_San87_ schreef:mvdende schreef:
Afhankelijk van de staat (veel gedragen of nog zo goed als nieuw)
De leeftijd (model van 5 jaar geleden of nieuw model)
En de huidige prijs waar het nieuw voor aangeboden wordt.
En het merk... voor bepaalde merken ben ik bereid meer te betalen dan voor anderen. Zeg maar Harry's horde of Anky..
Is het een zo goed als nieuwe trui van een goed merk en is het helemaal wat ik zoek en is de huidige nieuwprijs nu nog €60, dan zal ik zeker €30 ex verzendkosten betalen.
Maar voor een afgedragen trui van Harry's horse van 7 jaar geleden zou ik €5 echt de max vinden.
Ik denk niet dat Marco een afgedragen trui überhaupt nog zou verkopen. En al helemaal niet voor 30 euro.
Het gaat mij in dit geval niet om MB persoonlijk, maar om het voorbeeld...
Je wil niet weten Hoe vaak ik wel niet "afgetrapte" dingen tegen kom op marktplaats voor een belachelijke hoge prijs...
Het is een spelletje en als je het goed speelt, kan je leuke dingen behalen. Ik heb vaak genoeg iets op marktplaats gekocht, het een tijdje gebruikt en het voor een hogere prijs weer kunnen verkopen. Je moet goed weten wat iets waard is, en dan kom je soms écht koopjes tegen, wat aangeboden wordt vér onder de daadwerkelijk waarde...
Maar het spelletje kan ook gigantisch irritant zijn.... verkopers die niet meer reageren totdat er 10x over jou bod heengegaan is... ipv direct een reactie, betalen en deal...
Kopers die tot in den treuren afdingen en niet willen begrijpen dat jouw prijs vast is...
Soms is marktplaats leuk, soms even totaal niet.
. Nu heb ik softboots, waardoor ik dat probleem over 10 jaar niet opnieuw heb. 

Ook mensen die gezegd hebben het te willen, maar dan toch de tikkie niet betalen...
zeg dan gewoon dat je het niet meer wil