Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan mijn buren niet uitstaan.
Morrie schreef:ik ben heel vaak verhuisd in mijn leven, maar heb nog nooit kennis gemaakt met de buren.
Van huis uit waren we erg op onszelf, mijn ouders gingen niet om met buren en dat heb ik blijkbaar overgenomen.
Mijn huidige buren kwamen zelf een bloemetje brengen omdat ze 3/4 jaar aan het verbouwen geweest waren wat nogal veel geluidsoverlast gegeven had. Verder ken ik hier na 4 jaar nog niemand. (nou ja, 1 stel, dat ik al kende voor ik hier kwam wonen)

Of wij mee wilden doen, ja hoor tuurlijk 
funnyhorses schreef:Hier krijgen ze de kaken niet van elkaar, echt erg! Niemand zegt iets en als je iemand groet valt die nog net niet achterover van schrik.
Paar jaar geleden pakketje aangenomen van de toen nieuwe buren, man kwam het ophalen en die zei niks tot weinig.
Elk woordje uit zn neus moeten trekken en tot op heden lopen ze als zombies langs met kop omlaag. Vreselijk als je zelf zo niet bent pfffff
....funnyhorses schreef:Hier krijgen ze de kaken niet van elkaar, echt erg! Niemand zegt iets en als je iemand groet valt die nog net niet achterover van schrik.
Paar jaar geleden pakketje aangenomen van de toen nieuwe buren, man kwam het ophalen en die zei niks tot weinig.
Elk woordje uit zn neus moeten trekken en tot op heden lopen ze als zombies langs met kop omlaag. Vreselijk als je zelf zo niet bent pfffff
) kwamen er een aantal buren langs met een bloemetje en diegene die niet kwamen, zijn later nog langs geweest met kaarten en bloemen. Was echt prima want zo heb je iedereen in een keer en je hebt er alleen maar plezier van want gemeenschap is best hecht hier en het praat een stukje makkelijk zo! 
Mri schreef:funnyhorses schreef:Hier krijgen ze de kaken niet van elkaar, echt erg! Niemand zegt iets en als je iemand groet valt die nog net niet achterover van schrik.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen hoe het is om in zo'n buurt te wonen....
Wellicht is onze straat (21 woningen)wel echt bijzonder en uitzonderlijk sociaal met een straat BBQ, Straat borrel, straat whatsapp groep en gewoon altijd wel een praatje als je iemand tegen komt en daar tijd voor hebt. Maar er gaat minimaal een Hoi! of Hallo! vanaf.
Maar ik zou voor iedereen een pakketje aannemen als de postbode het vraagt.
pillow schreef:funnyhorses schreef:Hier krijgen ze de kaken niet van elkaar, echt erg! Niemand zegt iets en als je iemand groet valt die nog net niet achterover van schrik.
Nou ben ik wel benieuwd waar dat dan is.