:KahluaB schreef:Sorry dat ik de tere zieltjes beledigd heb.![]()
Ik begreep kennelijk ts verkeerd.
Dat kan natuurlijk gebeuren en in die zin heb ik ook wat heftiger gereageerd dan dat had gekund!
Het ging puur om de gender specificaties en niet het verdere leven.
Ik vind het fijn dat je reageerd en stoer dat je zegt het verkeerd te hebben begrepen![]()
Jij zegt afknippen maar welke reden zou je daarvoor hebben ? en daar ben ik oprecht benieuw naar.

KahluaB schreef:Zo denk ik er nu eenmaal over,en ik ben echt niet iemand die doet wat de meute vindt dat hoort.
Een kind moet ,vind ik, zorgeloos door het leven kunnen gaan en niet, " buiten de boot" vallen ,bij andere kinderen omdat het er "anders" uit ziet.
SandAndOak schreef:Maar zelfs als je niet wezenlijk "anders" bent: als je de pispaal bent, dan ben je de pispaal.KahluaB schreef:Zo denk ik er nu eenmaal over,en ik ben echt niet iemand die doet wat de meute vindt dat hoort.
Een kind moet ,vind ik, zorgeloos door het leven kunnen gaan en niet, " buiten de boot" vallen ,bij andere kinderen omdat het er "anders" uit ziet.
Ik snap je redenatie ergens wel, maar ik denk dat je eigenlijk een beetje denkt vanuit een onbewuste "angst."
Bekijk het eens anders: Als iedereen er lekker uitziet zoals hij of zij dat wil, dan is de kans om "buiten de boot" te vallen door uiterlijk veel kleiner omdat er niet perse een standaard is en er meer variatie is.
Daarbij denk ik dat het zaak is om kinderen te leren dat "anders" niet raar is of een reden is om te pesten/plagen. (Veel volwassenen moeten dat ook nog leren helaas..) Niet om "anders" uit de weg te gaan uit angst voor dat gedrag dat we niet willen zien.
KahluaB schreef:Maar ze vroeg in eerste instantie naar andere dingen die ze met zijn lange haar kon doen. Zeggen dat ze het moet afknippen is een beetje hetzelfde als tegen iemand zeggen dat ze maar een kat moeten nemen als ze twijfelen tussen het kopen van een chihuahua en een bouvier.Tja,dit is nu eenmaal hoe ik erover denk(te vroeg ernaar),mag dat?
KahluaB schreef:Tja,dit is nu eenmaal hoe ik erover denk(ze vroeg naar aan leiding van mijn reactie ernaar),mag dat?
Anders is niets mis mee,maar voor een volwassene is het iha ,makkelijker ermee om te gaan,dan voor een kind.
MarcoBorsato schreef:KahluaB schreef:Tja,dit is nu eenmaal hoe ik erover denk(ze vroeg naar aan leiding van mijn reactie ernaar),mag dat?
Anders is niets mis mee,maar voor een volwassene is het iha ,makkelijker ermee om te gaan,dan voor een kind.
Ik denk dat wij een generatie of 2 schelen dus ergens snap ik je wel. Maar ik vind het ook ouderwets en een beetje boers, blij dat wij ergens wonen waar mensen niet zo bekrompen denken.
KahluaB schreef:MarcoBorsato schreef:
Ik denk dat wij een generatie of 2 schelen dus ergens snap ik je wel. Maar ik vind het ook ouderwets en een beetje boers, blij dat wij ergens wonen waar mensen niet zo bekrompen denken.
Als jij denkt dat ik bekrompen ben,dan ben je zelf net zo bekrompen..
Ik bekijk het vanuit het welzijn van het kind ,zo simpel is het.
De zoon van TS wil dit zelf, t is niet alsof ze hem in de kelder geketend houdt zodat ie zijn eigen haar niet kan afknippen.