Lichtkinderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:29

Jeetje wat een gekke reacties hier. Het kan zijn dat je er niet in gelooft maar waarom dan zo nodig iets belachelijk gaan maken? Dat doen we toch met de "normale" geloven ook niet? Een geloof is een geloof, of dat nou een god is of elfjes. Gekke vergelijking, omdat het een meer geaccepteerd is dan het ander moet je daar maar voor kiezen. Jammer.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:35

xSCWx schreef:
Jeetje wat een gekke reacties hier. Het kan zijn dat je er niet in gelooft maar waarom dan zo nodig iets belachelijk gaan maken? Dat doen we toch met de "normale" geloven ook niet? Een geloof is een geloof, of dat nou een god is of elfjes. Gekke vergelijking, omdat het een meer geaccepteerd is dan het ander moet je daar maar voor kiezen. Jammer.

Eens. Ik heb zelf niet zo veel met deze stroming, maar zolang niemand kwaad gedaan wordt, en er mensen wel baat bij hebben (al is het maar het gevoel ergens bij te horen / gezien te worden) dan is dat in principe prima.

Het wordt wat mij betreft een ander verhaal als kinderen reguliere zorg onthouden wordt, maar dat is volgens mij totaal niet aan de orde.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 00:46

Roodvos schreef:
TS, als je op zoek bent naar verklaringen, houvast, spiritualiteit oid, neem dan een gewoon geloof. Volledig geaccepteerd en meerdere keuzes.

Het geloven in lichtkinderen en lichtwerk en daarbij het geloof in engelen en elfen is net zo goed een geloof als christendom, islam, jodendom, boeddhisme enz. Sterker nog, het was er al voor die geloven. En vooral het christendom heeft 1 belangrijk feest ervan over genomen, kersteest. Waarom zou iemand een geloof moeten nemen omdat dat nu eenmaal een geaccepteerd geloof is? Om er iemand anders blij mee te maken? Er zijn echt al heel veel mensen die oprecht geloven in lichtwerk dan jij denkt. Waarom zou dat niet geaccepteerd mogen worden?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 00:50

Ik weet niet of het zo bedoeld was, maar dit is het beste topic dat ik in maanden heb gelezen. :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 00:55

Femke_Tweety schreef:
Het wordt wat mij betreft een ander verhaal als kinderen reguliere zorg onthouden wordt, maar dat is volgens mij totaal niet aan de orde.

Het ligt er wel aan wie je hierover spreekt.. welke "stroming" zij volgen/geloven.
Degene die ik gesproken had gaf aan dat je licht-/HS/nieuwetijdskinderen absoluut niet mocht enten, helemaal weg van straling moet houden (oa wifi, magnetron, 5G), alleen gezond biologisch mogen eten (zonder geraffineerde en genetisch gemanipuleerde ingrediënten) enz omdat ze daardoor a: hun "krachten" kwijt kunnen raken en/of b: vreselijk overprikkeld kunnen worden waardoor zij niet meer normaal kunnen functioneren.

Ik ken 1 gezin met dit soort kinderen die dus overal buiten gehouden worden.
Het is nog erger dan een zwaar gereformeerd gezin die iig nog wat mogen qua eten/drinken dus leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 00:58

Inoterry schreef:
Roodvos schreef:
TS, als je op zoek bent naar verklaringen, houvast, spiritualiteit oid, neem dan een gewoon geloof. Volledig geaccepteerd en meerdere keuzes.

Het geloven in lichtkinderen en lichtwerk en daarbij het geloof in engelen en elfen is net zo goed een geloof als christendom, islam, jodendom, boeddhisme enz. Sterker nog, het was er al voor die geloven. En vooral het christendom heeft 1 belangrijk feest ervan over genomen, kersteest. Waarom zou iemand een geloof moeten nemen omdat dat nu eenmaal een geaccepteerd geloof is? Om er iemand anders blij mee te maken? Er zijn echt al heel veel mensen die oprecht geloven in lichtwerk dan jij denkt. Waarom zou dat niet geaccepteerd mogen worden?
Grappig genoeg was al dat monotheïstisch geneuzel van "de drie grote godsdiensten" vroeger ook helemaal niet zo geaccepteerd. Waarom het nu de heersende godsdienst is in bepaalde delen van de wereld, komt doordat de heersende klassen het op een gegeven moment overgenomen hadden, dit oplegden aan hun onderdanen, en hun missionarissen het meenamen de hele wereld over ten tijde van de Europese expansie in het geval van het christendom. Ondanks de inspanningen van met name het christendom, zie je nog steeds veel delen van de wereld waar mensen zich christen noemen in naam, maar net zoveel geloven in een polytheïstisch pantheon met bijbehorende spiritualiteit en rituelen, als in God en Jezus (tot grote frustratie van hedendaagse missionarissen, dat dan weer wel :') ).

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 05:43

Brainless schreef:
Femke_Tweety schreef:

Het ligt er wel aan wie je hierover spreekt.. welke "stroming" zij volgen/geloven.
Degene die ik gesproken had gaf aan dat je licht-/HS/nieuwetijdskinderen absoluut niet mocht enten, helemaal weg van straling moet houden (oa wifi, magnetron, 5G), alleen gezond biologisch mogen eten (zonder geraffineerde en genetisch gemanipuleerde ingrediënten) enz omdat ze daardoor a: hun "krachten" kwijt kunnen raken en/of b: vreselijk overprikkeld kunnen worden waardoor zij niet meer normaal kunnen functioneren.

Ik ken 1 gezin met dit soort kinderen die dus overal buiten gehouden worden.
Het is nog erger dan een zwaar gereformeerd gezin die iig nog wat mogen qua eten/drinken dus leven.

Dit is dikke onzin maar staat naar mijn idee los van het geloven in hsp of lichtwezens. Een hsp is een normaal persoon met extra sterke zintuigen waardoor deze gevoeliger is voor prikkels en zaken in een veel eerder stadium doorheeft dan een “normaal persoon”. Ongeveer 20% van de bevolking is hsp en het is inmiddels aangetoond via hersenscans dat een hsp prikkels daadwerkelijk diepgaander verwerkt. Hsp is dus geen geloof oid en elfjes en weet ik veel hebben er al helemaal niets mee te maken. Hsp-ers zijn erg nuttig om in je buurt te hebben en waren ook vroeger al vaak adviseurs van koningen en hogere leger types ed. Ook dieren zijn er in normale variant en in hsp. Ook met dezelfde verdeling.juist de hsp dieren waarschuwen een kudde bijvoorbeeld in een stadium voor gevaar, ver voor de rest het ziet. Lijkt me wel handig voor de overlevingskansen in deze.

Ik ben als kind totaal niet anders behandeld, gewoon geënt, heb gewoon een telefoon en zou liegen als ik zei dat ik alleen biologisch eet. Ik probeer goed voor mezelf te zorgen. Aar doe dit pas sinds een jaar of wat he bewust. Daarvoor was ik vooral aan het overleven en leefde ik als ieder ander een normaal leven. Ik maak gewoon deel uit van de maatschappij en heb dit altijd gedaan. Als kind was ik altijd al een Een beetje een buitenbeentje. Niet heel anders ofzo, maar paste gewoon net niet helemaal. En dat is nu nog steeds zo. In mijn kindertijd bestond hsp zelfs nog niet eens. Maar was wel gevoeliger, doorzag dingen al voordat ze er leken te zijn. Ik zag dingen al die anderen nog niet zagen. Dit was als kind heel lastig en heb me heel lang afgevraagd waarom ik zo anders was en had er vooral heel veel last van. Maar feit is wel dat ik hoe ouder ik word ook sensitiever word. Voor mij was het weten van het bestaan van hsp sinds een paar jaar geleden een hele opluchting. Daardoor kon ik vrede hebben met mijn eigenschappen die daarbij hoorden en ze gebruiken in ieders voordeel in plaats van dat ik daarover ruzie kon krijgen in mijn omgeving omdat ik dingen aan zag komen die aan het ontstaan waren en die pas weken later door anderen gezien werden. Vooral dat ik niet wist dat ik dingen zag of wist die een ander nog niet zag of wist heeft me veel problemen gebracht. Daardoor bracht ik het als feit omdat het voor mij zo overduidelijk was terwijl dit voor een ander dus niet zo was. Gelukkig ben ik me nu bewust van mijn hsp zijn waardoor ik het kan gebruiken in ieders voordeel.

Zo heb ik al twee keer een paard bij ons op stal gered door heel op tijd te zien dat ze niet goed in orde waren. Veel eerder dan anderen dat zagen zei ik je moet de dierenarts bellen want dit gaat niet goed. Uiteraard bellen mensen niet meteen, maar wachten tot er wat symptomen te zien waren omdat zij de eerste dingen die ik al gezien had gemist hebben. Helemaal goed, keuze van de eigenaar. Echter doordat ik dit zei waren ze er uren eerder bij en tot twee keer toe zei de dierenarts letterlijk dat als ze een uur later gebeld hadden dat het dan te laat was geweest. Inmiddels nemen mijn stalgenoten mijn mening behoorlijk serieus kun je je misschien voorstellen ;) en ik heb niet meer het gevoel dat de wereld op mijn schouders rust. Ik kan gewoon tegen de eigenaar zeggen: ik zie of voel dit en dit, ik zou je willen adviseren om.. wat je ermee doet moet je zelf weten, maar wil het graag gezegd hebben. Ik heb dan mijn “taak gedaan”, niemand mijn mening opgedrongen en welke keuze die ander ook maakt, dit zal ik vanuit liefde accepteren en niet vanuit frustratie of machteloosheid zoals ik dat een paar jaar eerder wel voelde.

Met lichtwerkers worden mensen bedoeld die als zielsmissie op aarde komen om de aarde iets speciaals te brengen. Om iets moois toe te voegen aan deze wereld wat het nodig heeft. Dit kunnen zweverige types zijn maar dat hoeft totaal niet zo te zijn. Dit kan ook die ene leraar zijn die vroeger veel voor je heeft betekend of een arts die net wat specialer blijkt te zijn dan zijn collega’s.

Ik vind het erg jammer dat er meteen gegrepen wordt naar alu hoedjes en 5G geneuzel. De reacties die ik hier lees is vooral roepen als reactie op rook terwijl je geen idee hebt waar het vuur zich bevindt. Laten we het hopen dat dit opgekropte Corona frustratie is en dat er meer medeleven bestaat naar mensen in je omgeving dan hier anoniem op internet. Leven en laten leven zou ik zeggen.

Ts ik vind het jammer dat deze therapeut je op een half spoor heeft geleid in deze. Het zou inderdaad kunnen dat je kindje hsp is, maar dan is het nog steeds deel van de 20% van de bevolking. Echter kun je dat helemaal niet zeggen als een kind nog zo jong is. Je kunt trekjes zien maar echt hsp is pas later te zien. Evenals lichtwerker zijn. Ook dat ontstaat pas later. Ze heeft jou een soort beeld geschetst van een combinatie van hsp, lichtwerkerschap en paranormaal begaafdheid die als standaard niet bestaat en die je een baby ook nog niet kunt toewijzen. Daarbij is haar benoeming van elfjes een beetje raar en dat is precies wat dit topic uit de hand heeft laten lopen. Ik ben overduidelijk hsp en er wordt gezegd dat ik ook lichtwerker ben. Dat tweede voel ik zelf niet zo. Ik weet vaak dingen die ik eigenlijk (nog niet )kan weten en krijg dit blijkbaar door van iets of iemand. Maar het bestaan van elfjes hoort mijns inzien toch gewoon thuis in de Efteling..

Zoals hier ook bestaan er overal waar leven is “gekkies” met andere gedachten. Dit heeft dus niks te maken met een geloof oid. Datgene dat hierboven staat had net zo goed een extremist van een ander geloof kunnen zijn. Er zijn strenge christenen die ook hun kinderen niet laten enten en dergelijke.

Oh en als laatste: ik heb me laten vertellen dat alle baby’s aura’s kunnen zien. Vandaar ook dat een baby je niet in de ogen kijkt. Als een baby naar je kijkt kijken ze eigenlijk altijd naar het gebied rond je hoofd (toen ik erop ging letten zag ik inderdaad dat baby’s dat doen). Ze schijnen ook geesten en dat soort dingen te kunnen zien. Dit gaat in de meeste gevallen weg zodra een kind ouder wordt en het verstand wordt ontwikkeld. Bij sommige blijft dit echter bewaard en dit zijn de mensen die een paranormale gave hebben.

Ts; ik vind het heel fijn voor je dat je een makkelijk kindje hebt. Geniet daarvan. Dat je zegt dat het lijkt alsof ze alles begrijpt zou erop kunnen duiden maar hoeft niet perse. Geniet er gewoon lekker van dat het makkelijk is en als het ouder wordt en blijft toch hsp te zijn waak er dan coor om het te behandelen als prins of prinses. Het blijft nog steeds gewoon een kind, dat zich zal moeten leren een plek te vinden in de maatschappij. Laat wel deze extra gevoeligheid er zijn zonder het te veroordelen zodat het kindje niet een deel van zichzelf hoeft te verloochenen. Dit is bij mij gebeurd en heeft mij heel wat jaren gekost om dit te kunnen accepteren.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 06:34

Ik wou je pb sturen maar doe dat bewust niet. De reacties die hier gegeven worden zijn heel normaal voor mij helaas. Als je het nooit ervaren, gevoeld of gezien hebt is het niet te geloven.
Ik zie sinds mijn vroege jeugd aura's, heb contact met lichtwezens, voel pijnen van mens en dier en nog veel meer en begin mijn weg er in te vinden. Mocht jouw kindje erover beginnen negeer het niet en ben er voor je kindje. Mocht je meer willen weten stuur gerust pb.

Ik lees net de reactie van pluisje. Mooi geschreven. (Ik ben niet zo lang van stof maar had t kunnen schrijven)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 06:47

roekes schreef:
Ik wou je pb sturen maar doe dat bewust niet. De reacties die hier gegeven worden zijn heel normaal voor mij helaas. Als je het nooit ervaren, gevoeld of gezien hebt is het niet te geloven.
Ik zie sinds mijn vroege jeugd aura's, heb contact met lichtwezens, voel pijnen van mens en dier en nog veel meer en begin mijn weg er in te vinden. Mocht jouw kindje erover beginnen negeer het niet en ben er voor je kindje. Mocht je meer willen weten stuur gerust pb.

Ik lees net de reactie van pluisje. Mooi geschreven. (Ik ben niet zo lang van stof maar had t kunnen schrijven)

Tja vertrel mij maar waarom ik om een tijd als deze wakker word met het gevoel dat ik een mega lang bericht wil schrijven in dit topic terwijl ik eigenlijk gewoon liever zou slapen ;)

Thanks by the way. Hij zal vast niet volledig zijn maar moest het kwijt..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 07:18

_San87_ schreef:
En zo nee, waarom mag zo iemand zich arts noemen?

Nee, daarom noemen ze zich ook allemaal 'genezer', 'healer', 'therapeut' of 'kwakzalver'.

Urielle

Re: Lichtkinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 07:31

Tjemig, bestaat dat nog steeds? 25,30 jaar geleden stonden er al artikelen over lichtkinderen in de Onkruid, ook wel sterrenkinderen genoemd.

Ik sta best open voor heel wat paranormale aspecten, kon zelf in mijn jeugd aura's zien, maar de sterrenkinderen kwamen van een andere planeet of waren deels alien en de mensen die zichzelf lichtkind vonden, vonden vooral dat ze zelf heel Anders en heel Belangrijk waren en dingen konden die Niemand Anders kon.

Enfin, ieder zijn ding, maar voor mij een stukje paranormaal waar ik als tiener al ontzettend hard om moest lachen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 08:33

TS geniet van je kindje en geef het veel liefde. Op internet is hier heel veel informatie over te vinden onder allerlei termen en er zijn ook veel critici. Geloof wat voor jou goed voelt. Het is heel mooi als je je kind vanaf begin af aan kunt ondersteunen. Het kan je namelijk helpen om je eerder bewust te worden. Ik weet uit ervaring dat je niet altijd begrepen wordt en de wereld soms heel hard voelt.

Als kind zag/voelde ik ook heel veel en op een gegeven moment heb ik die deur "dicht gedaan", wat ik nu jammer vind. Ik geloof dat ik een nieuwetijdskind ben en daar een enorme kracht in schuilt. Betekent dat dat ik alles geloof wat ik lees? Nee zeker niet (elfjes vallen daar ook onder). Ik ben nu een boek aan het lezen (Tweeling als licht geboren, Bernadette Von Dreien) wat mij echt te ver gaat. Wat ik in alle jaren heb geleerd dat er voor iedereen een andere waarheid is en dat je door voor te lezen / praten met mensen leert wat jouw waarheid is.

pluisje88 schreef:
[ Ik maak gewoon deel uit van de maatschappij en heb dit altijd gedaan. Als kind was ik altijd al een Een beetje een buitenbeentje. Niet heel anders ofzo, maar paste gewoon net niet helemaal. En dat is nu nog steeds zo. In mijn kindertijd bestond hsp zelfs nog niet eens. Maar was wel gevoeliger, doorzag dingen al voordat ze er leken te zijn. Ik zag dingen al die anderen nog niet zagen. Dit was als kind heel lastig en heb me heel lang afgevraagd waarom ik zo anders was en had er vooral heel veel last van.

Dit herken ik heel erg.
Gelukkig had ik een moeder die het wel begreep en me alle ruimte gaf. Het heeft hier ook een tijd geduurd voor ik mezelf kon omarmen met alles wat daar bij komt kijken. Neemt niet weg dat ik het nog steeds lastig vind om het bijv. op mijn werk als kracht te gebruiken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:22

Ik had er wel en ook niet van gehoord. Als ik het verhaal van de lichtwerkers lees ben ik er ook 1, maar dat is inderdaad vrij algemeen geschreven en ook als je niet op alle fronten een duidelijk 'ja dat ben ik' hebt kun je tot die conclusie komen.

Dat er dingen gebeuren die niet te verklaren zijn, daar geloof ik wel in. Dat dus iemand bij toeval ergens is waar hij of zij normaal niet is en zo iets ergs kan voorkomen. Ja, daar geloof ik in en heb ik zelf meegemaakt.
Maar nee, in elfjes geloof ik niet.

Maar er zijn bijvoorbeeld wel energiebanen die niet te verklaren zijn. Als mensen heel intensief iemand aanstaren, dan voelt die persoon die aangestaard wordt dit vaak. Hoe kan dat? Ik heb er geen antwoord op. Maar volgens een collega is het wel een vorm van energie en kun je dit oppikken. De 1 is er gevoeliger voor dan de ander zegt hij.
Ook pijn is een bepaalde vorm van energie en sommigen kunnen dit deels van een ander afnemen. Ook hier geloof ik niet volledig in, maar mijn oma had een ingezakte ruggenwervel en had daar pijn aan. Mijn oom en tante woonden naast iemand die aan 'strijken' deed. Die man zei eens: geef me eens een foto waar de ogen op staan. Dat hebben ze gedaan en mijn oma heeft een paar jaar niet meer over pijn geklaagd. Daarna kwam het wel terug en was het duidelijk erger geworden. Maar hoe kan het dat iemand die niet weet dat een foto ingestraald is ineens minder pijn heeft? Toeval? Ik heb er geen verklaring voor.

Maar wat ik me dan nog afvraag, kinderen die gepest worden zijn ook altijd buitenbeentjes. Je neemt dat pesten vaak mee in je latere leven en daardoor blijf je ook dan vaak net iets anders dan anderen. Ben je dan hsp?

Het zoeken naar een thuis herken ik wel. Ja, ik heb een huis, dat is mijn thuis, maar toch vraag ik me bij elk land wat ik bezoek steeds af: zou ik hier gelukkig kunnen worden? En als het een interessant mooi land was wat ik bezocht heb ga ik thuis er serieus over nadenken of ik daar gelukkig zou kunnen worden. Maar daarna komt mijn probleem, ik durf niet zomaar een nieuwe stap te zetten. Dat heb ik ook met andere dingen. 'Ik vertrek' is geweldig, maar ik zou mezelf niet in onzekerheid durven gooien. En dat is soms wel jammer vind ik. Het 'je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan' geldt voor mij wel degelijk. Ik heb dingen gedaan, maar heb soms echt wel spijt dat ik dingen niet gedaan heb.
Maar ik vind dit niet direct een reden om te zeggen dat ik een lichtwerker ben.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:27

germie schreef:
Maar wat ik me dan nog afvraag, kinderen die gepest worden zijn ook altijd buitenbeentjes. Je neemt dat pesten vaak mee in je latere leven en daardoor blijf je ook dan vaak net iets anders dan anderen. Ben je dan hsp?

Nee dat denk ik niet. Ik denk dat veel HSP'ers zich een buitenbeentje voelen, maar dat niet elk buitenbeentje een HSP'er is.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:34

Wat een hoop veroordelingen in dit topic zeg..

@TS, ik zou je de boeken van Christina von Dreien (een deel door haar moeder geschreven, en een deel door haarzelf) echt aanraden als je meer hierover wil weten. :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:34

Ik ben best spiritueel vind ik zelf. Ik heb door ervaring zoveel meegemaakt dat ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar al die verhalen over lichtkinderen vind ik zelf heel vergezocht. Idd vooral omdat die omschrijvingen zo zijn dat iedereen zich er wel in herkent. Ook vind ik het echt van deze tijd om overal een labeltje op te willen plakken. Iedereen is gewoon uniek.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:39

Normaal gezien zou ik niet zo snel reageren op dit soort topics, maar dit kan ik toch echt niet laten rusten.

Ik kan me ten eerste volledig vinden in wat Pluisje heeft geschreven, alleen dat t bij mij gelukkig iets geaccepteerder is gegaan.

Maar waarom moeten wij elfjes compleet afzeiken? In IJsland geloven genoeg mensen hier in, gaan jullie nu IJsland ook compleet afzeiken? Want waarom zouden elfjes niet kunnen bestaan als er wel een god bestaat?
https://www.itinari.com/nl/meet-the-elv ... eland-tst8
https://www.ad.nl/buitenland/verborgen- ... ~a9040e9f/

Dit gaat er ff buitenom of ik het geloof of niet, maar dit doe ik niet (meer). Vroeger als kind bleek ik er wel een gezien te kunnen hebben die uiteindelijk verdween waar ik erg verdrietig om was. Maar ik was toen nog klein en herinner t me heel vaag, kan ook pure fantastie geweest zijn. Wat me het meest logische lijkt aangezien ik als kind veel fantasie had.

Ik vind het gewoon echt erg triest waarom men iets compleet moet afzeiken als je iets niet geloofd? Als je niet in god geloofd ga je dan ook voor de kerk staan en allemaal dingen erover roepen? Nee want via het internet achter een schermpje is dat veel makkelijker :n
Laat elkaar nou is gewoon in elkaars waarde, ieder zijn ding. Heb je niks nuttigs te zeggen zeg dan gewoon niks.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:44

Ik weet dat ze in de jaren 90 idd over nieuwe tijds kinderen hadden, zelf geboren in de jaren 70 maar had er idd wel veel herkenning in...maar dat kon niet want ik was te oud!. Mijn dochter is nu 7 en ook altijd vrolijk en uiterst sociaal, Gevoelig met een hoofdletter zo gevoelig ook dingen die ze niet kan weten... mijn zoontje is daartegen anders, maar he wat zou het ik geniet veel van ze en labeltjes plakken is niet zo nodig al is het wel intressant!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:47

Het zijn gekke tijden en mensen moeten toch ergens hun toevlucht in vinden voor alles wat er gaande is in de wereld :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:52

Isabel schreef:
Lieve baby’s zijn van alle tijden. Elfjes bestaan alleen in sprookjes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Primordiale_dwerggroei

Alleen de vleugels ontbreken ;)
Ben op zich ontvankelijk voor zaken tussen hemel en aarde maar lichtkinderen?
Ben wel bekend met oude zielen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-21 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:54

Morganlefay schreef:
Isabel schreef:
Lieve baby’s zijn van alle tijden. Elfjes bestaan alleen in sprookjes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Primordiale_dwerggroei

Alleen de vleugels ontbreken ;)

Nee dit is lekker respectvol! Ik tem je, vind dit echt heel laag naar patiënten die hiermee kampen -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:56

topsylover schreef:
Het zijn gekke tijden en mensen moeten toch ergens hun toevlucht in vinden voor alles wat er gaande is in de wereld :(:)

Het is volgens mij meer de behoefte om speciaal te zijn? Of om je speciaal te voelen, of zo.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:57

_San87_ schreef:
Nog nooit van orthomodulaire artsen gehoord, ook. Bedoelen we geen orthomoleculair? Ook geen idee wat dat inhoudt :'). Is het wel een wetenschappelijke tak? En zo nee, waarom mag zo iemand zich arts noemen?

Mijn huisarts heeft daarna nog een opleiding tot orthomoculair arts gevolgd. Maar die was dus al huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 09:58

@Vuurvleugels
Kijk eens naar mijn Avatar en zoek eens op wie dat is.
Heb nog altijd het vermoeden dat deze kleine mensjes er lang gleden ook waren en dat toen voor elfjes werden aangezien.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:00

Vooropgesteld: ik ben het niet per se eens met TS, er is zeker meer tussen hier en daar maar ik wordt héél kriebelig van lichtkinderen, nieuwetijd etc etc. Het risico dat een ouder of verzorger hier in doorschiet is groot, net als bij alle andere specifieke levensovertuiging. Dus TS, ik juich het laten ontwikkelen van deze eigenschap echt oprecht toe, maar hou alsjeblieft je ratio erbij (tot nu toe niet het idee dat je dat niet doet, maar toch).

Maar over een select aantal mensen in dit topic heb ik echt geen goed woord te zeggen. Wat zijn jullie een stel kinderen zeg. Te lang geen geslachtsgemeenschap gehad ofzo, dat jullie zo gefrustreerd zijn en op schoolpleinachtige wijze iemand insluiten in een hoek? Makkelijk hoor, vanachter je laptop. Heel stoer. Nee, ik heb het niet over iedereen nu, maar over een select aantal die goed trots op zichzelf mag zijn nu. Go Bokt!
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 08-01-21 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt