Anders dan in mijn jonge jaren, toen was het vooral lang leve de lol. Ook goed hoor. Maar ik steek nu zelf anders in elkaar en kijk daarnaast anders naar alles rondom paarden.
Ik ben gestopt met rijden. Ik zou dolgraag opnieuw willen beginnen maar dat gaat niet meer vanwege een allergie.
Ik denk dat ik nu ik ouder en wijzer ben (ahum wat op leeftijd begin te raken
) ik er heel anders op zou zitten. Ik ben zo benieuwd wat dat zou hebben opgeleverd.
Mijn ouders kunnen gewoon echt niet koken. Was daar altijd een hele moeilijke en ondankbare eter maar nadat ik het huis uitging ben ik spontaan ontpopt tot een alleseter, als ik vertel dat ik vroeger nauwelijks iets lustte kan niemand dat nu meer geloven
Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mezelf wat aan te leren maar ik begin te twijfelen of lichaamsbeweging wel uberhaupt iets voor mij is. Of ik vind het niet leuk, of ik maak geen progressie in de tijd dat 90% van de mensen er wel in verbeterd en dan is alle lol er voor mij ook al af, of beide. Fitness vind ik niks, ik kan mezelf prima 3x per week naar een sportschool slepen of een thuisworkout doen maar na 3 maanden vind ik er nog steeds niks aan en ga ik telkens met tegenzin. Hardlopen en wandelen (als workout dus ook echt, niet een rondje door de buurt) idem. Nog een paar andere dingen geprobeerd zoals dansen en pole fitness maar ik heb 0.0 ritmegevoel en maak gewoon geen vooruitgang. Voor corona was ik bezig met klimmen maar ook dat was het niet. Zelfde verhaal, op zich wel leuk maar na een half jaar kan ik nog steeds alleen maar dezelfde routes als op dag 1 en heeft iedereen waarmee ik was begonnen flink progressie gemaakt. Blegh
Ik zou dat gewoon eens een paar keer moeten doen, maar ik voel me altijd zo bekeken. Fileparkeren gaat prima, maar achteruit is een Groot Ding in mijn hoofd.

.