Van “I love you so much” naar foetsie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mayasfrenk

Re: Van “I love you so much” naar foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:59

Jeetje wat een "prut" update... heel veel sterkte met het verwerken van deze toestand...

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:00

Wat verdrietig voor je. Heel veel sterkte.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:05

Kan die ex gezegd hebben dat ze zwanger is van de tweede ? En dat als hij niet direct terugkomt hij ze beiden niet meer ziet. Zoiets zou kunnen.

Ik hoop dat je hem nog te spreken krijgt en het duidelijker wordt hoe het zit.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:08

Wat klote TS. Ik kan vanalles zeggen, maar het is gewoon een klotestreek en hartstikke poedersuiker.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:19

sterregoud schreef:
Kan die ex gezegd hebben dat ze zwanger is van de tweede ? En dat als hij niet direct terugkomt hij ze beiden niet meer ziet. Zoiets zou kunnen.

Aan zoiets zit ik ook te denken.

Sterkte ts

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:38

_Ekenna schreef:
Zojuist een nieuwe Facebook status gezien (screenshots doorgestuurd door gemeenschappelijke vrienden). Hij is sinds vandaag verloofd met z’n “ex”.. ik ga helemaal kapot. Hoe kan iemand zo zijn ;(

Wow.. wat een ongelofelijk gordijn... (zwaar understatement)

Dikke knuffel voor jou :knuffel:

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:46

Ik kan je alleen maar sterkte wensen, maar je komt hier overheen. Echt waar!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:03

Het kan ook iets financieels zijn wat er achter zit.Heel naar voor je. Maar later zul je blij zijn dat je van hem af bent.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:14

WakuWaku schreef:
Wat een enorme eikel zeg.
Je zei dat de relatie met zijn ex al lang over was maar ik denk dat dat helemaal niet zo was en nooit geweest is.
Hij heeft je waarschijnlijk gewoon 'nodig' gehad voor een verblijf of voor de sex. Ik denk dat hij niet eerlijk naar je geweest is en je gewoon misbruikt heeft.
Ik wil je veel sterkte wensen. Deze kerel is je niet waard.

Hier ga ik helemaal in mee. Ben bang dat er toch nog wat speelde en dat je toch ‘gebruikt’ bent. Ik snap dat je nu antwoorden wilt (dat wilde ik destijds ook) maar die ga je niet krijgen.

Ben blij dat je er vanaf bent, er zijn zoveel leukere mannen die wel echt om je geven.

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:16

Wat een ongelooflijke l*l !!!
Of zijn ex hem nu chanteert of niet.
Hij had daar ook uitleg over kunnen geven.
Ik wil je veel sterkte wensen. :knuffel:

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:24

Wat een afschuwelijke ervaring voor je, TS.
Hopelijk ga je er niet direct vanuit dat hij je gebruikt heeft. Want het kan natuurlijk, maar het kan ook een andere reden hebben dat het zo gelopen is.
Hoe dan ook, het is ongelofelijk klôte dat je geen antwoorden krijgt op al je vragen.

Ik snap volkomen dat je helemaal kapot gaat op die fb status van je ex-vriend.
Jank, schreeuw, vloek, scheld en doe alles wat je moet doen om die spanning en dat klotegevoel te uiten.
Maar aan het eind van het liedje zul je dankbaar zijn dat je geen rol meer speelt in zijn banketstaaf leven.
Want hij heeft zich ontzettend lomp en achterlijk gedragen tegenover jou, hij is jou op geen enkele manier waard.
Wat de reden ook is van zijn vertrek, laat hem uit je gedachten, weg ermee.
Moeilijk zal het zijn, maar het is te doen.
Sterkte, heel veel sterkte en kracht gewenst om jezelf overeind te houden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:41

Blussem schreef:
Wat naar, ik zie dit wel veel meer om mij heen gebeuren met niet Nederlandse mannen.

Dat vind ik echt een dooddoener, alsof Nederlanders allemaal lieverdjes zijn. Dit soort uitschot heb je letterlijk overal tussen zitten. Nederland is echt geen heilig land... je uitspraak heeft totaal geen toegevoegde waarde.

TS wat een ontzettende poedersuiker... ik ken het gevoel van een gebroken hart maar al te goed helaas en snap dat je antwoorden wilt voor je gevoel om het af te sluiten, helaas krijg je die niet altijd. Ik zou even lekker een flink potje huilen en schreeuwen met een vriendin ofzo, al je emoties eruit gooien, met kussens slaan, trappen, weet ik veel, rondje rennen. Probeer een uitlaatklep te vinden anders breekt dit je. Ik ga er van uit dat er inderdaad manipulatie in het spel is vanuit ex kant, wat ik echt vreselijk vind want dit doe je niet over de rug van je kind, en wat voor basis is dit voor een relatie of huwelijk? Ik hoop dat je hier sterker uit komt dan je er in gegaan bent. :knuffel:

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 20:47

Bedankt voor alle hartverwarmende reacties. Doet mij goed!

Ik heb na deze update mijn moeder opgebeld, ben naar d’r toe gereden en heb 3 uur met haar hier over zitten praten. Wij hebben al 10 jaar geen contact meer, dus de nood zat erg hoog bij mij. We hebben m’n gedachten weer aardig op een rijtje kunnen zetten.

Ik heb ook direct een mail gestuurd naar de gemeente. Morgen zal ik ze direct bellen in m’n pauze.

Hoewel het erg pijn doet, nog steeds, en dat zal voorlopig ook wel blijven, besef ik me dat ik niks meer van hem zal horen. Sowieso de aankomende maanden niet. Hij zal ook niet terug komen naar Nederland, dat zal z’n “verloofde” niet toe staan. Misschien over een paar jaar als hij er helemaal doorheen zit en beseft dat dat niet de relatie is die hem gelukkig maakt komt hij weer terug naar Nederland. Maar bij mij zal hij voor een dichte deur komen te staan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:51

Probeer ook niet, hoe moeilijk ook, theorieën te verzinnen waarom. Het is wat het is. Wees verdrietig en rouw om wat kapot is. Schrijf 'm uit en wees even heel lief voor jezelf. Het wordt vanzelf wel weer makkelijker en leuker in het leven.

En mijn ervaring met dit soort situaties is dat de waarheid altijd vanzelf boven komt. Misschien niet morgen, of volgende week. Maar uiteindelijk.

Voor nu: veel chocolade, alle mannen zijn klootzakken en heb je Netflix?

The Dressmaker. Heerlijke zwartgallige wraakfilm die ook heel grappig is.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 10-01-21 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:51

Wat rot en zeker de update van zijn vrouw...
Triest voor je..

Om nog even terug te komen op de nood van uitschrijven:
Ik ga aannemen dat je (voordat hij zich bij jouw inschreef) alleenwonend was...
Op het moment dat je dan een meer personenhuishouden wordt, betaal je dus ook meer aan bepaalde dingen. En dan heb ik het niet over flexibele dingen zoals gas, water, licht.
Mijn ex verdomde het destijds om zich uit te schrijven wat mij dus uiteindelijk best veel geld heeft gekost omdat ik dus (als alleenwonende) dus toch voor meer persoonshuishouden moest betalen!
Heel veel sterkte en suc6 iig..
Laatst bijgewerkt door Evelienepien op 10-01-21 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 20:52

sterregoud schreef:

Hij was daar voor het laatst in augustus. Dan zou ze al een aardige toeter moeten hebben ondertussen..

Het belangrijkste vind ik dat ik mezelf met trots in de ogen kan aankijken. Ik heb alles netjes gedaan. Het contact tussen hem en z’n ex/“verloofde” en z’n zoon altijd aangemoedigd. Ik heb ze nergens ook maar iets in de weg gezeten. Ik ben nooit jaloers geweest en heb ook nooit iets naars over d’r gezegd.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 21:00

MarcoBorsato schreef:
Probeer ook niet, hoe moeilijk ook, theorieën te verzinnen waarom. Het is wat het is. Wees verdrietig en rouw om wat kapot is. Schrijf 'm uit en wees even heel lief voor jezelf. Het wordt vanzelf wel weer makkelijker en leuker in het leven.

En mijn ervaring met dit soort situaties is dat de waarheid altijd vanzelf boven komt. Misschien niet morgen, of volgende week. Maar uiteindelijk.

Voor nu: veel chocolade, alle mannen zijn klootzakken en heb je Netflix?

The Dressmaker. Heerlijke zwartgallige wraakfilm die ook heel grappig is.

The Dressmaker ken ik niet, maar ga ik eens opzoeken. Ik ben wel in de mood voor zulke films nu :+

@ Evelien,
Gemeentelijke belastingen gaan idd omhoog dan ja! Daarom ook direct een mail gestuurd naar de gemeente, en morgen een belletje wagen over het uitschrijven.
En worst case scenario; stiekem ben ik bang voor eventuele schulden die hij kan maken.. maakt hij schulden, dan komen de deurwaarders bij mij aan de deur. En ook speelt er in m’n achterhoofd fraude rond. Identiteitsfraude? Uitkeringsfraude? Vandaar zo snel mogelijk uitschrijven..

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:20

The dressmaker is wel echt super zielig, ik heb iig keihard zitten janken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:27

Summerdreams schreef:
The dressmaker is wel echt super zielig, ik heb iig keihard zitten janken!

Echt? Ik vond het een hilarische film. Wel met een zielig randje maar vooral grappig en heel fijn einde.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:29

_Ekenna schreef:
Zojuist een nieuwe Facebook status gezien (screenshots doorgestuurd door gemeenschappelijke vrienden). Hij is sinds vandaag verloofd met z’n “ex”.. ik ga helemaal kapot. Hoe kan iemand zo zijn ;(

Sommige mannen zijn hufters. Helaas

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 23:48

Wat een rot update Ts !

Heel veel sterkte de komende tijd om dit te verwerken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 01:26

Bah, wat een rotupdate!

Ik ben het helemaal eens met MB en wil je even een dikke virtuele knuffel geven! :knuffel:

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 02:39

Bah TS! Wat een k*tsituatie zeg...

Ik begrijp dat je je nu vast heel verlaten en eenzaam zal voelen... Hoe kunnen mensen zo zijn _-:(

Ik vind ook dat je heel sterk reageert dat hij dan wel voor een dichte deur staat mocht hij terugkomen, mega goed van je!

Misschien doet het niet zo veel voor je nu omdat je gewoon in een hele nare situatie zit, maar toch een hele dikke virtuele knuffel :knuffel:

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:20

Wat een rot update,
gauw uitschrijven.
En een :(:) knuffel voor je.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:28

Pfff wat een poedersuiker- situatie!
Er gaan bij het verhaal bij mij ook allerlei alarmbellen af maar uiteindelijk is hij de enige die weet hoe het werkelijk zit en waarom hij zo handelt als hij handelt.
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk respectloos is naar jou toe.
Om maar te zwijgen over die laatste update.

Hele dikke knuffel :(:)