.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 23:20

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 01:04

Een nieuw setje Baileys glazen :+ Baileys is zowat het enige van alcohol dat mijn partner graag lust, en één van zijn glazen is een tijdje geleden gesneuveld. Vind hij echt k*t :+ Hij is een nogal moeilijk mens haha, niet elk Baileys-glas is een waardige vervanger voor hem, hij wilt echt een specifiek model, en dat is al wat ouder en nog amper te verkrijgen.

Nu was ik gisteren in de Prik & Tik, en heb ik daar gevraagd of ze, gezien de ruime hoeveelheid glazen die ze van allerhande merken verkochten, ook Baileys glazen hebben. Uiteindelijk vond de kassierster er eentje ergens in een kist met allerlei andere glazen, en heb ik dat glas gekocht. Ik heb toen niet gecheckt/gevraagd of ze er nog hebben, vond het nogal een risico om 4 glazen te kopen die hij misschien lelijk zou vinden :+ Vriend vind het een fantastisch glas haha.

Dus heb ik ze vandaag gemaild met de vraag of ze er toevallig nog zo'n 3 hebben liggen, let's hope so! Dan heeft hij weer 4 dezelfde glazen, en niet "3 en eentje die er op lijkt" :D

Toevallig weet ik ook wat ik krijg - die romanticus van mij heeft zijn cadeau voor mij oningepakt in de kast in de woonkamer "verstopt". Je trekt de deur open en dat ding ligt daar gewoon vol in het zicht haha! Het is de 8-delige dvd-box van Harry Potter <3

Anoniem

Re: Wat geef jij met Valentijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 01:09

Ik zat er wel over na te denken om wat te halen. Ik kan het nog geen relatie noemen, maar we zijn wel serieus. Nu denk ik persoonlijk dat het meer gaat om het samen zijn en niet zozeer materiaal. Ik ben dan ook niet materialistisch en geniet van het samen zijn.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 02:52

Ik heb een boek gekocht wat ze toch al wou :)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 07:16

Ik heb lekker Grieks eten besteld. Dat weet hij niet :D

Verder niks, hij heeft alles al en wilt nooit wat. En na alle jaren zou ik echt oprecht nog steeds niet weten wat ik hem zou moeten geven :+

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 12:27

Een geschreven brief, wat kleinigheidjes en gewoon een dagje lekker voor onszelf. <3

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 16:31

Ik ben lekker origineel met de pluche hamster van de AH.
Met sinterklaas kreeg ze de sinterklaas hamster, met kerst de kersthamster, en nu zag ik een hamster met hartjes.. Dus ja, om de collectie compleet te maken :')