zonnebloem18 schreef:Enige lijn die wij trekken is dat mijn man en ik nooit naar de wc gaan als de ander ook in de badkamer is. Ik blijf dat vreemd vinden, dat de een tanden staat te poetsen terwijl de ander aan het poepen is.

Dat heb ik ook hoor. Wij slapen samen, douchen soms samen, vd zomer naakt gezwommen, allemaal niet erg. Maar naar de wc gaan, doe ik echt alleen en met de deur dicht.
Hij heeft er noodgedwongen weleens bij gezeten toen ik in het ziekenhuis lag en niet alleen naar het toilet mocht en dat was toen geen probleem.
En iedereen kan wel naar de wc gaan, maar ik hoef niet in iemands lucht te zitten en niemand in de mijne.
trustHim schreef:ik ben er wel weer wat geslotener in geworden, maar ten tijde dat je onder behandeling bent voor borstkanker zijn je borsten sowieso niet heel prive, voelde voor mij echt als soort van publiek bezit ofzo. En dan was ik nog niet eens in een academisch ziekenhuis. maar je moet je aan zoveel (vaak mannen) blootgeven , iedereen zit er ook nog eens aan dat dat gewoon anders gaat voelen. Wat betreft de reconstructie ben ik ook wel gewoon trots op mijn tatoeage en als mensen oprecht het graag willen zien heb ik daar niet altijd moeite mee, maar ook omdat het toch niet voelt als een echte borst, dus die hou ik dan bedekt zeg maar
Ja, dat snap ik wel. Ik heb me ook vaak moeten uitkleden, ook van onder voor onderzoeken en operaties. Bij artsen verwacht je professionele kijk op je lichaam. Wel vind ik het altijd belangrijk dat ik schoon ben, fris ruik, onthaart ben etc.
Het viel me alleen dit keer op dat die mevrouw zo open en bloot lag. Zij had geen borsten en tepels meer, maar het leek dan net minder uit te maken of ze bloot was. Ergens dacht ik wel; neem je nu niet nog haar laatste stukje vrouwelijkheid af?
Maar ze kan het ook zelf hebben aangegeven dat ze het graag zo wil laten zien. Dus daar kan ik niet over oordelen. Het was puur mijn reactie.